Dank je wel :-)

30-12-2015 18:10 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al heel wat jaren huppel ik rond op dit forum. Dan ben ik er tijden niet en dan weer post ik alsof het een lieve lust is.

Topics openen over liefdesverdriet, vriendinnen, familie, geld, wasmiddelen deed ik nooit. Dat zocht ik privé wel uit hoe dat soort zaken aan te pakken. Ik was hier vooral om met adviezen rond te strooien. Vooral adviezen die ik zelf ooit als de tijd er rijp voor was een keertje zou uitproberen. Tot ik tot een pijnlijk besef kwam en naar aanleiding daarvan toch besloot om virtuele steun te zoeken. Ik opende een topic en wat is daar veel geschreven, gedeeld, gesteund, geïnspireerd. Ik ben de schrijvers en schrijfsters dankbaar voor de persoonlijke verhalen. Mooi en verdrietig vind ik dat topic. De verhalen verdrietig en de mensen achter de verhalen mooi.

Maar niet alleen de schrijvers op dat topic wekken de behoefte om te bedanken; jullie, alle forummers wekken dat gevoel allemaal op. Of het nu gaat om een topic over de beste ontvetter, afschuwelijke bruiloften, smulstenen, slechte seks, oplichting of de zingende vogels in de tuin van de buren; ik heb gelachen en niet een beetje ook. Maar ook heb ik me mateloos geïrriteerd, ben ik tot denken gezet, kreeg ik een spiegel, een knuffel, of gewoon een mooi woord. Dus lieve en minder lieve forummers; dank jullie wel!

En nu ik mijn zegje heb gedaan het woord aan jullie: wat of wie op het forum zijn jullie dankbaar?
Sensy, ik denk dat dat de reden is waarom velen met jou dit forum dagelijks of minder frequent bezoeken.

Jij ook bedankt! Samen met jou geven alle forummers dit forum vorm. Ik dank jullie allen!

Soms emotioneel, soms confronterend, soms tot ergernis oproepend. En toch boven alles heel fijn, heel leerzaam en heel verhelderend.
Iedereen die zijn of haar kostbare tijd aan mij gewijd heeft
Wat lief.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

BGB, nummerzoveel, orkenflow, sensy, eleanora, sid-returns zijn de namen die me als eerste te binnen schieten: vanwege jarenlang plezier, soul mates ;), vriendschap

Maar ik vergeet er vast een stel. Ik kom hier gewoon erg graag
Ik kreeg vandaag kaartjes van forumsters, om me te condoleren met het overlijden van mijn moeder. Had ik helemaal niet verwacht en vind ik erg lief.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik dank de dames van mijn eigen favo forum-topic in het bijzonder. Degene die het betreft weten om wie het gaat!

Dames, jullie zijn mijn toppertjes!
Bedankt voor alle forumsters voor gezelligheid, steun, grappen en wijsheid. En dat zijn er veel. Sommigen die ik vaak tegenkom, soms ook mensen die ik heel af en toe tegenkom.
Solomio, dat is echt heel tof! Gecondoleerd trouwens ik heb gemist dat je moeder is overleden.
Het binnenvallen en er is altijd wel iemand, de forummers op napraat in het bijzonder.

Fijne jaarwisseling Sensy12, jij bent één van mijn favorieten
Hoe kan ik de starters van Netflix en filmtopics vergeten

Entertainers bedankt
quote:Solomio schreef op 30 december 2015 @ 18:17:

Ik kreeg vandaag kaartjes van forumsters, om me te condoleren met het overlijden van mijn moeder. Had ik helemaal niet verwacht en vind ik erg lief.Wat lief
Ik heb weinig RL contact met medeforummers dus kaartjes sturen zal ik niet snel doen, gewoon omdat ik geen adressen heb.

Maar ik leef niet minder mee met forummers die een verlies geleden hebben of ee dierbare in het ziekenhuis hebben liggen.

Ik kom hier om te lachen (supermarktergernissen, BEO, plaatjes van celebs), voor steun (solliciteren), om te fangirlen (TWD-topic aka het Normanaddicts Anonymous topic) en om anderen van steun en advies te voorzien.

Ik hoop op weer een leuk nieuw forumjaar.
Heel zoet misschien, maar jou ben ik dankbaar! Voor het openen van het door jou beschreven topic en je pb's op al mijn vragen daarover.
quote:JollyJ schreef op 30 december 2015 @ 18:17:

BGB, nummerzoveel, orkenflow, sensy, eleanora, sid-returns zijn de namen die me als eerste te binnen schieten: vanwege jarenlang plezier, soul mates ;), vriendschap

Maar ik vergeet er vast een stel. Ik kom hier gewoon erg graagEven een bijzonder bedankje voor jou Ben een bijzonder mens in mijn leven rijker!
Ik bedank allen! Samen zijn we het Viva-forum.
quote:SaveTheDay schreef op 30 december 2015 @ 18:20:

Het binnenvallen en er is altijd wel iemand, de forummers op napraat in het bijzonder.

Fijne jaarwisseling Sensy12, jij bent één van mijn favorieten I knew it would backfire, maar wat lief dat je het zegt. En het mag hier zo zoet en misselijk als het maar kan dus voor jou een dikke
Lief topic Sensy,

Ik wil ook wel eens dank je wel zeggen tegen jou en alle andere lieve en wijze forummers/-sters hier die me zo dierbaar zijn, of ze me Nu wel of niet 'kennen'

Dus bij deze
quote:Amand schreef op 30 december 2015 @ 18:12:

Iedereen die zijn of haar kostbare tijd aan mij gewijd heeft Lief!
quote:Sensy12 schreef op 30 december 2015 @ 18:25:

[...]

I knew it would backfire, maar wat lief dat je het zegt. En het mag hier zo zoet en misselijk als het maar kan dus voor jou een dikke
quote:Starshine schreef op 30 december 2015 @ 18:23:

Ik heb weinig RL contact met medeforummers dus kaartjes sturen zal ik niet snel doen, gewoon omdat ik geen adressen heb.

Maar ik leef niet minder mee met forummers die een verlies geleden hebben of ee dierbare in het ziekenhuis hebben liggen.

Ik kom hier om te lachen (supermarktergernissen, BEO, plaatjes van celebs), voor steun (solliciteren), om te fangirlen (TWD-topic aka het Normanaddicts Anonymous topic) en om anderen van steun en advies te voorzien.

Ik hoop op weer een leuk nieuw forumjaar.

Om jouw bijdragen, hoe serieus ze soms ook bedoeld zijn, moet ik zo vaak lachen.

En als dit zooitje ongeregeld blijft terugkomen dan wordt een fantastisch nieuw forumjaar
Jaren in de advies- en vrolijkheidmodus gestaan, maar nooit een persoonlijk topic geopend, alleen andijvie en dergelijke. Toen sloeg het noodlot toe en werd ik depressief. Heb er een tijdje mee gemodderd eer ik het heb laten weten op het forum, onder andere door geen zaterdagmorgentopics meer te openen en het kenbaar te maken op de napraat. Er loopt nu een topic over depressie en daar vind ik veel steun, niet alleen van vrouwen die zelf ook niet lekker in hun vel zitten, maar ook twee vrouwen die er voor ons zijn en altijd klaarstaan met een vriendelijk woord, advies en troost. Ik ben alle vrouwen op dat topic dankbaar, omdat het me steunt en er regelmatig voor zorgt dat ik de dag door kom en/of dingen doe die ik alleen, zonder steun, zou verzaken. Ik heb stille hoop dat ze ook iets aan mij hebben.

Dank jullie wel meisjes!
quote:Sensy12 schreef op 30 december 2015 @ 18:29:

[...]

Om jouw bijdragen, hoe serieus ze soms ook bedoeld zijn, moet ik zo vaak lachen.

En als dit zooitje ongeregeld blijft terugkomen dan wordt een fantastisch nieuw forumjaar Echt wel! Vorig jaar vond ik de sfeer erg achteruit gaan, maar de laatste maanden zit het weer in de lift.
quote:Stormkraft schreef op 30 december 2015 @ 18:26:

Lief topic Sensy,

Ik wil ook wel eens dank je wel zeggen tegen jou en alle andere lieve en wijze forummers/-sters hier die me zo dierbaar zijn, of ze me Nu wel of niet 'kennen'

Dus bij deze

Ik ken jou en niet je nick gaan veranderen in 2016. Of stuur me eerst een PB als je dat van plan bent.

Op 2016!
quote:Starshine schreef op 30 december 2015 @ 18:23:

Ik hoop op weer een leuk nieuw forumjaar.Ik vond sowieso de reacties op 'mijn eigen' napraat hartverwarmend, maar de kaartjes waren totaal onverwacht, daarom noem ik die apart.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven