The evil ones (6)
woensdag 23 december 2015 om 15:40
Welcome my evil minions!
Een topic voor al uw onzin, verdriet, boosheid, plaatjes en Evil plans!
Ps. om medische redenen is de : hihi : smiley verboden, de rest is alles toegestaan (mits binnen de viva huisregels natuurlijk ) .
Een topic voor al uw onzin, verdriet, boosheid, plaatjes en Evil plans!
Ps. om medische redenen is de : hihi : smiley verboden, de rest is alles toegestaan (mits binnen de viva huisregels natuurlijk ) .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 23 december 2015 om 19:21
Annieone sien de interfiew wif Louis van Gaal? Hi is engrie biekous de joernalists set hi hat bien sekked
https://www.youtube.com/watch?v=lH5jmsHXrgY
https://www.youtube.com/watch?v=lH5jmsHXrgY
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 23 december 2015 om 19:27
woensdag 23 december 2015 om 19:56
woensdag 23 december 2015 om 20:02
woensdag 23 december 2015 om 20:09
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 december 2015 @ 20:02:
[...]
Oh en zo leuk: ik heb ze op mijn werk ook zo gek gekregen om radio 2 op te zetten, dus ik kan gewoon lekker door galmen en krijsen tijdens het onderbroeken vouwen oh geweldig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gezegd dat je nog harder werkt dan?
[...]
Oh en zo leuk: ik heb ze op mijn werk ook zo gek gekregen om radio 2 op te zetten, dus ik kan gewoon lekker door galmen en krijsen tijdens het onderbroeken vouwen oh geweldig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gezegd dat je nog harder werkt dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2015 om 20:14
quote:rosanna08 schreef op 23 december 2015 @ 20:09:
[...]
oh geweldig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gezegd dat je nog harder werkt dan? Nee, we hadden altijd radio 3 op maar op een goeie dag werd 'Hello' van Adele de Troetelschijf of zoiets, en LG haat Adele (net als ik trouwens) dus toen heb ik maar voorgesteld om radio 2 voorlopig op te zetten, ook al met het oog op de top 2000. En daar ging LG graag op in, want zij houdt ook wel van een moppie meegillen .
[...]
oh geweldig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gezegd dat je nog harder werkt dan? Nee, we hadden altijd radio 3 op maar op een goeie dag werd 'Hello' van Adele de Troetelschijf of zoiets, en LG haat Adele (net als ik trouwens) dus toen heb ik maar voorgesteld om radio 2 voorlopig op te zetten, ook al met het oog op de top 2000. En daar ging LG graag op in, want zij houdt ook wel van een moppie meegillen .
woensdag 23 december 2015 om 20:19
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 december 2015 @ 20:14:
[...]
Nee, we hadden altijd radio 3 op maar op een goeie dag werd 'Hello' van Adele de Troetelschijf of zoiets, en LG haat Adele (net als ik trouwens) dus toen heb ik maar voorgesteld om radio 2 voorlopig op te zetten, ook al met het oog op de top 2000. En daar ging LG graag op in, want zij houdt ook wel van een moppie meegillen . goeie LG, die moet je houden
[...]
Nee, we hadden altijd radio 3 op maar op een goeie dag werd 'Hello' van Adele de Troetelschijf of zoiets, en LG haat Adele (net als ik trouwens) dus toen heb ik maar voorgesteld om radio 2 voorlopig op te zetten, ook al met het oog op de top 2000. En daar ging LG graag op in, want zij houdt ook wel van een moppie meegillen . goeie LG, die moet je houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best