Wakker (2016.001)
zaterdag 2 januari 2016 om 20:19
quote:Marjo41 schreef op 02 januari 2016 @ 20:12:
Ik snij weleens aardappels met schil in flinke repen.
Dan omhusselen met olijfolie en dan aardappelkruiden en wat zeezout erover.
Dat bakken op een bakblik in de oven.
Keilekker!
Kijk dat zijn berichten! Ga ik ook een keer proberen.
Enne laat even weten hoe je herstel wijntje smaakt. Misschien probeer ik dan ook wel met je mee
Ik snij weleens aardappels met schil in flinke repen.
Dan omhusselen met olijfolie en dan aardappelkruiden en wat zeezout erover.
Dat bakken op een bakblik in de oven.
Keilekker!
Kijk dat zijn berichten! Ga ik ook een keer proberen.
Enne laat even weten hoe je herstel wijntje smaakt. Misschien probeer ik dan ook wel met je mee
zaterdag 2 januari 2016 om 21:08
quote:gardalimone schreef op 02 januari 2016 @ 20:08:
Oh zelfgemaakte patat en biefstuk! Zo lekker. Maak nooit zelf patat. Of kan dat ook in een oven? Heb geen frituurpan.
Nee, frituurpan hoeft ook niet, je kan ook een gewone pan pakken, bijvoorbeeld een braadpan en daar een ruime hoeveelheid zonnebloemolie in doen. (Zie firtsaidkitchen.nl )
Daar staan 2 methodes. Lekker hoor!
Oh zelfgemaakte patat en biefstuk! Zo lekker. Maak nooit zelf patat. Of kan dat ook in een oven? Heb geen frituurpan.
Nee, frituurpan hoeft ook niet, je kan ook een gewone pan pakken, bijvoorbeeld een braadpan en daar een ruime hoeveelheid zonnebloemolie in doen. (Zie firtsaidkitchen.nl )
Daar staan 2 methodes. Lekker hoor!
zaterdag 2 januari 2016 om 21:33
zaterdag 2 januari 2016 om 23:11
quote:Marjo41 schreef op 02 januari 2016 @ 23:01:
Oh lekker een nieuw bed! Wat heb je voor iets gekocht?
Ik vind de dekbedhoezen van Essenza geweldig, wel duur maar je doet er jaren mee.
Net even gekeken, ken het merk niet. Maar wel aan de prijs inderdaad
Heb een boxspring gekocht. Kan niet wachten, maar helaas 10 weken levertijd.
Oh lekker een nieuw bed! Wat heb je voor iets gekocht?
Ik vind de dekbedhoezen van Essenza geweldig, wel duur maar je doet er jaren mee.
Net even gekeken, ken het merk niet. Maar wel aan de prijs inderdaad
Heb een boxspring gekocht. Kan niet wachten, maar helaas 10 weken levertijd.
zaterdag 2 januari 2016 om 23:21
quote:MocyMoos schreef op 02 januari 2016 @ 23:18:
Proost.
Oeh Garda, ja tien weken is lang als je op iets wacht, maar daarentegen ook weer zo voorbij.Klopt. Ach des te leuker als het eindelijk staat. Moet waarschijnlijk door het slaapkamerraam getakeld worden. Lijkt me wel een happening. Denk dat ik een dag vrij neem
Proost.
Oeh Garda, ja tien weken is lang als je op iets wacht, maar daarentegen ook weer zo voorbij.Klopt. Ach des te leuker als het eindelijk staat. Moet waarschijnlijk door het slaapkamerraam getakeld worden. Lijkt me wel een happening. Denk dat ik een dag vrij neem
zaterdag 2 januari 2016 om 23:28
zaterdag 2 januari 2016 om 23:33
quote:gardalimone schreef op 02 januari 2016 @ 23:30:
[...]
Haha dat dacht ik wel. Wordt een hele onderneming i.c.m. een smal straatje. Gelukkig is het bij de bestelling aangegeven en staat het op de aankoopbon
Ik ben heel benieuwd haha.
Degene die wel eens in mijn bed gelegen hebben die zijn er lyrisch over, en dan bedoel ik mijn bed he
[...]
Haha dat dacht ik wel. Wordt een hele onderneming i.c.m. een smal straatje. Gelukkig is het bij de bestelling aangegeven en staat het op de aankoopbon
Ik ben heel benieuwd haha.
Degene die wel eens in mijn bed gelegen hebben die zijn er lyrisch over, en dan bedoel ik mijn bed he