Vergeten...?

03-01-2016 20:27 29 berichten
Tijdens het schoonmaken/opruimen zet ik altijd een zender met muziek uit de jaren 80/90 op.

Zo ook vanmiddag.

Op een gegeven moment hoor ik een nummer beginnen. Ik dacht: bekend!

Even nadenken tijdens de intro...en nog even...en nog even.

Bleek het een nummer te zijn van de band waarvan ik al vanaf mijn 16e fan van ben en waar ik alles van ken (ik ben nu 48)

Ik hoefde nooit na te denken bij hun muziek. Ik ben in september nog naar een concert van hun geweest en kende alle teksten.

Soms zet ik de koffiepot in de koelkast of gooi ik de geklutste eieren weg ipv de schillen. Maar dit verbaasde me wel heel erg

Wat voor gekke dingen zijn jullie weleens vergeten of hebben jullie niet aan gedacht wat je nooit van jezelf had verwacht?
Alle reacties Link kopieren
Ik zette vorige week de auto in de derde versnelling zonder de koppeling in te trappen... Terwijl ik toch al ruim 20 jaar duizenden kilometers per jaar rijd.
Fiets in de schuur zetten voor de nacht (stond ook niet op slot). Vergeet ik normaal nooit, en wordt er erg boos om als één van mijn kinderen dat vergeet.
Per ongeluk het plastic folie die tussen de kaas etc zit gewoon op de boterhammen gemaakt en aan man lief meegegeven, eerste aanslag.
naar de supermarkt, kar volgooien en bij de kassa staan zonder potomonee haha schaamrood op de kaken
Auto sleutels gewoon op het contact laten zitten en zeker een paar uur gewinkeld.

Heb weleens gepind, maar het geld vergeten uit te halen. Ik ben best goed in het vergeten. Oh ja soms moet ik nadenken over mijn eigen leeftijd of geboortedatum van de kinderen.
Senseo schoonmaken met ontkalkingsspul en dan niet goed naspoelen, achteraf helemaal fout gedaan, man lief nam één grote slok en zelden iemand zo zien hoesten en over zijn nek gaan.
quote:helssing schreef op 03 januari 2016 @ 20:35:

Per ongeluk het plastic folie die tussen de kaas etc zit gewoon op de boterhammen gemaakt en aan man lief meegegeven, eerste aanslag.

Oh ja. Iets soortgelijks.

In plaats van Calvé pindakaas op de boterhammen van mijn zoon, geconcenteerde Calvé pindasaus op zijn boterhammen gesmeerd Het is nu 19 jaar geleden maar ik zal het nooit vergeten
Ik vergeet wel eens hoe oud ik ben.

Ook laat ik soms mijn sleutels in de deur zitten als ik mijn huis binnen stap.

En ik heb iets met pennen. Ik barst van de pennen, maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar mijn opleiding.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:muurbloempje66 schreef op 03 januari 2016 @ 20:43:

Auto sleutels gewoon op het contact laten zitten en zeker een paar uur gewinkeld.

Heb weleens gepind, maar het geld vergeten uit te halen. Ik ben best goed in het vergeten. Oh ja soms moet ik nadenken over mijn eigen leeftijd of geboortedatum van de kinderen.

Heb ik ook.

Of mijn postcode.

Echt erg.
Op de fiets naar de supermarkt, lopend naar huis en de volgende ochtend fiets kwijt.

Supermarkt was 500 meter van huis.
Ik vergeet vaak terug te appen,dan lees ik m s'ochtends en kom er s'avonds achter dat ik nog moet reageren .

Ik vergeet ook iemands leeftijds plus die van mezelf

Ik vergeet ook vaak waar ik mijn spullen heb gelaten en moet manlief vragen waar alles is,en gek genoeg weet hij het altijd.
.
Vandaag las ik dat ouders vergeten waren hun baby mee naar binnen te nemen. De baby lag in de maxi cosi voor de deur.

De ouders waren dronken.
Ik heb een gewone bril en een zonnebril op sterkte. Ik dacht een keer thuis "wat is het hier toch donker". Had ik mijn zonnebril vergeten af te zetten .
quote:MonteCara schreef op 03 januari 2016 @ 21:09:

Vandaag las ik dat ouders vergeten waren hun baby mee naar binnen te nemen. De baby lag in de maxi cosi voor de deur.

De ouders waren dronken. O jee, wat erg.
ik vergeet soms hoe je moet trap lopen.

dan ben ik halverwege de trap en dan snap ik het niet meer en dan val ik bijna.

zo stom
Mijn sleutels aan de binnenkant van de deur op een maandag ochtend terwijl alle buren weg waren en mijn huisbaas niet te bereiken

Gelukkig had ik mijn raam open staan en zag ik monteurs met een trap ergens in een andere straat, die konden me helpen.
Mijn autolampen. Ik dacht nog wat is het toch donker vanavond. Een tegenligger was zo attent om te signaleren.
Op mijn werk op de computer kijken in welk lokaal ik les moet geven, naar de deur van kantoor lopen op weg naar dat lokaal en dan als ik 2 passen heb gezet denken "welk lokaal moet ik ook alweer hebben".

Gebeurt vooral als ik het erg druk heb.
Man is ooit de hond vergeten bij de supermarkt. Kwam thuis, dacht bij zichzelf volgens mij vergeet ik iets.....ik was niet blij kan ik je zeggen.
Ik vergeet vaak waar in geparkeerd heb. Zowel in parkeergarages als op het terrein bij kantoor.

Loop ik weer door het donker met de afstandsbediening te klikken in de hoop dat ik ergens lampjes zie flikkeren
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:silviaapje schreef op 03 januari 2016 @ 21:34:

ik vergeet soms hoe je moet trap lopen.

dan ben ik halverwege de trap en dan snap ik het niet meer en dan val ik bijna.

zo stom

Ik dacht dat ik de enige was!

Ik heb het trouwens ook met slikken.dan hga ik het plots heel bewust doen omdat ik denk dat het niet meet automatisch gaat 😕
Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg!
Echt iets vergeten doe ik niet zo vaak, maar wel heel vaak bijna iets vergeten. Sta je daar ingepakt en wel met je fiets al bij de voordeur, kun je weer terug omdat je je leesbril bent vergeten. (Als ik naar mijn werk ga)
quote:Juniper_ schreef op 03 januari 2016 @ 22:12:

Ik vergeet vaak waar in geparkeerd heb. Zowel in parkeergarages als op het terrein bij kantoor.

Loop ik weer door het donker met de afstandsbediening te klikken in de hoop dat ik ergens lampjes zie flikkerenIk maak tegenwoordig een foto van het straatnaambord waar de auto geparkeerd staat als ik in een onbekende stad ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven