vibrerend ei
zondag 20 december 2015 om 21:32
zondag 20 december 2015 om 22:55
Wij hebben die dingen een paar keer gekocht. Laatst nog via Vakantieveilingen voor een euro of 5. (Wel met 6 euro verzendkosten erbij).
Maar mijn vrouw vindt de eitjes niet veel bijzonders. Dus we gebruiken ze eigenlijk nooit.
Maar mijn vrouw vindt de eitjes niet veel bijzonders. Dus we gebruiken ze eigenlijk nooit.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
maandag 21 december 2015 om 12:40
woensdag 23 december 2015 om 08:15
quote:globe80 schreef op 21 december 2015 @ 09:09:
Waarom is jouw vriend zo enthousiast, gaan jullie het ei anaal bij hem inbrengen? Of vind hij het leuk om jou te zien trillen?
Rare reactie hoor. Snap je het dan niet? Draadloos?
Hij de afstandsbediening.
Leuk bij het kerstdiner ofzo....
is een laagdrempelig machtsspelletje.
Succes met zoeken! Je krijgt ze overal
Waarom is jouw vriend zo enthousiast, gaan jullie het ei anaal bij hem inbrengen? Of vind hij het leuk om jou te zien trillen?
Succes met zoeken! Je krijgt ze overal
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 23 december 2015 om 10:18
quote:thanx schreef op 23 december 2015 @ 08:15:
[...]
Succes met zoeken! Je krijgt ze overalDus als zij de kalkoen aansnijd, dan druk hij de knop in haha
[...]
Succes met zoeken! Je krijgt ze overalDus als zij de kalkoen aansnijd, dan druk hij de knop in haha
woensdag 23 december 2015 om 10:18
quote:thanx schreef op 23 december 2015 @ 08:15:
[...]
[...]
woensdag 23 december 2015 om 10:28
Dat geluid vindt mijn vrouw het vervelende aan die dingen. Best spannend om zo'n ding te gebruiken, maar zodra je hem aanzet in een ruimte met andere mensen hoor je hem. Dus de kalkoen hoeft niet bang te zijn dat hij scheef wordt aangesneden.
Als je uitgaat is het wel grappig.
Als je uitgaat is het wel grappig.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
woensdag 23 december 2015 om 10:49
Hahaha, ik heb er een paar jaar geleden wel eens een in de kerstboom gehangen ja. En gewacht tot het iemand op zou vallen. Maar pas toen ik met de afstandsbediening begon te spelen zag iemand hem hangen.
Die geluidloze ben ik nog niet tegengekomen. Wel stille, maar nooit echt geluidloos. En die hoor je nog steeds best goed. Net als de trilfunctie op je telefoon.
Die geluidloze ben ik nog niet tegengekomen. Wel stille, maar nooit echt geluidloos. En die hoor je nog steeds best goed. Net als de trilfunctie op je telefoon.
dinsdag 5 januari 2016 om 11:37
Allereerst, koop er een die niet zo veel lawaai maakt, dat leidt alleen maar af.
Ik heb een goede van ToyJoy. Gewoon te bestellen bij o.a. Le Duc of Pabo. Kost iets meer, maar is het zeker waard.
Geen gehannes met batterijen, gewoon op te laden met een stekker (meegeleverd) en 7 standen.
Gewoon je vriend de afstandbediening geven en samen uitproberen.
Ik heb een goede van ToyJoy. Gewoon te bestellen bij o.a. Le Duc of Pabo. Kost iets meer, maar is het zeker waard.
Geen gehannes met batterijen, gewoon op te laden met een stekker (meegeleverd) en 7 standen.
Gewoon je vriend de afstandbediening geven en samen uitproberen.
dinsdag 5 januari 2016 om 16:09
absolute aanrader! Wel inderdaad een beetje meer (euro of 30) uitgeven. Heb je een stillere voor, die ook "leuker" trilt.
Of het ook echt geil is, is per persoon verschillend. Ieder heeft zo z'n voorkeuren, maar spannend/leuk/grappig is het wel. Wij hebben al een paar familiefeestjes een heel stuk gezelliger (voor onszelf dan!) gemaakt met zo'n eitje........
Of het ook echt geil is, is per persoon verschillend. Ieder heeft zo z'n voorkeuren, maar spannend/leuk/grappig is het wel. Wij hebben al een paar familiefeestjes een heel stuk gezelliger (voor onszelf dan!) gemaakt met zo'n eitje........
jouw leven is een keuze