Kerstcadeau vader
dinsdag 22 december 2015 om 19:51
het is nogal last-minute maar ik heb een leuk idee nodig voor een cadeau voor mijn vader. Samen met mijn zus heb ik al het een en ander gekocht voor onder de boom, maar helaas is ons leukste cadeau (zelf een foto op hout maken) niks geworden. We waren erg optijd begonnen met proefjes maken en oefenen... Zodat de foto goed op het mooie hout zou komen wat we gevonden hadden. Helaas werkt dit hout niet goed en zaten we al aan ons budget. Nu zoeken we snel naar een nieuw, niet te duur, leuk vervangend cadeau. Iets persoonlijks. Zijn huis is nogal kaal maar we hebben met zijn verjaardag al een foto lijst gegeven. Daarom vonden we de foto op hout wel weer origineel. Zijn er mensen met goeie tips?
dinsdag 22 december 2015 om 20:11
het zijn vooral de muren die kaal zijn. en vorig jaar heeft hij al een foto gehad. Ik ben er nooit weg van om het jaar daarop weer hetzelfde te doen. En het lastigste is nog dat we al aan ons budget zitten en mijn zus eigenlijk niks meer wil doen, maar de cadeau's die we hebben zijn zo... saai zal ik maar zeggen. Is niks speciaals aan of is niks waar we hem echt mee verrassen.
dinsdag 22 december 2015 om 21:12