Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Oh spannend GateKeeper. 8 januari is niet meer ver weg...

Van clomid heb ik al veel gehoord. Ik denk dat ik gewoon afwacht en naar het advies in het ziekenhuis luister in plaats van me er nu al zorgen om te maken. Dat heeft toch geen zin. Maar ik denk er wel erg veel over na. Het beheerst mijn gedachten soms. Het wordt tijd dat we eraan kunnen beginnen!
Goedemorgen dames,

Wat goed dat je gaat stoppen met roken bloempje, succes! Zelf rookte ik af en toe tijdens feestjes, maar daar ben ik vanal Oktober mee gestopt zodat ik niet tegelijk zou moeten stoppen met roken en drinken. Natuurlijk anders dan full-time roken (vroeger ook gedaan..) maar hoop dat het voor jou met kleine in gedachten makkelijker gaat. Ik geniet stiekem zelfs van mijn kleine geheim als andere wel gaan roken; -)

@gatekeeper: goed idee van dat bierflesje zeg, die ga ik zeker onthouden.

@ valkgezicht: ik moet zeggen dat ik juist mijn emoties veel beter onder controle kreeg toen ik was gestopt met de pil. Kon daar voor echt uit het niets boos of verdrietig worden, maar dat is sindsdien een stuk 'normaler', maar ben nog steeds iemand die af en toe zit te huilen bij hello-goodbye...

Zelf sport ik 3 keer in de week, 2 keer hardlopen en 1 keer pumpen.

Voor zover ik op Internet las mag je gewoonn blijven lopen zolang het goed voelt maar moet je rond de 8 weken wel stoppen met buikspieroefeningen. Wat voor sport doe jij women?
Goeiemorgen!

Laatste dag van het jaar.. Las net in de krant (Belgische krant) dat er een man van 22 jaar zijn 24jarige vriendin had dood geslaan en ze was 24 weken zwanger. Misselijk word ik hier van.. Wat een onmens. Zowel moeder als kind hebben het niet overleefd..

Om het toch wat positief te houden, alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar en maak er een laatste topdag van!
Ook goedemorgen!

Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Op zich niet zo'n ramp want het is nog maar ronde 2 en ik kan vanavond gewoon drinken en......roken (ik moet ook stoppen), maar het is een paar dagen te vroeg! Ik heb duidelijk vorige week zaterdag mn eisprong gehad. Daar moet je toch 14 dagen bij optellen voor je nod?
be positive
Wat jammer Miepy. NOD is idd wel 14 dagen na je eisprong, maar misschien is je lichaam toch niet helemaal gewent aan een eigen cyclus? Hou je een app bij om het te zien? Ik heb 'mijn kalender' app, werkt wel prettig vind ik.
Iedereen alvast een fijne dag en avond!

Ik hoop dat m'n kleine man vannacht door het vuurwerk heen slaapt 😇 Is nogal een lichte slaper en als hij eenmaal wakker is moeilijk in slaap te krijgen! We zullen het zien.

Zo raar heb al 2 ochtend last dat ik zo misselijk ben dat ik de neiging heb om te gaan overgeven.... Ook maar 2 broodje binnen krijgen i.p.v 2... Btje vreemd want mijn nod zou volgende week vrijdag zijn... We wachten het rustig af...

Gister avond ook ineens een stekende pijn links onder in de buik... Zou zo iets innestelings pijn kunnen zijn?
Ik hoop het echt voor jou @ineke!!

Je hebt toch duidelijke symptomen e.. Even afwachten best en als de nod niet komt, testen.. Spannend!!
@teja ik heb heel lang gezocht en heb het voor elkaar gekregen haha! De volgende link Is naar een plaatje wat ik heb gevonden op Pinterest over wat niet te eten. Ik denk dat deze pin op Pinterest wel iets voor jou is... http://pin.it/KEcg1wr

Het is natuurlijk allemaal eigen keus hé! Ik zeg niet dat je je hier aan moet houden!
Iedereen natuurlijk ook een super oud en nieuw toegewenst! Dat er maar veel positieve verhalen naar voren mogen komen hier!

We hebben het er over gehad gisteravond en besloten dat we in januari stoppen met de pil, even uitrekenen hoe het allemaal uitkomt met en dan bepalen we echt een datum voor het stoppen. Dan eerst nog net condoom en dan in februari kunnen we beginnen denk ik of moet je wachten tot je cyclus weer goed Is?

In welke app houden jullie alles bij? Ik lees steeds iets over een App, maar over de naam misschien heen gelezen!
Wat een handige tabel Valkgezicht! Dank je! Ik kan er allemaal wel mee leven, maar... Geen radijzen? Ik eet dat zowat dagelijks!

Kiki, ik heb het nieuws over dat koppel ook net gelezen. Verschrikkelijk is dat.

Volgende keer beter Miepy. Positief blijven!

Oeh Ineke, spannend...
Goedemorgen dames. De laatste dag van het jaar. Voelt toch altijd een beetje gek vind ik! Ik denk dan altijd veel terug aan het afgelopen jaar. Wat ik allemaal gedaan heb of wat ik anders zou willen in het volgende jaar. En ik vind het ontzettend spannend wat het komende jaar ons (allemaal) gaat brengen.. Word daar dan toch altijd een beetje zenuwachtig door

@Gatekeeper. Ik vind dat wel een erg slim idee! Ik drink alleen geen bier (lust het niet, dus zou raar staan als ik ineens een bierflesje vast zou hebben En spannend, 8 januari is al snel!!

@Salacia. Dat van die rooibos thee heb ik ook gelezen, maar mag je dat dan gewoon onbeperkt drinken? Thuis drink ik meestal 2 a 3 bakjes koffie. Daar mag je ook niet te veel van, heb ik gelezen.

@Teja, chips is ook wel erg lekker hoor!!

@kattenbak. Wij zelf hebben geen huisdieren. Maar over die kattenbak heb ik wel gehoord ja. Ik zou het uit voorzorg niet doen. Ook niet met handschoenen aan. Maar dat is mijn mening :-)

@Kiki, onbegrijpelijk he dat er zulke mensen die gedachten hebben om dat te doen! Snap ik echt niks van!!!

@Miepy. Ik dacht dat ik de enige was die rook Wanneer ben jij dan van plan om te stoppen??

En dat je ongesteld bent geworden raar...? Is het echt helder of een beetje bruinig? Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Of is het daar te vroeg of te laat voor? Heb me daar nog niet verder in verdiept???

@Uilenkopje. Die app heb ik ook! Werkt prettig he

@Ineke. Zou fijn zijn ja. Je hebt wel wat symptomen ja... Spannend en onzeker dat afwachten dan!

Zo, volgens mij heb ik op iedereen weer gereageerd.

Ik ben ook al lekker vrij. Ga zo het een en ander opruimen hier thuis en dan vanmiddag al naar de vrienden om alvast de hapjes klaar te maken, (vriend moet nog werken) en anders zit ik heel de dag alleen. Heb er zin in!

Weet niet of ik vandaag nog reageer, anders alvast voor jullie allemaal een hele fijn dag, avond én nacht

Ik wens jullie een mooi, liefdevol en vruchtbaar 2016!!!
Alvast een mooi vruchtbaar jaar lieve dames. Hier zijn ze al vanaf vanmorgen aan t knallen en t zijn echt die harde knallen. Kind slaapt er gewoon doorheen en als ze wakker is dan reageert ze ook niet, dus dat is fijn. Mijn hondje is een ander verhaal. Die moet ik nu echt aangelijnd houden, die vind het niet leuk.

Zojuist de voorbereidingen voor het eten gedaan en straks alvast de tafel gezellig dekken. Wij krijgen vrienden over de vloer.
@ miepy: jammer! In 2016 nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Vanavond lekker een drankje nemen en vanaf januari weer proberen

Iedereen heel veel plezier vanavond en een heel mooi en vruchtbaar jaar gewenst. Wie weet zijn er een aantal van ons die volgend jaar om deze tijd op het punt van bevallen staan of al bevallen zijn.. gek idee!

Ik ben al de hele ochtend lui aan het hangen op de bank (los van de zoete inval - al 3x bezoek gehad vandaag haha). Kom er nu maar eens vanaf. Even stofzuigen e.d. en dan de keuken in om hapjes te maken. Vanavond vanaf een uurtje of 20u het huis vol met visite. Gezellig!

Iedereen heel veel plezier!
Amai dat is een goed slaapertje, GateKeeper!

In Brussel is het vuurwerk afgeschaft wegens terreurdreiging. Ik hoop zo dat er niets gebeurt vanavond...

Ik wens jullie alvast allemaal een zalig 2016!
Miepy balen. Hopelijk volgende ronde meer succes. Kan zijn dat je lichaam nog beetje op zoek is.

Ik weet ff niet meer wie het vroeg maar ik doe crossfit. Nogal intensieve sport, maar heel leuk.

@app ik gebruik ladytimer, een hele fijne app vind ik dit.

Voor iedereen alvast de beste wensen en dat 2016 een vruchtbaar jaar mag worden.
Oh wat balen Miepy! Maar goed, volgende ronde weer proberen.

Ik wens jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2016!

Liefs..
Super gelukkig nieuwjaar, geniet van jullie avond en mogen al jullie babywensen en andere wensen uitkomen in 2016!!
Dames! Superveel plezier vanavond en tot volgend jaar!
Lieve meiden, heel gelukkig nieuwjaar voor jullie!!

2016 staat voor mij in het teken van verandering, in Maart de sleutel van ons nieuwe huis en hopelijk volgend jaar een baby in arm/buik

Veel plezier op de nieuwjaarsbezoeken vandaag 😘
Hallo dames,

Ik wil jullie een super 2016 wensen!!

@ Salacia: ik zei dat ook al tegen mijn vriend, wie weet hoe het er volgend jaar allemaal uitziet!! Ik hoop voor dit topic veel baby's en mensen op het punt van bevallen!

Wij hebben in ieder geval een top avond gehad! Super gezellig en dadelijk neem ik mijn eerste folium zuur, dan wordt het echt! Nu is het nog maar ongeveer een maandje wachten!

@pil stoppen: kun je al starten als je cyclus nog niet helemaal goed Is? Dus dat je een maand van te voren stopt en dan gaat proberen? Of moet je cyclus al helemaal zoals van ouds zijn?
Allemaal een liefdevol 2016 en dat we maar veel babygeluk mogen hebben!

@valkgezicht je kunt gewoon starten als je cyclus nog niet helemaal op orde is, het kan dan alleen lastig zijn om je eisprong te bepalen. Dat merk ik nu zelf ook. Maar als je zeker wil weten wanneer je eisprong is kun je ovulatietesteniet gebruiken. Om de dag gemeenschap hebben is natuurlijk ook een optie.
@ valkgezicht: ha nu wordt het echt met het eerste foliumzuur haha. Tenminste zo vond ik het voelen op dat moment.

Iedereen een gezellige avond gehad? Hier was het erg gezellig, nu wel een klein beetje hoofdpijn. Niet superveel gedronken, maar wijn en champagne is geen goede mix en het feit dat ik ongesteld moet worden ook niet. Vanmiddag onverwachts de familie op bezoek, zo tussendoor even kijken of er ergens een supermarkt open is 😁
Happy 2016 iedereen! Fijn gefeest? Bij ons was het een gezellig avondje met vrienden. Vandaag is het de eerste familiefeestdag, hierna volgen nog twee van die dagen. Vermoooeeeiiiiend!

Komaan 2016, breng ons veel baby's!
Goedemorgen lieve dames!

Allereerst een liefdevol en babygeluk voor 2016!

Wij hebben ook een leuke avond/nacht gehad, nu inderdaad een beetje hoofdpijn..

Veel succes () en plezier vandaag bij de bezoekjes (voor degene die gaan..) voor de andere die lekker thuis op de bank blijven hangen.. Geniet er van!!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

@valkgezicht je kunt gerust al stoppen hoor, geen probleem.

@gisteravond/nacht: het was ontzettend gezellig en ben nu behoorlijk brak. Heb wel toch 3.5 drankje gedaan

Niet veel maar zit wel in de periode van: vruchtbare dagen. Deze heb ik of al gehad of ze komen nog.

Hopelijk wordt 2016 een vruchtbaar jaar. Ik ga vandaag onze verre reis boeken, iets moois om naar uit te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven