Het is nooit goed
vrijdag 1 januari 2016 om 02:18
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!
Even getwijfeld tussen relaties en psyche maar toch psyche. Als het verkeerd is hoor ik het van zelf wel.
Ik ben van maatje 34 naar 38 gegaan. Groot verschil, zit een stuk beter in mijn vel. Toen ik zo dun was hadden mensen constant commentaar en nu ben ik normaal en hebben mensen nog steeds commentaar. Vanavond een discussie met mijn oom gehad. Die zag mij aan de wijn en zij je mag niet drinken als je zwanger bent. Na het lachen hier serieus op gereageerd en toen kwam de discussie dat mijn borsten wel heel erg gegroeid waren. Sorry???? Maar hij is niet de eerste die het over een zwangerschap heeft.
Waarom hebben mensen toch altijd wat aan te merken aan anderen mensen? Waarom kunnen mensen niet gewoon oprecht blij zijn? Ik merk dat die negativiteit steeds meer voor komt. Merken jullie dat ook?
Even getwijfeld tussen relaties en psyche maar toch psyche. Als het verkeerd is hoor ik het van zelf wel.
Ik ben van maatje 34 naar 38 gegaan. Groot verschil, zit een stuk beter in mijn vel. Toen ik zo dun was hadden mensen constant commentaar en nu ben ik normaal en hebben mensen nog steeds commentaar. Vanavond een discussie met mijn oom gehad. Die zag mij aan de wijn en zij je mag niet drinken als je zwanger bent. Na het lachen hier serieus op gereageerd en toen kwam de discussie dat mijn borsten wel heel erg gegroeid waren. Sorry???? Maar hij is niet de eerste die het over een zwangerschap heeft.
Waarom hebben mensen toch altijd wat aan te merken aan anderen mensen? Waarom kunnen mensen niet gewoon oprecht blij zijn? Ik merk dat die negativiteit steeds meer voor komt. Merken jullie dat ook?
vrijdag 1 januari 2016 om 02:36
Hoi hoi nachtbraker
Beste wensen ook ! Laat ze lullen...als jij je nu beter voelt .... laat jezelf niet zo opnaaien door wat anderen zeggen.
Sommige mensen "zoeken" gespreksstof...komende uit hun eigen verlegen- of onzekerheid.
Laat mensen in hun waarde, dan doen zij dat ook met jou. Dag en sterkte !
Beste wensen ook ! Laat ze lullen...als jij je nu beter voelt .... laat jezelf niet zo opnaaien door wat anderen zeggen.
Sommige mensen "zoeken" gespreksstof...komende uit hun eigen verlegen- of onzekerheid.
vrijdag 1 januari 2016 om 02:39
quote:andy69 schreef op 01 januari 2016 @ 02:36:
Hoi hoi nachtbraker
Dank je wel! Ja dat is ook zo.
Meer tot 10 tellen dit jaar denk ik haha
Hoi hoi nachtbraker
Dank je wel! Ja dat is ook zo.
Meer tot 10 tellen dit jaar denk ik haha
vrijdag 1 januari 2016 om 04:05
quote:andy69 schreef op 01 januari 2016 @ 02:37:
En ...mannen houden zeker van een maatje meer ...
Maat 38 is een 'maatje meer'?
En dan die smiley er achter?
Serieus; doe even normaal zeg.
En ...mannen houden zeker van een maatje meer ...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 1 januari 2016 om 04:07
vrijdag 1 januari 2016 om 14:16
quote:Enn schreef op 01 januari 2016 @ 04:05:
[...]
Joh, chill out. Ik bedoelde t goed. De meest van mijn vriendinnen hadden 40/42. T was een aanmoediging om haar goed met zichzelf te laten voelen.
En als ik een smiley erachter wil zetten doe ik dat kijk maar
[...]
Joh, chill out. Ik bedoelde t goed. De meest van mijn vriendinnen hadden 40/42. T was een aanmoediging om haar goed met zichzelf te laten voelen.
En als ik een smiley erachter wil zetten doe ik dat kijk maar
vrijdag 1 januari 2016 om 16:14