Mallorca GR221
donderdag 24 december 2015 om 15:02
Ik ga samen met mijn vriend 17 dagen naar Mallorca (28 juni - 14 juli).
We gaan eerst de GR221 stappen. Dat willen we op zo een 9 dagen doen.
Nadien zouden we nog graag ergens 4 dagen willen verblijven op een rustig plekje op het eiland. (nadien naar Palma)
We zijn absoluut geen fans van massatoerisme, dus we zoeken een camping, appartementje, agriturisme op een plek waar het niet vergeven is van de toeristen. Maar het moet wel te bereiken zijn met de bus, want we kunnen geen auto huren.
Iemand tips voor ons?
Dankjewel!
We gaan eerst de GR221 stappen. Dat willen we op zo een 9 dagen doen.
Nadien zouden we nog graag ergens 4 dagen willen verblijven op een rustig plekje op het eiland. (nadien naar Palma)
We zijn absoluut geen fans van massatoerisme, dus we zoeken een camping, appartementje, agriturisme op een plek waar het niet vergeven is van de toeristen. Maar het moet wel te bereiken zijn met de bus, want we kunnen geen auto huren.
Iemand tips voor ons?
Dankjewel!
donderdag 24 december 2015 om 15:11
Bij de nonnen: http://www.mallorcavandaag.com/klooster-van-lluc/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 29 december 2015 om 16:19
quote:tinedeman schreef op 29 december 2015 @ 16:16:
Weet ik, maar wel willen de uitdaging aan gaan
Een uitdaging is wat anders dan leuk.... serieus, het is niet grappig om in hartje zomer daar te gaan wandelen. Je verbrandt ook levend als je de hele dag in de volle zon wandelt.
Onze wandelvakanties in Europa planden we altijd in voor of najaar. Vaak nog steeds aangenaam warm, maar geen grote kans op 30/35+ graden.
Weet ik, maar wel willen de uitdaging aan gaan
Een uitdaging is wat anders dan leuk.... serieus, het is niet grappig om in hartje zomer daar te gaan wandelen. Je verbrandt ook levend als je de hele dag in de volle zon wandelt.
Onze wandelvakanties in Europa planden we altijd in voor of najaar. Vaak nog steeds aangenaam warm, maar geen grote kans op 30/35+ graden.