Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 31 december 2015 @ 11:39:

[...]

En hoe zwart de lucht werd. Prachtige zonnige dag en ineens was alles zwart en donker.Ja, bizar.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik praat niks goed hoor, wij zitten (met dank aan de achterburen) soms ook rechtop in bed vanwege echt enorme knallen. In Polen hebben ze andere gewoontes zuwwemaarzegguh. En die mogen van mij ook linea recta terug met hun bommen.

En volwassenen die zo nodig overdag moeten knallen snap ik ook niet. Dat jongeren met niemand rekening houden, niet leuk, maar daar zijn het wel weer pubers voor.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hier valt het vandaag nog wel mee. Ben benieuwd hoe dat vanavond is.
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 11:41:

[...]

Dat eerste; eens. Dat tweede, je valt met herrie natuurlijk altijd mensen lastig Ook om 12 uur vannacht.Nee dat bedoel ik ook niet, die herrie leef ik wel mee. Ik bedoelde rotjes naar mensen gooien enzo.
Oja dat is natuurlijk uit den boze. Jaren terug een knul die een rotje gooide, zomaar zonder te kijken. Echt vlakbij een kinderwagen ging het af. Daar heeft die knul echt spijt van gehad. die heeft klappen gehad, niet normaal. Eigen schuld.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 11:44:

Ik praat niks goed hoor, wij zitten (met dank aan de achterburen) soms ook rechtop in bed vanwege echt enorme knallen. In Polen hebben ze andere gewoontes zuwwemaarzegguh. En die mogen van mij ook linea recta terug met hun bommen.

En volwassenen die zo nodig overdag moeten knallen snap ik ook niet. Dat jongeren met niemand rekening houden, niet leuk, maar daar zijn het wel weer pubers voor.Dat doen niet alleen de Polen. Onze aso Nederlandse achterburen hebben er ook een handje van. Op Eerste Kerstdag heeft man 2 keer de politie gebeld.
quote:hatsetats schreef op 31 december 2015 @ 12:03:

Oja dat is natuurlijk uit den boze. Jaren terug een knul die een rotje gooide, zomaar zonder te kijken. Echt vlakbij een kinderwagen ging het af. Daar heeft die knul echt spijt van gehad. die heeft klappen gehad, niet normaal. Eigen schuld.Net goed, idd.
Pffff.....gevonden!

Waarom is deze napraat niet sticky?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
lieve Solo,

Ik denk vandaag aan jou, en aan je zonen.

Ik hoop dat het lukt om jullie afscheid zo te maken als je het bedacht had, en dat jullie geen last hebben van het vuurwerk.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Veel sterkte vandaag Solo!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 11:38:

[...]

Echt vreselijk wat daar gebeurd is. Werd al koud door naar die beelden te kijken. Hoe dat moet zijn als daar was hoop ik nooit te weten Inderdaad. Ik vergeet nooit meer de reactie van een kind op die tv beelden: Is daar oorlog?
@Solo, hoop dat jullie er een mooi afscheid van (hebben) kunnen maken samen!

Hier begint het nu wel los te barsten. Mijn ene kat ligt volkomen onverschillig in haar verwarmingshangmatje, de ander is volkomen hyper en rent van hot naar her. Bang zijn ze allebei niet echt voor de knallen, flitsen vanavond vinden ze enger.
Tjezus, wat vals
Hier de hele nacht af en toe een knal(letje) en dan vraag ik me af wie dat doen. Pubertjes vinden dat knallen vast leuk, maar lijkt mij dat je als 13, 14, 15, 16 jarige om uiterlijk 22.30 van je ouders binnen moet zijn op de dag voor oudjaar. En als je ouder bent is het dan leuk om de hele nacht met van die kippenscheetjes over straat te lopen? Lijkt mij geen hol aan, mijn buurjongens die heel erg van vuurwerk houden doen dat ook niet. 17 en 14 zijn ze. Dus lopen er dan volwassenen 's nachts voor oudjaar te knallen?
Hier zijn het geen kippenscheetjes, echt af en toe 's nachts hele harde knallen. En ik denk dat dat voor veel mensen van net in de 20 nog steeds heeeeeeeel aantrekkelijk is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 31 december 2015 @ 12:47:

Hier zijn het geen kippenscheetjes, echt af en toe 's nachts hele harde knallen. En ik denk dat dat voor veel mensen van net in de 20 nog steeds heeeeeeeel aantrekkelijk is.Inderdaad. Gisteren bij Lauren Verster nog gezien. Die ging met zo'n debiel naar Polen. Was geen broekie meer.
Wauw die (dat? maar dat klinkt zo onaardig) Huidprobleem zit nog steeds door te mekkeren op het topics over eenoudervakanties. Die heeft wel een lange adem zeg.
Tjezus, wat vals
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 31 december 2015 @ 12:47:

Hier zijn het geen kippenscheetjes, echt af en toe 's nachts hele harde knallen. En ik denk dat dat voor veel mensen van net in de 20 nog steeds heeeeeeeel aantrekkelijk is.

Echt? De hele nacht over straat lopen met je knallen als je al 20 bent? Toevallig hadden we het daar gisteren over, wie dat dan doen. Mijn kinderen maar ok de buurjongens vroegen zich ook af wie dat leuk zou vinden en dat zou mogen. Buurjongen van 14 leek het wel leuk, maar begreep ook wel dat zijn moeder hem in bed wilde hebben in de nacht, die van 17 zou er zijn nachtrust niet voor willen opofferen en hij dacht zijn vrienden ook niet. Die van mij houden niet van vuurwerk, dus die kondennzich er niks meer bij voorstellen. Vriendjes van jongste moesten gisteren allemaal om 20.30 binnen zijn, of iets later maar toch royaal voor 23.00 uur.

Afgelopen nacht dan hè, komende nacht snap ik het nog wel.
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2015 @ 12:52:

Wauw die (dat? maar dat klinkt zo onaardig) Huidprobleem zit nog steeds door te mekkeren op het topics over eenoudervakanties. Die heeft wel een lange adem zeg.Ja die is knotsknetter.
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 12:56:

[...]

Ja die is knotsknetter.Ow ik zie nu wie het is, die van het toekomstige kind en de 30 plafonnieres.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2015 @ 12:52:

Wauw die (dat? maar dat klinkt zo onaardig) Huidprobleem zit nog steeds door te mekkeren op het topics over eenoudervakanties. Die heeft wel een lange adem zeg.Ze heeft eindelijk haar overleden moeder en kind kunnen noemen. Het is best knap.
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 12:59:

[...]

Ze heeft eindelijk haar overleden moeder en kind kunnen noemen. Het is best knap.
Tjezus, wat vals
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 31 december 2015 @ 10:44:

Tuurlijk mag je nu al beginnen!

Zo, ik ga maar even wegblijven uit het boete nuon topic. In een poging om aardig te blijven zo op de laatste dat van het jaar.Lukt makkelijk, het bewuste topic leent zich daar wel voor, vind ik.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
En als klap op de vuurpijl ( ) is er een nieuwe van Wolder.
Tjezus, wat vals
T is hier al weken hommeles met al het geknal, enorme knallen 's nachts schijnen de voorkeur te genieten. Ik heb er verder weinig last van, slaap na wakker schrikken wel weer verder gelukkig.

En heb net gezien dat jullie het over het eenoudervakantie topic hadden. Had niet in de gaten dat dit een notoire zuigert was...
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2015 @ 13:03:

En als klap op de vuurpijl ( ) is er een nieuwe van Wolder.Jippie! En dat terwijl ze eigenlijk helemaal niet wil schrijven op een forum en echt wel wat beters te doen heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven