Help! Speen vergeten

25-12-2015 19:08 36 berichten
Denk niet dat het gaat lukken maar heeft er iemand enig idee of er in (de buurt van) Venlo een (nacht)winkel is die speentjes (fopspenen) verkoopt op dit moment ?

Wij zitten hier met peuter in het hotel en zijn zijn speentje vergeten. Vriend wil eigenlijk terug naar huis rijden zo om m te halen want we willen zooo graag slapen vannacht .

Maar ik hoopte dat heeeeeel misschien iemand hier nog een tip had haha.

Alvast bedankt en fijne kerst!!
Alle reacties Link kopieren
De eerste die ik het zou vragen is de receptie can het hotel! Die hebben misschien zelf wel een kindje, maar kennen zeker de omgeving. Welterusten!
Zonder oorzaak geen gevolg
Weekendapotheek!
Een goed moment om hem van zijn speen af te krijgen.

(maar ja, ik ben dan ook tegen speentjes. Vind het na die eerste paar weken echt niet meer nodig.)
quote:Moiren_ schreef op 25 december 2015 @ 19:10:

Weekendapotheek!Dit is ook waar ik aan dacht
Als het al een peuter is dan is dit toch een ideale manier om het af te leren. Als ze eenmaal slapen is het klaar hoor. Vertellen dat speen weg is en hup lekker met papa of mama in slaap vallen.
quote:Swinta schreef op 25 december 2015 @ 19:11:

(maar ja, ik ben dan ook tegen speentjes. Vind het na die eerste paar weken echt niet meer nodig.)Dat klopt, maar om daar nu met 1ste kerstdag mee te beginnen lijkt me ook weer zowat
Ik zou voor de apotheek gaan bij het eerste de beste ziekenhuis! Succes, echt balen..
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:Swinta schreef op 25 december 2015 @ 19:11:

(maar ja, ik ben dan ook tegen speentjes. Vind het na die eerste paar weken echt niet meer nodig.)Ik vermoed dat de andere gasten in het hotel dit een iets minder goed moment vinden...
Geen forummers met klein grut in de buurt van je hotel ?

(Aan mij heb je helaas niets, ik zit in Noord-Groningen.)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Apotheek van wacht hebben die dingen meestal wel.

En ikzelf zou toch wel liever effe naar de apotheek rijden, speen halen en genieten van mijn vakantie, in plaats van 5 of weet ik hoeveel slapeloze nachten (zowel voor kind als ouders).

En de andere hotelgasten inderdaad waarschijnlijk ook.
Marktplaats?
Valt vanzelf in slaap hoor....
Eerste gedachte is bij mij ook "een mooi moment om je peuter van de speen af te krijgen". Maakt hij veel heisa als hij geen speen heeft?
quote:Thuismoeder schreef op 25 december 2015 @ 19:39:

Eerste gedachte is bij mij ook "een mooi moment om je peuter van de speen af te krijgen". Maakt hij veel heisa als hij geen speen heeft?Ik acht de kans groot aangezien de partner van to naar huis wil rijden met kerst om het speentje op te halen zodat ze kunnen slapen vannacht.
benzinestation?
De dop van een fles? (een babyfles dan he) Gebruikten wij wel eens op dit soort hel-momenten. Maar ja, moet je wel weer een fles hebben! Succes en sterkte!
Thnx voor de tips! We gaan even vragen voor een apotheek!

Hij heeft de speen alleen nog snachts. Ik denk wel dat hij zonder in slaap valt maar hij wordt snachts wel eens in paniek wakker omdat ie m kwijt is. Daar heb ik geen zin in . En ik denk idd de andere gasten ook niet haha.

Straks toch maar eens gaan afleren (na de feestdagen )
Oh en wij wonen trouwens op "maar" 3 kwartier rijdendys het zou te doen zijn
Dat is idd niet handig als hij in paniek wakker wordt. Hoop dat je een apotheek kan vinden en dat jullie lekker kunnen slapen vannacht!

Succes met het afleren met de speen straks, even vervelend, maar zo fijn als ze ervan af zijn!
Oh lastig, wat een pech dan. En inmiddels een vervanger gevonden? Slaap lekker straks!
Toevallig bibi spenen nodig? Hebben wij nog liggen geloof ik (nieuw, in Venlo)
En?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fee_tje schreef op 25 december 2015 @ 21:39:

Toevallig bibi spenen nodig? Hebben wij nog liggen geloof ik (nieuw, in Venlo)Wat lief, ik zal echt hiervan gebruik maken want ik werk in een apotheek en wij hebben helaas niet veel keus op voorraad
Alles is goegekomen . Zoonlief ligt lekker te slapen! Thnx voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven