toch even klagen

22-12-2015 20:17 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
probeer al sinds de dag dat ik mijn huis heb een bank te regelen maar er is niemand in breda die een bankstel verkoopt en hem wilt bezorgen voor 20 euro extra.

Normaal had ik daar wel geluk mee maar nu zegt iedereen nee :(

Ik heb nu ook niet het budget om een nieuwe te kopen op kort termijn.

Hoe doen mensen dat toch zonder auto of mensen in je omgeving...

nee dit is geen topic om hulp maar gewoon even van me afschrijven.

ik ben nu van plan langer te wachten en een bankje te kopen in de winkel. is het wel perfect natuurlijk!
Je klacht is wat precies?
De kringloop hier bezorgt ook voor een fooitje
bezorgen die ook s avonds ? kan overdag geen vrij meer krijgen de komende weken vanwege drukte.
Geduld. Het komt vanzelf.

En kijk op vuildagen de.komende tijd bij de vuilnis in de betere buurten. Er zijn weer eindejaarsuitkeringen ed uitgekeerd en er is uitverkoop.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 22 december 2015 @ 20:20:

bezorgen die ook s avonds ? kan overdag geen vrij meer krijgen de komende weken vanwege drukte.Je hebt wel veel eisen
Ik kan in mijn eentje geen bank tillen van ergens naar mijn huis haha
quote:gismo72 schreef op 22 december 2015 @ 20:23:

[...]

Je hebt wel veel eisennaja ik heb geen familie vrienden die het aanpakken dan. vandaar.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 22 december 2015 @ 20:24:

[...]

naja ik heb geen familie vrienden die het aanpakken dan. vandaar.

Zelfs de kringloop bezorgt, zo heb ik m'n piano binnen gekregen.

Ik snap je probleem niet helemaal?
Ikea.
Busje huren?
voor 20,- ging ik ook niet voor een ander een aanhanger regelen en een bank bezorgen hoor

ik hoop dat je snel iets vindt
toen wij nog geen auto hadden en we niet voor alles een beroep op familie wilden doen:

- niet kopen

- laten bezorgen door een winkel

- bakfiets huren (okay, dat hebben we nooit gedaan, maar het zou wel kunnen denk ik)

- kringloop bezorgt ook wel toch?

Nou ja, wel vervelend dat verkopers het niet willen brengen zelfs als je daarvoor geld biedt.
Regel een gratis af te halen matras als tijdelijke bank en leg daar een deken overheen. Tot je de ideale deal tegenkomt.
quote:Starshine schreef op 22 december 2015 @ 20:29:

toen wij nog geen auto hadden en we niet voor alles een beroep op familie wilden doen:

- niet kopen

- laten bezorgen door een winkel

- bakfiets huren (okay, dat hebben we nooit gedaan, maar het zou wel kunnen denk ik)

- kringloop bezorgt ook wel toch?

Nou ja, wel vervelend dat verkopers het niet willen brengen zelfs als je daarvoor geld biedt.Het gaat om een bank. Een bank past niet in mijn auto (en ik rij niet in een ford KA ofzo). Ik zou een hele leuke betaling willen om het als verkoper te gaan regelen dat de bank bij de koper komt.
Meubels koop ik alleen maar bij 'n meubelzaak en dan wordt het netjes thuis afgeleverd en binnen gezet.
Shoot first, ask questions later!

Nou ja, wel vervelend dat verkopers het niet willen brengen zelfs als je daarvoor geld biedt.Tsja, moet die verkoper maar net in de gelegenheid zijn he. Wat iemand anders al zei, ik ga echt geen aanhanger en auto met trekhaak regelen voor ¤20. Dat kan de koper net zo goed (niet) als ik.
Nou, als ik toevallig van een bank af wil en toevallig een aanhanger heb staan en toevallig in de buurt woon zou ik het best doen voor iemand. Maar dat zijn veel toevalligheden.
Er zijn ook van die mannetjes met een busje trouwens. Die halen en brengen voor 25 euro oid. Zijn vaak ook te vinden op mp of facebook.

Nou ja, wel vervelend dat verkopers het niet willen brengen zelfs als je daarvoor geld biedt.

Voor 20 euro kun je toch niet rijden? Je moet al 'n aanhanger hebben/regelen en je verrijdt benzine. En 't kost tijd. En voor dat alles heeft TO slechts 20 euro over. En voor die bank zal ze dan ook wel niet echt een aardig bedrag over hebben.

Zou maar even doorsparen tot je een Ikea bank kunt aanschaffen. Daar heb je er volgens mij al voor 'n paar 100 euro.
Shoot first, ask questions later!
Of regel twee studenten, die tillend van het huis om de hoek naar jouw huis voor je slepen voor die 20 euro of een krat bier. Kun je natuurlijk niet doen als ze een stad of dorp moeten doorkruisen.
En als je er een gevonden hebt, check van tevoren hoe groot je deuropening is. Sommige mensen schijnen dat te vergeten...
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:Monatala schreef op 22 december 2015 @ 20:37:

En als je er een gevonden hebt, check van tevoren hoe groot je deuropening is. Sommige mensen schijnen dat te vergeten... En je gang (etje) !
quote:gismo72 schreef op 22 december 2015 @ 20:38:

[...]

En je gang (etje) !En die lullige bocht van je smalle gang naar de kamer..
quote:redbuIIetje schreef op 22 december 2015 @ 20:35:

[...]

Voor 20 euro kun je toch niet rijden? Je moet al 'n aanhanger hebben/regelen en je verrijdt benzine. En 't kost tijd. En voor dat alles heeft TO slechts 20 euro over. En voor die bank zal ze dan ook wel niet echt een aardig bedrag over hebben.

Zou maar even doorsparen tot je een Ikea bank kunt aanschaffen. Daar heb je er volgens mij al voor 'n paar 100 euro.

dat dus.

als ik iets verkoop of weggeef, ga ik er zelf niet mee lopen slepen voor 2 tientjes op mijn vrije avond

(een tas kleding meenemen als ik naar een vriendin ga vind ik weer heel iets anders hoor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven