Terechte ergernissen

02-01-2016 14:11 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle terechte ergernissen die niet onbenullig zijn
TO begint:

Mijn kat die dus allergisch blijkt te zijn voor krab. Ik zag de bui al aankomen en zette hem in de keuken, omdat ik niet wilde dat hij op het tapijt in de woonkamer overgeeft.

Gaat hij dus op het kleine vierkantje tapijt dat bij de deur ligt zitten projectielbraken.

Waarom doet ie dat nou nooit op de tegels .

Verder is hij heel lief hoor .
Euh...............oh dit is echt ergerlijk zeg! Ik weet niks. Alles is uiteindelijk onbenullig.
quote:Sorcha_ schreef op 02 januari 2016 @ 14:14:

TO begint:

Mijn kat die dus allergisch blijkt te zijn voor krab. Ik zag de bui al aankomen en zette hem in de keuken, omdat ik niet wilde dat hij op het tapijt in de woonkamer overgeeft.

Gaat hij dus op het kleine vierkantje tapijt dat bij de deur ligt zitten projectielbraken.

Verder is hij heel lief hoor .Niet onbenullig??
Waarom geef je je kat dan crab?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Iemand die in de supermarkt alle broodjes in de bakken aan het bepotelen was om ze daarna weer terug te leggen, die tangen liggen er niet voor decoratieve doeleinden. Toen ik er een opmerking over maakte werd ze nog kwaad ook.
verba volant, scripta manent.
Omdat ik niet wist dat hij er niet tegen kan! Ik had zo'n pakket met verschillende blikjes voer gekocht en eentje was dus tonijn-krab. Hij vond het wel heel lekker .

Gelukkig hebben man en ik een gedegen kattenkotsopruimroutine. Je moet toch wat over hebben voor die beestjes.
Mijn katten die van buiten uit de regen komen en dan via het kattenluikje naar binnenkomen en een spoor van water achterlaten en dan op de bank ploffen

Mijn collega die binnensmonds boert
quote:Sorcha_ schreef op 02 januari 2016 @ 14:14:

TO begint:

Verder is hij heel lief hoor .Als je het al zag aankomen, dan is het toch beter om hem geen krab te geven? Neem trouwens aan dat je geen dure krab hebt gegeven maar surimi?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wij hebben een designdeur in de woonkamer van matglas en staal en vandaag sprong/brak dat stalen gedeelte af. Of wat er nou gebeurde weet ik niet eens precies, ineens stond ik met het stalen deel in mijn hand. Schroefje losgeschoten en nergens te vinden of ontbrak er een schoefje misschien? In elk geval heel erg ergerlijk en nu maar hopen dat er op korte termijn iemand naar kan komen kijken en hem weer kan maken... :( Niet handig zo heel vlak voor de UD van mijn vrouw...
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit toch echt een vrij onbenullige ergernis
quote:Nicotientje schreef op 02 januari 2016 @ 14:15:

[...]

Niet onbenullig??

Er is een topic dat heet onbenullige ergernissen. Deze week klaagde ik over mijn mislukte vulling in mijn verstandskies en posters in dat topic zeiden dat het een hele terechte ergernis was. Ik moest toch even stoom afblazen, vandaar dat ik daar toch maar had gepost! Maar een topic over terechte ergernissen vind ik meer op zijn plaats!

Ik vind kattenkots uit het tapijt moeten boenen toch wel een terechte ergernis .
Onterechte ergernis.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn collega fluit heel vals steeds het zelfde deuntje. Ow dit is wel een onbenullige ergenis.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 januari 2016 @ 14:20:

[...]

Als je het al zag aankomen, dan is het toch beter om hem geen krab te geven? Neem trouwens aan dat je geen dure krab hebt gegeven maar surimi?Nee ik bedoelde niet dat ik het al zag aankomen toen ik het aan hem gaf! Maar mijn kat maakt altijd een bepaald geluid voordat hij moet overgeven. Dan heb je ongeveer 10 seconden. Toch wel handig .
quote:Sorcha_ schreef op 02 januari 2016 @ 14:23:

[...]

Nee ik bedoelde niet dat ik het al zag aankomen toen ik het aan hem gaf! Maar mijn kat maakt altijd een bepaald geluid voordat hij moet overgeven. Dan heb je ongeveer 10 seconden. Toch wel handig .Ah nee snap het. Dacht al.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:melbrw schreef op 02 januari 2016 @ 14:22:

Mijn collega fluit heel vals steeds het zelfde deuntje. Ow dit is wel een onbenullige ergenis.Echt niet!
En ok... Actueel.. Mensen die vuurwerk afsteken, en de dag erna niet hun eigen zooi opruimen.

(I.h.a. mensen die alles maar overal op straat/in bosjes neerflikkeren)
ik erger me aan het feit dat ik de kerstboom weg wil hebben, maar te lui ben om het ding af te tuigen.

Maar zo met versiering en al aan de weg zetten ik ook weer zoiets...
Ja nou ja, misschien onbenullig... maar het is wel gewoon enorm vervelend, dure dingen die stuk gaan en dat als je dan ook nog eens heel slecht bent in dingen zelf repareren en dan zo een paar weken voor de bevalling ook nog eens achter vakmensen aan moet, die ook weer een planning hebben etc. Handig is het iig niet.
Irritante dingen zijn dit. Terechte ergernissen.......mwah
dingen die stuk gaan zijn nooit onbenullig. Bij ons heeft nog geen vaatwasser het langer dan twee jaar uitgehouden. Duur merk, goedkoop merk, tweedehands of gloedjenieuw, maakt niet uit, ze geven het allemaal heel snel op zonder duidelijke reden.

En dan moet je weer een dure monteur laten komen.

Maar de laatste paar keer namen we die moeite al niet meer (want een paar weken na de reparatie ging het ding weer steeds stuk). We wassen dan weer een tijdje met de hand af en kopen dan weer een tweedehandsje.
quote:Starshine schreef op 02 januari 2016 @ 14:28:

ik erger me aan het feit dat ik de kerstboom weg wil hebben, maar te lui ben om het ding af te tuigen.

Maar zo met versiering en al aan de weg zetten ik ook weer zoiets...

Mijn man en ik waren naar de stort gegaan vanmorgen en de gft-bak was net een kerstbomenkerkhof.

Ik moet de mijne ook nog aftuigen maar ik heb echt zo geen zin .
ik erger me ook aan mensen die hun mening en/of waarheid aan anderen opleggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven