Prettige feestdagen!

24-12-2015 13:49 47 berichten
Vanavond is het kerstavond en dan begint het allemaal.

Zelf doe ik niets bijzonders op kerstavond, hoewel, ik heb een afspraakje met Harry Potter.

Morgen op eerste kerstdag komt mijn zoon en dan ga ik lekker koken. Ik ga er vanuit dat het een gezellige dag wordt, dat is het altijd als we samen zijn.

Tweede kerstdag ben ik alleen en dan kook ik ook uitgebreid, maar dan voor mijn uppie, ook gezellig wel, maar dan moet ik de sfeer zelf maken.

En dan hebben we nog de zondag waarvan ik heb gehoord dat het als een derde kerstdag wordt gezien. Voor mij word dat een gewone dag, op de bank hangen, denk ik en veel films kijken.

Wat gaan jullie allemaal doen met de kerst?

Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar mijn zus , heerlijk zin in. Ook met mijn moeder die op hoge leeftijd is genieten van elkaar en gourmetten.

En tweede kerstdag een pyjamadag, iedereen kan het heen en weer krijgen ik ben er niet. Ik heb heerlijke series om te kijken al klaar staan.

Af en toe wat snacken van wat lekkere kazen en smeersels met stokbrood , kat erbij.... wat wil ik nog meer.

Hele fijne kerstdagen iedereen!
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
quote:pippeleurtje schreef op 24 december 2015 @ 14:19:

Fijne kerst!!

Wij gaan vanavond lekker thuis relaxen, ik maak kaasfondue en heb er echt heel veel hapjes bij. Kan dreumes ook rond blijven lopen en af en toe wat eten. En we gaan all you need is love kijken.

Morgen zijn we voor het eerst in jaren ook alleen met het gezin. Ik ga uitgebreid koken. En we gaan allerlei leuke dingen doen waar we op dat moment zin in hebben.

Tweede kerstdag zijn we met heel de familie en iedereen neemt wat mee. Zal een drukke boel worden!

Derde kerstdag?! gaan we hopelijk een nieuwe bank scoren. En ik denk 's avonds restjes eten .

Ook snotteren. Lekker hoor fondue. Het is jammer dat geen kaas meer mag.

Je dagen zien er gezellig uit, je zal er vast van genieten.

Fijne dagen gewenst!
quote:black-shoes schreef op 24 december 2015 @ 14:25:

Ik ga morgen naar mijn zus , heerlijk zin in. Ook met mijn moeder die op hoge leeftijd is genieten van elkaar en gourmetten.

En tweede kerstdag een pyjamadag, iedereen kan het heen en weer krijgen ik ben er niet. Ik heb heerlijke series om te kijken al klaar staan.

Af en toe wat snacken van wat lekkere kazen en smeersels met stokbrood , kat erbij.... wat wil ik nog meer.

Hele fijne kerstdagen iedereen!

Heel gezellig en comfortabel dus.

Geniet er van. Ik lig tweede kerstdag ook lekker te hangen en ben er ook niet voor niemand. De rambam noemen ze dat tegenwoordig weer.
Ik morgen heerlijk eten bij mijn exman en zijn vriendin. ..kinderen. ex schoonmoeder. gezellig samen zijn. 2e kerstdag naar mijn en moeder. .. Ik heb zeer leuke dagen voor de boeg. En zondag lekker uit eten met een andere zus......fijne dagen 🍸🍸🍸
quote:peecee schreef op 24 december 2015 @ 14:37:

Ik morgen heerlijk eten bij mijn exman en zijn vriendin. ..kinderen. ex schoonmoeder. gezellig samen zijn. 2e kerstdag naar mijn en moeder. .. Ik heb zeer leuke dagen voor de boeg. En zondag lekker uit eten met een andere zus......fijne dagen 🍸🍸🍸

Ziet er goed uit!

Fijne dagen, geniet er van!
Morgen gaan we naar mijn ouders samen met mijn kinderen met aanhang, mijn zus , mijn broer en schoonzus en kinderen. En iedereen neemt iets mee. Zaterdag met zwager bij mijn schoonouders gourmetten. Zondag waarschijnlijk een luie dag. Fijne dagen allemaal
quote:ismijnnaam schreef op 24 december 2015 @ 14:43:

Morgen gaan we naar mijn ouders samen met mijn kinderen met aanhang, mijn zus , mijn broer en schoonzus en kinderen. En iedereen neemt iets mee. Zaterdag met zwager bij mijn schoonouders gourmetten. Zondag waarschijnlijk een luie dag. Fijne dagen allemaal

Een echt familiefeest. Lang geleden dat ik dat heb meegemaakt.

Veel plezier gewenst.
quote:Cateautje schreef op 24 december 2015 @ 14:07:

[...]

Zo zou ik het ook doen als ik nog thuiswonende kinderen had.

Geniet van je rust en de gezelligheid. Fijne dagen! Dankjewel Cateautje dat gaat wel lukken Jij ook fijne dagen en geniet ervan!!
Fijne feestdagen allen!!

Wij eten vanavond bij een collega van man! Mijn kinderen en ik, en de vrouw van die collega en hun baby, zijn allemaal net in dit nieuwe land gearriveerd en de twee mannen hebben veel met elkaar opgetrokken de afgelopen maanden, dus best bijzonder deze kerstavond.

Morgen 1e kerstdag; de cadeau's uitpakken (geen sinterklaas maar santa claus voor mijn kinderen) en daarna een dag strand met picknick daar, als het niet regent tenminste, anders gaan de kinderen met nieuwe speelgoed spelen en eten we pasta ofzo geen 2e kerstdag, geen familie... maar we maken het gewoon gezellig samen, samenzijn is 't belangrijkste...
anoniem_229923 wijzigde dit bericht op 24-12-2015 14:57
Reden: spelfout
% gewijzigd
quote:emka78 schreef op 24 december 2015 @ 14:56:

Fijne feestdagen allen!!

Wij eten vanavond bij een collega van man! Mijn kinderen en ik, en de vrouw van die collega en hun baby, zijn allemaal net in dit nieuwe land gearriveerd en de twee mannen hebben veel met elkaar opgetrokken de afgelopen maanden, dus best bijzonder deze kerstavond.

Morgen 1e kerstdag; de cadeau's uitpakken (geen sinterklaas maar santa claus voor mijn kinderen) en daarna een dag strand met picknick daar, als het niet regent tenminste, anders gaan de kinderen met nieuwe speelgoed spelen en eten we pasta ofzo geen 2e kerstdag, geen familie... maar we maken het gewoon gezellig samen, samenzijn is 't belangrijkste...

Mooi, alles nieuw, andere tradities, nieuwe ontmoetingen. Geweldig allemaal. Ik hoop dat je er heerlijk van geniet.

Fijne kerst!
Dank je Cateautje!

Ik hoop dat je hele fijne dagen hebt, klinkt iig goed (ik ben fan van Harry )
Vandaag als gasten tafelen met 12 man + we gaan logeren.

Morgen simpel 3-gangen met ons gezin (6 personen).

Tweede kerstdag hebben we hier buffet met zo'n 25 eters + we krijgen tig logeés.

Derde kerstdag hier thuis enchiladas met 11 mensen + 5 logeés.

Daarna tot oud & nieuw maar 3 logeés. Ze wonen kriskras door het land, dus als we ze thuisbrengen gaan we gezellig hier en daar ... juist ... logeren!
quote:yette schreef op 24 december 2015 @ 15:13:

Vandaag als gasten tafelen met 12 man + we gaan logeren.

Morgen simpel 3-gangen met ons gezin (6 personen).

Tweede kerstdag hebben we hier buffet met zo'n 25 eters + we krijgen tig logeés.

Derde kerstdag hier thuis enchiladas met 11 mensen + 5 logeés.

Daarna tot oud & nieuw maar 3 logeés. Ze wonen kriskras door het land, dus als we ze thuisbrengen gaan we gezellig hier en daar ... juist ... logeren!

Jij hebt een kerstmarathon!

Zoveel mensen in zo'n korte tijd! Geweldig wel, maar ik wens je toch een heel relaxte kerstmis toe en een fijne week. Geniet!
Wij zijn allebei de dagen thuis.Normaal gesproken altijd bij 1 van mijn zussen of bij ons.maar het kwam dit jaar beter uit om het eerder te vieren met mijn zussen.Als het goed is is ibi nu op weg naar huis met mijn zoon na een paar dagen parijs vanavond niks bijzonders gewoon nasi.Morgen gaan we (heel orgineel ) gourmetten en zaterdag hebben we bank hang eten.Gevulde eitjes stokbrood kippenvleugels enzo.Denk dat we gezellig een spel gaan doen en films kijken.heb er iig zin in iedereen fijne dagen!
Morgen naar mijn ouders. Samen koken en eten. 2de kerstdag ben ik thuis. Ik ga wel iets lekkers eten. Allemaal fijne feestdagen gewenst:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vanavond gaan we grillen en Star Wars kijken.

Voor morgen staat niets gepland, zaterdag even bij schoonouders langs.
Voor vanavond helemaal niks, lekker alleen met poeslief film kijken, morgen met ouders en broer fonduen en 2de kerstdag wokken. Overdag lekker films kijken en verder met het kleuren van mandala's omdat ik het fijn vind om gewoon even mijn hoofd leeg te hebben.
Fijne kerstdagen allemaal!

Morgen ben ik met veel familie. Heerlijk.

Tweede kerstdag alleen. Ook heerlijk.
Vrolijk kerstfeest :-).

Vanavond naar All you need is love kijken.

Morgen komen mijn schoonouders en zwager en schoonzus bij ons eten en logeren. We gaan allemaal kleine pizzaatjes maken aan tafel, vind ik altijd zo gezellig: aan tafel niet alleen maar kletsen maar ook 'bezig zijn'.

Tweede kerstdag komen mijn ouders eten.

Ik heb er zin in.
quote:Wishlist schreef op 24 december 2015 @ 18:31:

... en verder met het kleuren van mandala's omdat ik het fijn vind om gewoon even mijn hoofd leeg te hebben.

Oeh, dat ga ik ook doen, heerlijk vind ik dat.

Vandaag nog een nieuw kleurboek gekocht bij de Xenos met alleen maar mandala's.
Ja vind ik ook! en met muziekje erbij. Ik heb vorig jaar mandala kleurboek gekocht echt heerlijk om te doen!
Fijn dat dit topic van jou is!

Vandaag bij SR geweest, nu de laagste uren kijken voor de TV.

Morgen uit eten met schoonfamilie. Een moetje.

Zaterdag high tea en later tapas eten bij mijn zus. Daar duik ik morgen alvast de keuken voor in.

En zondag? Nog geeeeeen idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven