Kerstcadeau vader

22-12-2015 19:51 11 berichten
het is nogal last-minute maar ik heb een leuk idee nodig voor een cadeau voor mijn vader. Samen met mijn zus heb ik al het een en ander gekocht voor onder de boom, maar helaas is ons leukste cadeau (zelf een foto op hout maken) niks geworden. We waren erg optijd begonnen met proefjes maken en oefenen... Zodat de foto goed op het mooie hout zou komen wat we gevonden hadden. Helaas werkt dit hout niet goed en zaten we al aan ons budget. Nu zoeken we snel naar een nieuw, niet te duur, leuk vervangend cadeau. Iets persoonlijks. Zijn huis is nogal kaal maar we hebben met zijn verjaardag al een foto lijst gegeven. Daarom vonden we de foto op hout wel weer origineel. Zijn er mensen met goeie tips?
Alle reacties Link kopieren
Een mooie plant bijv een palm voor in huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Foto op een waxinelichthouder. Perkamentpapier kopen (was hier nog geen 50 cent) bij hobbyshop, mooie foto op printen, in het glas doen, waxinelichtje op batterij er in en klaar.
Leuke foto van zijn kinderen in leuke lijst

Fles Whisky

Stropdag met een gekke opdruk

Boekenbon of mooi boek

Abonnement op tijdschrift

Nieuw aas voor het vissen
Zijn huis is nogal kaal...

zijn? net verhuist/gescheiden? Leuke dame voor een uurtje onder de boom?
Ik zou eerder denken aan iets wat op gaat (drank,etentje, kaartjes voor het een of ander) dan iets kopen /knutselen waardoor de beste man zich misschien verplicht voelt om het op te hangen ook al is het zijn smaak niet.
Een lekkere fles wijn

Douchegel of aftershave

Badmintonracket met shuttles

Mooi boek
het zijn vooral de muren die kaal zijn. en vorig jaar heeft hij al een foto gehad. Ik ben er nooit weg van om het jaar daarop weer hetzelfde te doen. En het lastigste is nog dat we al aan ons budget zitten en mijn zus eigenlijk niks meer wil doen, maar de cadeau's die we hebben zijn zo... saai zal ik maar zeggen. Is niks speciaals aan of is niks waar we hem echt mee verrassen.
Vogelhuisje

Vuurkorf

Weerstation

Messenset

BBQ
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien een cadeaubon maken om met zn drieen iets leuks te gaan doen? Uit eten, poolen, naar t theater, ofzo?
quote:nina1966 schreef op 22 december 2015 @ 19:57:

Zijn huis is nogal kaal...

zijn? net verhuist/gescheiden? Leuke dame voor een uurtje onder de boom?

Fijn, als je een beelddenker bent

*denkt: ietwat verlepte dame in goedkope lingerie onder een prikkende kerstboom*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven