Mijn kat huilt
donderdag 31 december 2015 om 18:52
Jee, ik weet even niet wat te doen. Mijn kat rent in paniek het huis door en hij miauwt erg hard en klagelijk, alsof hij huilt. Hij is doodsbang voor de knallen. Het gaat hier ook al erg tekeer, meer dan vorige jaren. Ik heb alle deuren open zodat hij overal kan verstoppen maar hij blijft nergens zitten, alles is eng lijkt wel. Andere kat ligt op schoot onder de deken. Schrikt af en toe maar verder is hij rustig. Ik heb overal feliway stekkers in gedaan en radio's aan. Zijn er nog dingen die ik kan doen? Ik vind het zo zielig.. Straks blijft hij er nog in.
vrijdag 1 januari 2016 om 19:00
Fijn meidag dat ze weer terecht is! Toen om 12 uur de hel losbrak wisten ze beiden niet hoe snel ze uit de doos moesten komen. De ander was nu ook bang, voor hem een brug te ver. Die zocht zijn heil echter bij mij, kroop helemaal tegen me aan, onder de deken waar ik onder lag. Bangerik, heeft alle hoeken en gaten gezien en geplast en gespuugd. Echt heel zielig... Na 2 uur was het rustig en toen heeft hij bij mij op bed geslapen, helemaal uitgeteld. Toe net was er nog een grapjas die een rotje in de voortuin gooide, schrok hij ook van maar sliep weer rustig verder. Nu lijkt hij het leed weer te zijn vergeten.