Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 december 2015 om 12:00
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 11:58:
[...]
In dat borstvoedingstopic zeker. Dadeldruifje is daar weer bezig.
Ja die heeft ook een ban.
Ik ben pro borstvoeding, heb zelf lang gevoederd, maar door dat soort stompzinnige mensen zou ik een derde lekker expres KUNSTvoeding gaan geven Mafkees.
[...]
Ja die heeft ook een ban.
Ik ben pro borstvoeding, heb zelf lang gevoederd, maar door dat soort stompzinnige mensen zou ik een derde lekker expres KUNSTvoeding gaan geven Mafkees.
zondag 20 december 2015 om 12:01
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 11:58:
[...]
Yep, allebei een ban.
Voor Dadeldruifje veel te laat, in mijn opinie.
Ik denk dat Leo die van haar ook wel aan zag komen,
[...]
Yep, allebei een ban.
Ik denk dat Leo die van haar ook wel aan zag komen,
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 20 december 2015 om 12:02
quote:Poltergeist2016 schreef op 20 december 2015 @ 11:59:
[...]
dadeldruif had toch ook een ban?Ja die ook, zie ik net. Maar die ban van Leo snap ik niet. Ze heeft nergens op de man gespeeld, wel zo links en rechts wat kritiek geuit op dadeldruifs manier van posten (waar inderdaad wel wat op aan te merken valt).
[...]
dadeldruif had toch ook een ban?Ja die ook, zie ik net. Maar die ban van Leo snap ik niet. Ze heeft nergens op de man gespeeld, wel zo links en rechts wat kritiek geuit op dadeldruifs manier van posten (waar inderdaad wel wat op aan te merken valt).
zondag 20 december 2015 om 12:06
quote:Gatti schreef op 20 december 2015 @ 12:01:
[...]
Yep, allebei een ban.
Ik denk dat Leo die van haar ook wel aan zag komen,Ik vond het echt heel diplomatisch, subtiel en netjes schelden, daar zou Leo eigenlijk een prijs voor moeten ontvangen.
[...]
Yep, allebei een ban.
Ik denk dat Leo die van haar ook wel aan zag komen,Ik vond het echt heel diplomatisch, subtiel en netjes schelden, daar zou Leo eigenlijk een prijs voor moeten ontvangen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 20 december 2015 om 12:12
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 12:02:
[...]
Ja die ook, zie ik net. Maar die ban van Leo snap ik niet. Ze heeft nergens op de man gespeeld, wel zo links en rechts wat kritiek geuit op dadeldruifs manier van posten (waar inderdaad wel wat op aan te merken valt).
Bizar.
En dan is ook nog het burgerinitiatief-topic verdwenen? Daar liep toch gewoon een discussie?
[...]
Ja die ook, zie ik net. Maar die ban van Leo snap ik niet. Ze heeft nergens op de man gespeeld, wel zo links en rechts wat kritiek geuit op dadeldruifs manier van posten (waar inderdaad wel wat op aan te merken valt).
Bizar.
En dan is ook nog het burgerinitiatief-topic verdwenen? Daar liep toch gewoon een discussie?
zondag 20 december 2015 om 12:14
quote:Pink-Ink schreef op 20 december 2015 @ 12:12:
[...]
Bizar.
En dan is ook nog het burgerinitiatief-topic verdwenen? Daar liep toch gewoon een discussie?Was een oproepje en daarom verwijderd. Niet commerciele oproepjes worden naar het prikbord verplaatst, deze niet. Tja, ik stop ermee om dit rigide mod/verwijder/ban beleid proberen te snappen .
[...]
Bizar.
En dan is ook nog het burgerinitiatief-topic verdwenen? Daar liep toch gewoon een discussie?Was een oproepje en daarom verwijderd. Niet commerciele oproepjes worden naar het prikbord verplaatst, deze niet. Tja, ik stop ermee om dit rigide mod/verwijder/ban beleid proberen te snappen .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 20 december 2015 om 12:17
quote:Alixane schreef op 20 december 2015 @ 12:14:
[...]
Was een oproepje en daarom verwijderd. Niet commerciele oproepjes worden naar het prikbord verplaatst, deze niet. Tja, ik stop ermee om dit rigide mod/verwijder/ban beleid proberen te snappen .Ik probeer het ook niet meer begrijpen. Ze doen maar lukraak wat.
[...]
Was een oproepje en daarom verwijderd. Niet commerciele oproepjes worden naar het prikbord verplaatst, deze niet. Tja, ik stop ermee om dit rigide mod/verwijder/ban beleid proberen te snappen .Ik probeer het ook niet meer begrijpen. Ze doen maar lukraak wat.