Zo bang... :-(
donderdag 31 december 2015 om 13:00
Vuurwerk ja. Van die knallen alsof er een bom afgaat. Carbid, je weet wel. Waarvan de ramen trillen of zelfs springen (dat ene filmpje van YouTube).
Het maakt mij heel erg bang, elke minuut van de dag. Aangezien je niet weet wanneer de knallen komen omdat je het niet altijd ziet.
Ik vind deze tijd van het jaar verschrikkelijk en dan woon ik gelukkig in een nog redelijk rustig gebied wat betreft knallen.
Wie is er nog meer bang voor (vuurwerk)knallen?
Het maakt mij heel erg bang, elke minuut van de dag. Aangezien je niet weet wanneer de knallen komen omdat je het niet altijd ziet.
Ik vind deze tijd van het jaar verschrikkelijk en dan woon ik gelukkig in een nog redelijk rustig gebied wat betreft knallen.
Wie is er nog meer bang voor (vuurwerk)knallen?
donderdag 31 december 2015 om 13:07
donderdag 31 december 2015 om 13:13
donderdag 31 december 2015 om 13:13
Dat gevoel van de angst om te schrikken ken ik goed. Die is vaak nog moeilijker dan het schrikken zelf, omdat het een constant zenuwachtig gevoel is.
Vorig jaar had onze buurman carbid en zat ik elk kwartier tegen het plafond en heb ik ook binnen mijn dopjes ingedaan, maar je blijft schrikken..
Dit jaar gelukkig iets rustiger hier
Vorig jaar had onze buurman carbid en zat ik elk kwartier tegen het plafond en heb ik ook binnen mijn dopjes ingedaan, maar je blijft schrikken..
Dit jaar gelukkig iets rustiger hier
donderdag 31 december 2015 om 13:15
Oh nee, ik ben niet bang. Vind het wel altijd zo sneu voor de dieren en kleine kinderen, die weten niet wat hun overkomt. Om die reden mag vuurwerk gerust verboden worden van mij.
Heb je wel eens de Bach druppels geprobeerd? Die kun je bij de Tuinen krijgen, wordt je iets rustiger van. Hielp bij mij altijd goed bij examenstress. Als je nu nog gaat heb je er vanavond ook nog profijt van.
Heb je wel eens de Bach druppels geprobeerd? Die kun je bij de Tuinen krijgen, wordt je iets rustiger van. Hielp bij mij altijd goed bij examenstress. Als je nu nog gaat heb je er vanavond ook nog profijt van.
donderdag 31 december 2015 om 13:16
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 13:13:
[...]
Als je geen konijn bent hoef je je nergens zorgen om te maken.
Ik heb er acht.
Konijnen. Zoals je weet.
Ze zitten buiten. Kan niet anders. Ze zijn enorm.
En ze vinden het ook doodeng.
Ik spreek ze steeds moed in maar hoewel ze grote oren hebben, het gaat er niet in.
Zielig.
Sterkte voor mensen met vuurwerkangst.
[...]
Als je geen konijn bent hoef je je nergens zorgen om te maken.
Ik heb er acht.
Konijnen. Zoals je weet.
Ze zitten buiten. Kan niet anders. Ze zijn enorm.
En ze vinden het ook doodeng.
Ik spreek ze steeds moed in maar hoewel ze grote oren hebben, het gaat er niet in.
Zielig.
Sterkte voor mensen met vuurwerkangst.
donderdag 31 december 2015 om 13:27
quote:jajajade49 schreef op 31 december 2015 @ 13:18:
Wolder....als ik jou was .....
Wat heb ik bewondering voor jouw vriend, die verdient echt een medaille en nominatie voor de Nobelprijs voor geduld.
Mens, krijg een leven, maak je eens wat minder druk om non-problemen
Veel mensen zijn bang hoor, voor vuurwerk.
Stellen zij zich allemaal aan?
Wolder....als ik jou was .....
Wat heb ik bewondering voor jouw vriend, die verdient echt een medaille en nominatie voor de Nobelprijs voor geduld.
Mens, krijg een leven, maak je eens wat minder druk om non-problemen
Veel mensen zijn bang hoor, voor vuurwerk.
Stellen zij zich allemaal aan?
donderdag 31 december 2015 om 13:28
quote:vivamila schreef op 31 december 2015 @ 13:26:
HHaha 'elke minuut van de dag', je maakt het wel erg spannend TO.
Ik haat het knallen overigens ook hoor. Schrik er steeds weer van. Katten en kind zijn ook van de leg. Nog een flink aantal uurtjes en het is weer rustig.Het is wat iemand anders omschreef: een constant zenuwachtig gevoel. Constant bang om te schrikken, ook als ik wat doe. Afleiding helpt daarin niet.
HHaha 'elke minuut van de dag', je maakt het wel erg spannend TO.
Ik haat het knallen overigens ook hoor. Schrik er steeds weer van. Katten en kind zijn ook van de leg. Nog een flink aantal uurtjes en het is weer rustig.Het is wat iemand anders omschreef: een constant zenuwachtig gevoel. Constant bang om te schrikken, ook als ik wat doe. Afleiding helpt daarin niet.
donderdag 31 december 2015 om 13:34