Vergeten...?

03-01-2016 20:27 29 berichten
Tijdens het schoonmaken/opruimen zet ik altijd een zender met muziek uit de jaren 80/90 op.

Zo ook vanmiddag.

Op een gegeven moment hoor ik een nummer beginnen. Ik dacht: bekend!

Even nadenken tijdens de intro...en nog even...en nog even.

Bleek het een nummer te zijn van de band waarvan ik al vanaf mijn 16e fan van ben en waar ik alles van ken (ik ben nu 48)

Ik hoefde nooit na te denken bij hun muziek. Ik ben in september nog naar een concert van hun geweest en kende alle teksten.

Soms zet ik de koffiepot in de koelkast of gooi ik de geklutste eieren weg ipv de schillen. Maar dit verbaasde me wel heel erg

Wat voor gekke dingen zijn jullie weleens vergeten of hebben jullie niet aan gedacht wat je nooit van jezelf had verwacht?
.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger kon ik alles onthouden, maar sinds de overgang is het weg. Ik vergeet werkelijk van alles en nog wat, ook wat hierboven staat en ik vind dat heel erg. Vorig jaar kon ik zelfs niet meer op de naam van een collega komen waar ik heel veel mee werk, zeer gênant.
Niemand is onmisbaar
quote:bojoti schreef op 03 januari 2016 @ 22:54:

Vroeger kon ik alles onthouden, maar sinds de overgang is het weg. Ik vergeet werkelijk van alles en nog wat, ook wat hierboven staat en ik vind dat heel erg. Vorig jaar kon ik zelfs niet meer op de naam van een collega komen waar ik heel veel mee werk, zeer gênant.

Dat herken ik helaas

Een paar weken geleden ben ik vergeten de wekker te zetten, gelukkig kon ik nog wel zonder te eten of koffie te drinken nét op tijd komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer getankt, ben in de auto gaan zitten en ben rustig naar mijn afspraak gereden.

Toen ik de keer daarop weer ging tanken, stond ik op een zwarte lijst en werd ik heel eng aangekeken.

Ik was vergeten te betalen de vorige keer! Ik had echt geen flauw benul!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven