Is het morgen ...

30-12-2015 22:59 141 berichten
Donderdag dus morgen wil ik graag naar winkel gaan. Nu las ik op hun website dit :

1e kerstdagCLOSED

2e kerstdag*11:00 - 18:00

NieuwjaarsdagCLOSED

Kerstavond*09:00 - 17:00

Oudjaarsdag*

Nu is mijn vraag is het morgen 2e kerstdag, nieuwjaarsdag, kerstavond of oudjaarsdag? Ik vier zelf geen kerstmis daarom dat ik die vraag stel.
Alle reacties Link kopieren
En to, weet je al welke dag het morgen is?

Morgen begint hier de zomervakantie, vraag maar aan je baas.
Wat voor werk doe je, TO?
Life is short. Eat dessert first.
quote:shala91 schreef op 30 december 2015 @ 23:30:

[...]

Of juist wel, en was het toen extra druk?
Kom maar dicht bij mij wonen TO want hier is de AH alle dagen open, ook op eerste kerstdag, dan is je probleem gelijk opgelost en als je vuurwerk hoort dan kan het ook zijn dat er iemand zijn verjaardag viert.
quote:ecam2015 schreef op 30 december 2015 @ 23:40:

Hou je in hè, is niet goed voor je, zo laat op de avond
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
TO: succes!
The finest pleasure is kindness to others.
quote:streepjessokken schreef op 30 december 2015 @ 23:46:

[...]

Hou je in hè, is niet goed voor je, zo laat op de avond Je hebt gelijk! Morgen heb ik ook al paas ontbijt
Ohja en voor volgend jaar uiteraard ook nog, service van het huis!

2016
The finest pleasure is kindness to others.
Ik heb je even 'geloept' TO en las een bericht waarin je schrijft dat je NOOIT meer oudejaarsavond/nieuwjaar viert.

Maar hoe weet je wanneer je dat NIET moet vieren? Misschien zit je wel toevallig, heel onbewust, ergens te feesten tijdens een jaarwisseling en denk je ineens: poep, ik hoor vuurwerk!
Ik heb je ook even 'gestalkt'. Hoe is het afgelopen met die collega? Je kreeg een slecht gevoel over hem omdat je dezelfde nationaliteit hebt als hem?
Ik hoop dat je een warme slaapzak hebt als je straks in je bed kruipt.

verba volant, scripta manent.
Ik snap het niet... Als je zo niet bezig bent met data/feestdagen/bijzondere dagen, hoe weet je dan dat het morgen één van die genoemde dagen is?
quote:nuquixx schreef op 31 december 2015 @ 00:09:

Ik snap het niet... Als je zo niet bezig bent met data/feestdagen/bijzondere dagen, hoe weet je dan dat het morgen één van die genoemde dagen is?Ik denk door die website met al zijn aangepaste openingstijden.
Heel intrigerend dit! Wat gaat er in jouw hoofd om TO?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:daphne152 schreef op 31 december 2015 @ 00:14:

[...]

Ik denk door die website met al zijn aangepaste openingstijden.

To heeft een sterk voorgevoel....

Kerstbomen, lichtjes, kerst reclame, vuurwerk folders etc, TO werd vanmorgen wakker en dacht ... Heeey zou het dan morgen Prinsjesdag zijn????
quote:daphne152 schreef op 31 december 2015 @ 00:14:

[...]

Ik denk door die website met al zijn aangepaste openingstijden.Maar dan zou het toch morgen prima 28 december ofzo kunnen zijn? Ze vraagt zo specifiek welke van die dagen het morgen is, ik denk dat ze ons allemaal in de zeik neemt .
quote:nuquixx schreef op 31 december 2015 @ 00:23:

[...]

Maar dan zou het toch morgen prima 28 december ofzo kunnen zijn? Ze vraagt zo specifiek welke van die dagen het morgen is, ik denk dat ze ons allemaal in de zeik neemt .Tjah. Je hebt van die gekken..
Tevens denk ik ook dat TO van buitenlandse afkomst is. Misschien een land waar kerst niet gevierd werd?
Oud en nieuw word toch overal ter wereld gevierd? Dat is bij iedereen dan toch echt op 31 december.
quote:ecam2015 schreef op 31 december 2015 @ 00:35:

Oud en nieuw word toch overal ter wereld gevierd? Dat is bij iedereen dan toch echt op 31 december.

In sommige culturen valt hun nieuwjaar op een andere dag/maand. Zoals de Chinezen hun eigen nieuw jaar hebben.

Hoe dan ook, TO verveelt zich.
quote:daphne152 schreef op 31 december 2015 @ 00:40:

[...]

In sommige culturen valt hun nieuwjaar op een andere dag/maand. Zoals de Chinezen hun eigen nieuw jaar hebben.

Hoe dan ook, TO verveelt zich.Yep, en ze is zelfs van verveling in slaap gevallen, niet wetende wat voor dag het morgen is. Maar haar baas zei wel:"Je mag naar Primark als die is geopend, je hoeft 31 december niet te werken!"
quote:daphne152 schreef op 31 december 2015 @ 00:40:

[...]

Hoe dan ook, TO verveelt zich.

Oh ja inderdaad chinezen ....

Wacht eens even, wacht eens even..... Ik weet het!! TO is een Chinees
quote:ecam2015 schreef op 31 december 2015 @ 00:47:

[...]

Oh ja inderdaad chinezen ....

Wacht eens even, wacht eens even..... Ik weet het!! TO is een ChineesNee Joh, dan zou ze Lebaca heten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven