Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja heb ik wel maar dan ga ik er niet in reageren om te zitten rellen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:15:

Godverdomme, zit ik net een geniale post te tikken krijg ik weer een waarschuwing.Dat zou niet moeten mogen! Ik teer op jouw genialiteit. Dan weet je dat alvast.

Godverdomme, zit ik net een geniale post te tikken krijg ik weer een waarschuwing.En je was zo on topic
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 18:15:

[...]

Waarschuwing waarom?Een goedbedoelde tip in het CM-topic die wel weer offtopic zal zijn of zo. Ze waren er niet echt heel erg duidelijk over.

Godverdomme, zit ik net een geniale post te tikken krijg ik weer een waarschuwing.

Wat als je met dat eerste woord een streng gelovige tegen het hoofd stoot?

Ik ben niet echt bekend met het staffen en bannen, heb zelf pas 1 keer een waarschuwing gekregen maar vraag me af of je voor zoiets een waarschuwing kan krijgen
quote:BridgetteDubois schreef op 20 december 2015 @ 18:17:

[...]

Ik ben niet echt bekend met het staffen en bannen, heb zelf pas 1 keer een waarschuwing gekregen maar vraag me af of je voor zoiets een waarschuwing kan krijgen Dat ligt aan de mod van dienst.
quote:Goede-Fee schreef op 20 december 2015 @ 18:16:

Ja heb ik wel maar dan ga ik er niet in reageren om te zitten rellen.Wat is er toch mis met rellen tegenwoordig?
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 18:16:

O, ik heb het wel bij een forummer trouwens, die heeft op deze pagina nog geschreven..:Idem.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:17:

[...]

Een goedbedoelde tip in het CM-topic die wel weer offtopic zal zijn of zo. Ze waren er niet echt heel erg duidelijk over.Misschien even een tik op je vingers omdat je de Juuns goed vindt? Dat valt wellicht niet goed bij de Mods
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:18:

[...]

Idem.Nog een keer idem. Denk ik.
quote:Moiren_ schreef op 20 december 2015 @ 18:07:

[...]

Je hebt mooi mijn punt bevestigd
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
Zullen we alledrie om exact 18.30 uur de naam van de forummer typen?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:17:

[...]

Een goedbedoelde tip in het CM-topic die wel weer offtopic zal zijn of zo. Ze waren er niet echt heel erg duidelijk over.Tja, je weet het. Cm topic is heilig
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

O, ik heb het wel bij een forummer trouwens, die heeft op deze pagina nog geschreven..:

Ik heb het dan weer niet met mensen die regelmatig hier schrijven, hoe irritant ze ook zijn. Maar soms open ik een topic en dan zie ik dat de TO iemand is die ik echt heel erg dom vind. Dan sluit ik het topic gelijk weer.

Alleen soms ben ik al halverwege de, vaak lange, openingspost voordat ik besluit dat het een dom onderwerp/insteek/mening is en dan kijk ik eigenlijk te laat naar wie het heeft geschreven.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 18:21:

Zullen we alledrie om exact 18.30 uur de naam van de forummer typen?
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 18:21:

[...]

Ik heb het dan weer niet met mensen die regelmatig hier schrijven, hoe irritant ze ook zijn. Maar soms open ik een topic en dan zie ik dat de TO iemand is die ik echt heel erg dom vind. Dan sluit ik het topic gelijk weer.

Alleen soms ben ik al halverwege de, vaak lange, openingspost voordat ik besluit dat het een dom onderwerp/insteek/mening is en dan kijk ik eigenlijk te laat naar wie het heeft geschreven.Een OP waarbij ik langer dan 1 minuut moet lezen sla ik sowieso over.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 18:15:

Hoi is het TAM? En met mevrouw TAM?

Hier alles goed. Vandaag een beetje brakke dag: gisteren gaan uit eten met veel wijn, daarna een poging om de stad in te gaan, maar vanwege SR mocht niemand meer erin; te druk enzo. De pliesiemeneer was niet onder de indruk van mijn argument dat ik GEMEENTEbelasting betaal hier en dan meer recht heb om de stad in te komen dan 3 DJ's (en 11.000 andere bezoekers).

Enfin: uiteindelijk toch in de kroeg beland en nu blijkt dat ik, naarmate ik ouder word ik langere tijd niet drink, de alcohol de dag erna wat langer doorwerkt.

Om de oorlog in m'n maag te bestrijden ben ik uitgegaan van het aloude 'bestrijdt vuur met vuur-principe' en heb daarom net een grote zak McDreck gehaald.
In een topic schrijven doorgaans meerdere forummers. Als het onderwerp me interesseert, zou ik me niet laten weerhouden, te lezen (en evt. te posten).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:BridgetteDubois schreef op 20 december 2015 @ 18:17:

[...]

Nou ja, als die staft zal ik wel 24 uur krijgen. Hoewel ik dat niet zeker weet, want onder deze nick had ik al een waarschuwing en volgens de regelen der kunst had ik nu volgens mij dus 24 uur moeten krijgen. Maar mij hoor je niet klagen hoor
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2015 @ 18:23:

[...]

Hier alles goed. Vandaag een beetje brakke dag: gisteren gaan uit eten met veel wijn, daarna een poging om de stad in te gaan, maar vanwege SR mocht niemand meer erin; te druk enzo. De pliesiemeneer was niet onder de indruk van mijn argument dat ik GEMEENTEbelasting betaal hier en dan meer recht heb om de stad in te komen dan 3 DJ's (en 11.000 andere bezoekers).

Enfin: uiteindelijk toch in de kroeg beland en nu blijkt dat ik, naarmate ik ouder word ik langere tijd niet drink, de alcohol de dag erna wat langer doorwerkt.

Om de oorlog in m'n maag te bestrijden ben ik uitgegaan van het aloude 'bestrijdt vuur met vuur-principe' en heb daarom net een grote zak McDreck gehaald.Heel verstandig, je kunt altijd volgend jaar weer gezond gaan doen.

O, ik heb het wel bij een forummer trouwens, die heeft op deze pagina nog geschreven..:

"Ik?"
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:18:

[...]

Wat is er toch mis met rellen tegenwoordig?Geen idee. Omdat ik liever een topic sluit van bepaalde irritante of domme forummers, betekend dat toch niet dat jij dat dan van mij ook moet doen?
quote:Solomio schreef op 20 december 2015 @ 18:22:

[...]

Plus 1... niet erg aardig.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:10:

Hebben jullie dat ook, dat als je de naam van een bepaalde forummer ziet staan dat je dan meteen alweer genezen bent voor dat topic?Nee, vaak lees ik dan juist wél verder. Qua bevestigen van vooroordelen enzo.
quote:ThunderassMan schreef op 20 december 2015 @ 18:24:

[...]

"Ik?"Natuurlijk jij. Maar jij bent er toch nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven