Mijn nieuwe nick!

01-01-2016 17:31 75 berichten
DH hier! Ik heb mijn account laten anonimiseren, was het wel weer eens tijd voor. Dit is mijn nieuwe! Vind het wel prettig als jullie weten wie ik hiervoor was en dat ik geen nieuweling ben dus bij deze, ik ben niet weg. Ik heb een nieuw jasje aangedaan
Alle reacties Link kopieren
Had het bij je eerste tvp meteen door.

Volgende keer iets nuttigs posten hé
Je blijft keurig op thema 😄
quote:Wilhelmina_wever schreef op 01 januari 2016 @ 19:48:

Hoe belangrijk wil je jezelf maken/voelen...Jaloers?
quote:jules schreef op 01 januari 2016 @ 19:52:

[...]

Jaloers?integendeel!
quote:Wilhelmina_wever schreef op 01 januari 2016 @ 19:48:

Hoe belangrijk wil je jezelf maken/voelen...Tja, het is of het één of het ander he hier. Of je maakt je nickwissel niet bekend en dan word je tot in lengte van dagen gestalkt met gezeur over wie je vroeger was, of je maakt het wel bekend en dan komen er een paar zure lappen zeuren dat je jezelf te belangrijk maakt. Helemaal goed doe je het dus toch nooit.
Shit, ik wil me ook belangrijk voelen. Moet ik nu ook een andere nick?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 januari 2016 @ 20:01:

Shit, ik wil me ook belangrijk voelen. Moet ik nu ook een andere nick?Ja. Dat is de enige manier.
Ken geen DH.

Shit, ik wil me ook belangrijk voelen. Moet ik nu ook een andere nick?

Moet niet maar het helpt blijkbaar wel.

Want als je gewoon aardig even in het algemeen aankondigt dat je van nick wisselt doe je belangrijk.

Schijnt.

Dus ja.

Shit, ik wil me ook belangrijk voelen. Moet ik nu ook een andere nick?Jij bent al belangrijk.
Ah, van alle wijze raad hierboven denk ik dat ik me even aansluit bij wat helssing zegt.

Overigens vind ik die zure opmerkingen ook niet nodig, prima Bree, dat je dit zo doet!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 januari 2016 @ 20:16:

Ah, van alle wijze raad hierboven denk ik dat ik me even aansluit bij wat helssing zegt.

Overigens vind ik die zure opmerkingen ook niet nodig, prima Bree, dat je dit zo doet!Ik ook.
quote:peecee schreef op 01 januari 2016 @ 17:37:

Wat een dwaas. ...

Waarom?

Ik wissel regelmatig van nick. Een aantal mensen in mijn privé leven weten dat ik op het forum zit, en ik heb weinig behoeft aan; goh, ben jij .... want ik las dit of dat en met het loepje ontdekte ik ....

Mijn eigen man googelde eens iets en kwam op een tekst van mij terecht. Stomtoevallig gebeurde dat toen hij op zijn werk zat, en nog toevalliger zat er een collega naast. Verhip...

Binnen een uur was die nick weg .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Wat slim van je Ceylon.
Bree ! Herken je mij ook nog, ik heb een nieuwe ava
Het is niet dat ik mezelf zo belangrijk voel ofzo. Maar ik vind het zo raar als ik ineens heel amicaal op mensen reageer, terwijl die geen idee hebben wie ik ben. Vandaar dat ik het maar even meedeel al ben ik ook erg herkenbaar aan mijn schrijfstijl (en nick in hetzelfde thema), dus misschien niet nodig. Maar er zijn genoeg "ik stel me even voor"-topics, dus waarom niet

Paper-clip : coole ava!

Ik twijfelde even of ik dezelfde ava zou gouden bij deze nick, maar vind degene die ik nu heb toch mooier.
Bree, ik vind je cool.
quote:Ceylon schreef op 01 januari 2016 @ 20:22:

[...]

Waarom?

Ik wissel regelmatig van nick. Een aantal mensen in mijn privé leven weten dat ik op het forum zit, en ik heb weinig behoeft aan; goh, ben jij .... want ik las dit of dat en met het loepje ontdekte ik ....

Mijn eigen man googelde eens iets en kwam op een tekst van mij terecht. Stomtoevallig gebeurde dat toen hij op zijn werk zat, en nog toevalliger zat er een collega naast. Verhip...

Binnen een uur was die nick weg . dat had ik dus laatst, schoonzus kwam me per ongeluk tegen. Ik zet hier volgens mij weinig rare dingen neer, maar alles na kunnen lezen voelt toch een beetje raar. Vandaar ook, nieuw jaar nieuwe nick!
quote:Eleonora-1 schreef op 01 januari 2016 @ 22:08:

Bree, ik vind je cool.Thanx
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 01 januari 2016 @ 22:08:

[...]

dat had ik dus laatst, schoonzus kwam me per ongeluk tegen. Ik zet hier volgens mij weinig rare dingen neer, maar alles na kunnen lezen voelt toch een beetje raar. Vandaar ook, nieuw jaar nieuwe nick!Met dit topic ben je natuurlijk wel weer vindbaar voor je schoonzus.
Ik zou je zeker herkend hebben
quote:theamuts schreef op 01 januari 2016 @ 22:13:

[...]

Met dit topic ben je natuurlijk wel weer vindbaar voor je schoonzus.Klopt, maar ze kan nu niet meer googlen op mijn oude nickname en dan alle posts lezen en vind het niet zo'n heel groot probleem als bekenden weten wie ik ben hoor. Maar ik vergeet nogal eens wat ik allemaal ooit gepost heb, dus eens in de zoveel tijd een nickchange kan geen kwaad denk ik.
quote:lizzy75 schreef op 01 januari 2016 @ 22:14:

Ik zou je zeker herkend hebben Iedereen volgens mij
Geen twijfel mogelijk !
Denk het ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven