Tabel - Zwanger worden in 2016!
maandag 28 december 2015 om 19:48
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.
NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
dinsdag 29 december 2015 om 20:05
Hey bloempje! Ja ik heb even vakantie dus kan overdag ook wat meer reageren. de nuvaring is een vaginale ring die je dus inbrengt en werkt ter plaatste dus er zit nooit niks in je bloed van hormonen.. Dus ik hoef ook niet te ontwennen ofzo. Heb gewoon mijn ms gekregen 23 december en heb geen nieuwe ring ingebracht.. Als ik een regelmatige cyclus zou hebben, zou ik rond 20 januari mijn menstruatie moeten krijgen. Maar hopelijk is het raak e vanaf nu

dinsdag 29 december 2015 om 20:14
Ik vertelde trouwens het nieuws van die collega en zei hem ook dat het wel anders voelt..
hij vroeg ben je jaloers?? Nou dat is weer iets overdreven.
Zou jij het ook willen??? Uuuh ja!!!!
Hmmm was zijn enige antwoord.. (kan je niks mee)
Hoop dat hij de condooms snel beu is en er echt voor wilt gaan..
Gisteren zei hij, miss geef ik je wel een verjaardagcadeautje.. duurt nog even maar ook niet heel lang meer!!! Probeer me er niet te veel op vast te pinnen, dan kan het altijd nog mee of tegenvallen..
hij vroeg ben je jaloers?? Nou dat is weer iets overdreven.
Zou jij het ook willen??? Uuuh ja!!!!
Hmmm was zijn enige antwoord.. (kan je niks mee)
Hoop dat hij de condooms snel beu is en er echt voor wilt gaan..
Gisteren zei hij, miss geef ik je wel een verjaardagcadeautje.. duurt nog even maar ook niet heel lang meer!!! Probeer me er niet te veel op vast te pinnen, dan kan het altijd nog mee of tegenvallen..
dinsdag 29 december 2015 om 20:14
3 weken zitten en 1 week heb je dan bloedingen. Heb een boek gekocht "gezond zwanger worden" en daar las ik in dat wij dus eigenlijk nooit menstrueren zolang wij anticonceptie gebruiken maar slijmvliesbloedingen hebben.. Ofwel ben ik beetje dom maar dus eigenlijk hebben wij al jaren geen eisprong meer gehad kan dat?

dinsdag 29 december 2015 om 20:21
Dat klopt kiki. Met ac heb je geen eisprong en dus ook eigenlijk een onttrekkingsbloeding ipv een echte menstuatie.. ben ook heel benieuwd als ik straks 3 jan ongesteld wordt hoe ik me dan voel. Lees hele verschillende verhalen hierover. Voel me tot nu wel iets anders. Ben vrolijker en minder snel moe en mijn libido is toch ook wel toegenomen
Hoe hebben andere meiden dit ervaren na het stoppen met pil? Merkte jullie verschil?
In maart
hahaha geweldig. En super leuk dat hij er ook zomee bezig is!
Hoe hebben andere meiden dit ervaren na het stoppen met pil? Merkte jullie verschil?
In maart
hahaha geweldig. En super leuk dat hij er ook zomee bezig is!
dinsdag 29 december 2015 om 20:26
Blij zijn met eerste keer echt ongesteldheid herken ik heel goed! Ik stond te springen onder de douche zo blij was is dat het nog werkte haha
Ik heb ook een zwangere collega, ben vooral heel blij voor haar, ben zelf natuurlijk pas bet bezig. Als ik een jaar verder geweest was, had ik denk ik meer gedacht 'superleuk, ik wil ook!'.
Het is inderdaad behoorlijk levendig hier! Leuk Ik denk dat ik de tabel tot en met 15 laat lopen.
Ik heb ook een zwangere collega, ben vooral heel blij voor haar, ben zelf natuurlijk pas bet bezig. Als ik een jaar verder geweest was, had ik denk ik meer gedacht 'superleuk, ik wil ook!'.
Het is inderdaad behoorlijk levendig hier! Leuk Ik denk dat ik de tabel tot en met 15 laat lopen.
dinsdag 29 december 2015 om 20:29
Ik heb inderdaad ook hele verschillende verhalen gelezen over het stoppen met de pil en het echt ongesteld zijn. Zelf merk ik alleen tijdens mijn cyclus verschil in mijn afscheiding, zoals ook op vwel site beschreven staat. Tijdens het gebruik van de pil had ik dit niet. Mijn menstruatie zelf is ook anders.

dinsdag 29 december 2015 om 20:37
@iedereen en Teja: omg zo nooit over nagedacht dat ik dus nog niet heb gemenstrueerd... Dus eigenlijk weet ik even niet meer of ik wel al aan mijn eerste ronde bezig ben haha.. Want wie weet ovuleer ik een half jaar niet! Dus laten we even gewoon duimen dat Kiki gaat ovuleren in januari. Voor bloempje gaat we duimen dat maart een maandje wordt zonder condooms en voor profje dat ze in januari niet menstrueert.. Ik heb idd ook een hoger libido!
dinsdag 29 december 2015 om 20:38
dinsdag 29 december 2015 om 20:38
Ik las toevallig vandaag ook van dat niet echt ongesteld zijn zolang je anticonceptie gebruikt. Ben heel benieuwd.. Aankomende week natuurlijk 'gewoon' ongesteld en dan vanaf de volgende x spannend hoe het voelt etc.
@ Kiki: die tabletten van de tuinen zijn ook niet zo heel groot. Zitten er 250 in een potje voor 10 euro, geen idee of dat duur is? Kan iig wel even vooruit met 250 stuks haha.
En leuk dat je vriend er zo mee bezig is!
@ Kiki: die tabletten van de tuinen zijn ook niet zo heel groot. Zitten er 250 in een potje voor 10 euro, geen idee of dat duur is? Kan iig wel even vooruit met 250 stuks haha.
En leuk dat je vriend er zo mee bezig is!
dinsdag 29 december 2015 om 20:43
Ik merk heel veel verschil sinds ik met de pil gestopt ben:
- geen migraine meer gehad
- verschillende soorten afscheiding (tmi, sorry!)
- korter ongesteld, 4/5 dagen ipv 7
- meer bloedverlies tijdena menstruatie
- minder buikpijn tijdena menstruatie
- pukkels en mega vette huid
- meer stemmingswisselingen, minder vlak
- veeeeel meer zin in sex
Ben vast nog wel wat vergeten.
- geen migraine meer gehad
- verschillende soorten afscheiding (tmi, sorry!)
- korter ongesteld, 4/5 dagen ipv 7
- meer bloedverlies tijdena menstruatie
- minder buikpijn tijdena menstruatie
- pukkels en mega vette huid
- meer stemmingswisselingen, minder vlak
- veeeeel meer zin in sex
Ben vast nog wel wat vergeten.
dinsdag 29 december 2015 om 20:43
Ik slik ook alweer foliumzuur. Ik heb mijn collegaatje wijs gemaakt dat dat mamavitamine zijn toen ik ze in de pauze ging halen. (De lieve meid is 21 en geloofde me op mijn bruine ogen) Op de verpakking staat trouwens voor vrouwen die zwanger willen worden en vrouwen die zwanger zijn.
@Bloempje ik snap je gevoel heel goed. zeker als de wens groot is. Je gunt t je collega, maar je gunt het jezelf ook heel erg.
@Woman, ik heb nog gevlogen met 21 weken. Je wordt dan wel heerlijk gepamperd door de stewardessen.
@Miepy ik heb even opgezocht wat een mola-zwangerschap is, maar dat is echt een zeldzaam iets. Hoe ver in je zwangerschap was je?
@Ineke wij gaan ook vrij snel voor een tweede na onze dochter. Ze is nu 4 mnd. Wij hebben er 2 1/2 jr overgedaan en uiteindelijk de stap naar het ziekenhuis moeten maken.
@Bloempje ik snap je gevoel heel goed. zeker als de wens groot is. Je gunt t je collega, maar je gunt het jezelf ook heel erg.
@Woman, ik heb nog gevlogen met 21 weken. Je wordt dan wel heerlijk gepamperd door de stewardessen.
@Miepy ik heb even opgezocht wat een mola-zwangerschap is, maar dat is echt een zeldzaam iets. Hoe ver in je zwangerschap was je?
@Ineke wij gaan ook vrij snel voor een tweede na onze dochter. Ze is nu 4 mnd. Wij hebben er 2 1/2 jr overgedaan en uiteindelijk de stap naar het ziekenhuis moeten maken.
dinsdag 29 december 2015 om 20:52
Haha @professor.. Jouw opsommingen zijn uhm redelijk positief soms wat minder
@gatekeeper: snap dat je door een moeilijke eerste zwangerschap snel terug begint en kan ik enkel heel veel respect voor hebben.. Zeker als je meisje nu nog zo jong is. Heb jij dan na de bevalling niks genomen qua anticonceptie?

@gatekeeper: snap dat je door een moeilijke eerste zwangerschap snel terug begint en kan ik enkel heel veel respect voor hebben.. Zeker als je meisje nu nog zo jong is. Heb jij dan na de bevalling niks genomen qua anticonceptie?

dinsdag 29 december 2015 om 20:53
@kiki sorry miss heb je het al eerder gezegd hoor, maar wanneer heb je je ring eruit gehaald? Heb je al wel je onttrekkingsbloeding gehad?? Ik ga voor je duimen hoor!!!
@elle, ik verwacht ook dat hij nu gewoon optijd komt. Heb volgens mij me eisprong gevoeld (veel doorzichtig slijm met wat bruinbloed alleen bij afvegen. Sorry voor de details!) Maar ben dan inderdaad benieuwd hoe de 2e keer verloopt.
@ prof. Dat is een heel lijstje Ik ging vroeger aan de pil (diana) omdat ik onder de pukkels zat! Was bang dat dat in dezelfde mate terug zou komen. Tot nu toe mag ik niet klagen. De lengte heb ik vaker gelezen ja. Dst moet ik nog afwachten.. Moest van de week huilen om een liedje van guus meeuwis, dst komt door jou.. We zaten samen op de bank en besefte me ineens dst ik echt heel blij ben met mijn vriend! Hoort dat bij stemmingswisselingen??????
@elle, ik verwacht ook dat hij nu gewoon optijd komt. Heb volgens mij me eisprong gevoeld (veel doorzichtig slijm met wat bruinbloed alleen bij afvegen. Sorry voor de details!) Maar ben dan inderdaad benieuwd hoe de 2e keer verloopt.
@ prof. Dat is een heel lijstje Ik ging vroeger aan de pil (diana) omdat ik onder de pukkels zat! Was bang dat dat in dezelfde mate terug zou komen. Tot nu toe mag ik niet klagen. De lengte heb ik vaker gelezen ja. Dst moet ik nog afwachten.. Moest van de week huilen om een liedje van guus meeuwis, dst komt door jou.. We zaten samen op de bank en besefte me ineens dst ik echt heel blij ben met mijn vriend! Hoort dat bij stemmingswisselingen??????
dinsdag 29 december 2015 om 21:02
@ bloempje neen nog niet! Dus rond 18 december pas voor het eerst mijn nuvaring uitgehaald en dan dus mijn reguliere bloeding gehad op 23 december.. Dus mijn "eerste" ovulatie en mijn "eerste" menstruatie moet ik nog krijgen maar goh waarom zou je niet direct zwanger kunnen zijn.. Dus ik ga er gewoon vol voor. Ofja wij..

dinsdag 29 december 2015 om 21:05
Kiki ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de ac gegaan, man is verminderd vruchtbaar dus de kans dat ik spontaan zwanger raak is niet zo groot. Overigens houd ik toch altijd een beetje hoop dat ons ook een kindje is gegund dat voortgekomen is uit romantiek dan zo klinisch met de benen in de beugels. Maar ach het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.
anoniem_206074 wijzigde dit bericht op 29-12-2015 21:06
Reden: Typo
Reden: Typo
% gewijzigd