Help! Speen vergeten
vrijdag 25 december 2015 om 19:08
Denk niet dat het gaat lukken maar heeft er iemand enig idee of er in (de buurt van) Venlo een (nacht)winkel is die speentjes (fopspenen) verkoopt op dit moment ?
Wij zitten hier met peuter in het hotel en zijn zijn speentje vergeten. Vriend wil eigenlijk terug naar huis rijden zo om m te halen want we willen zooo graag slapen vannacht .
Maar ik hoopte dat heeeeeel misschien iemand hier nog een tip had haha.
Alvast bedankt en fijne kerst!!
Wij zitten hier met peuter in het hotel en zijn zijn speentje vergeten. Vriend wil eigenlijk terug naar huis rijden zo om m te halen want we willen zooo graag slapen vannacht .
Maar ik hoopte dat heeeeeel misschien iemand hier nog een tip had haha.
Alvast bedankt en fijne kerst!!
vrijdag 25 december 2015 om 19:13
vrijdag 25 december 2015 om 19:19
vrijdag 25 december 2015 om 19:26
vrijdag 25 december 2015 om 19:45
quote:Thuismoeder schreef op 25 december 2015 @ 19:39:
Eerste gedachte is bij mij ook "een mooi moment om je peuter van de speen af te krijgen". Maakt hij veel heisa als hij geen speen heeft?Ik acht de kans groot aangezien de partner van to naar huis wil rijden met kerst om het speentje op te halen zodat ze kunnen slapen vannacht.
Eerste gedachte is bij mij ook "een mooi moment om je peuter van de speen af te krijgen". Maakt hij veel heisa als hij geen speen heeft?Ik acht de kans groot aangezien de partner van to naar huis wil rijden met kerst om het speentje op te halen zodat ze kunnen slapen vannacht.
vrijdag 25 december 2015 om 19:51
Thnx voor de tips! We gaan even vragen voor een apotheek!
Hij heeft de speen alleen nog snachts. Ik denk wel dat hij zonder in slaap valt maar hij wordt snachts wel eens in paniek wakker omdat ie m kwijt is. Daar heb ik geen zin in . En ik denk idd de andere gasten ook niet haha.
Straks toch maar eens gaan afleren (na de feestdagen )
Hij heeft de speen alleen nog snachts. Ik denk wel dat hij zonder in slaap valt maar hij wordt snachts wel eens in paniek wakker omdat ie m kwijt is. Daar heb ik geen zin in . En ik denk idd de andere gasten ook niet haha.
Straks toch maar eens gaan afleren (na de feestdagen )