Beeld van foto
dinsdag 22 december 2015 om 15:28
Onlangs gevraagd voor tips voor leuk cadeau voor mijn moeder. Tijdens mijn zoektocht gestuit op idee om van foto een 3D beeld te laten maken. Daar heb je bepaalde scans voor. Probleem is alleen dat mijn vader is overleden. Dus zo'n scan is een beetje lastig.
Wie weet waar ik van foto zo'n 3D beeld kan laten maken? Ik heb alleen site gevonden voor huisdieren.
Wie weet waar ik van foto zo'n 3D beeld kan laten maken? Ik heb alleen site gevonden voor huisdieren.
dinsdag 22 december 2015 om 15:49
kort geleden in Berlijn gezien bij http://www.botspot.de/en/contacts
For a 3D printed mini-me in 1:10 scale you pay 240 euros at Botspot.
For a 3D printed mini-me in 1:10 scale you pay 240 euros at Botspot.
dinsdag 22 december 2015 om 17:10
quote:lizzy75 schreef op 22 december 2015 @ 17:06:
Spectral, dat is toch ook met een scan-techniek of lees ik dat verkeerd? De vader van TO is overleden, dus scannen lukt niet.Klopt, maar ze zou ze kunnen mailen. Een 2d foto kan natuurlijk niet zomaar 3d worden gemaakt.... dus ik denk dat het vrij kansloos is.
Spectral, dat is toch ook met een scan-techniek of lees ik dat verkeerd? De vader van TO is overleden, dus scannen lukt niet.Klopt, maar ze zou ze kunnen mailen. Een 2d foto kan natuurlijk niet zomaar 3d worden gemaakt.... dus ik denk dat het vrij kansloos is.
dinsdag 22 december 2015 om 20:07
Bosuitje, dat is ook een mooi cadeau. Waar hebben jullie dit laten doen?
Spectral, kansloos is het niet. Ze doen het ook aan de hand van foto's van huisdieren. Dus ik heb hoop dat ik iets vind.
Bibi, we hebben een plekje voor alle foto's. Kijk je niet de hele dag tegenaan. Weet zeker dat er een plekje voor een beeld is. Heb het dan niet over een megabeeld, maar een kleine versie.
Spectral, kansloos is het niet. Ze doen het ook aan de hand van foto's van huisdieren. Dus ik heb hoop dat ik iets vind.
Bibi, we hebben een plekje voor alle foto's. Kijk je niet de hele dag tegenaan. Weet zeker dat er een plekje voor een beeld is. Heb het dan niet over een megabeeld, maar een kleine versie.