Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
@teja : Neen haha ik weiger het om de eerste 3 maanden te gebruiken.. Even gewoon op de natuur vertrouwen.. Ben ik in april nog niet zwanger overweeg ik eventueel om daar eens mee te beginnen.. Maar vooral geen druk op mezelf leggen omdat ik nogal fel stress en mijn lichaam gaat dan tegenwerken.
Dat lijkt me een goed idee Kiki!
Hallo lieve damex.

Jeetje wat is er veel te lezen na een dag werken!

@Teja. Wat fijn dat je ms toch is gekomen!!! Wel heel vervelend dat hij uibleef als je normaal gewoon regelmatig is. Ga je nog wel naar de dokter? Want las dat je savonds gaat...

@kiki. Hihi volhouden om het zonder ovulatietesten te doen.

@ineke. Voor jou is het ook spannend zeg!!!!!!

@valkgezicht. Woehoe! Ook al zo spannend!!!

@sushi... lekker!!!!! :-D

Hier vandaag de 2de dag van me 1ste ms zonder pil. Ik verbaas me er over hoeveel het is!!!!! Sorry voor het detail, maar loop zowat leeg!!! Gelukkig geen krampen ofzo wat ik normaal wel met de pil heb.. Dat is dan weer een voordeel. Maar de hoeveelheid!!!!

Herkent iemsnd dit van de 1ste ms zonder pil, of sowieso???
@bloempje: zijn je ms regelmatig gekomen? Dan is het toch al super, nu de vriend nog het groene lampje op zetten he hi hi.

Ik kan je nog niks zeggen over de ms hopelijk krijg ik ze lekker niet haha
@kiki. Ja na stoppen met de pil 28 dagen later (gisteren) weer ongesteld geworden..

Inderdaad, nu nog een groen lampje van vriendlief. Ik heb besloten om er niks meer over te zeggen.. ik laat hem nu komen. Wil hem niet pushen, en vind het ook beetje egoistisch van mijn kant, want ìk wil wel.... en ik wil dat we er allebei 100% achter staan!! heb gisteren nog zitten googlen en kwam tot deze conclusie...
Bloempje, ik heb de afspraak bij de dokter geannuleerd. Ik vreesde dat de dokter gewoon eens ging lachen als ik zou zeggen: "Mijn ms waren 8 dagen te laat, maar ze zijn er nu wel." Ik heb daarnaast geen klachten. Had ik die wel, dan was ik wel gegaan.

En ik denk dat het een goed idee is om nu te wachten op je vriend zijn initiatief. Google kan toch handig zijn om tot een besluit te komen hé!
Teja ben blij dat je ms is gekomen, toch wel een opluchting.

Weet ff niet wie het zei over heftige ms de eerste keer maar dat kan best. Weet niet meer of ik dat zo erg had. Maar ik moest echt duidelijk ontpillen, lichaam was hormonaal helemaal van slag.

Ik reageer later wel ff op de rest. Ben vandaag aangereden van achter dus ik ga ff douchen en even alles van me afzeggen. Heb gelukkig niks, maar zit wel zonder auto. En ben behoorlijk geschrokken.

Fijne avond meiden.
Oei Women! Neem nu maar wat rust om te bekomen!
Ow jee women! Dat klinkt niet goed
Oh women wat naar!

Bloempje, ik had hetzelfde met eerste ms na de pik, ZOVEEL. Buikpijn veel minder, maar echt zoveel meer bloed (sorry). Ik dacht ook dat ik zowat leegliep :(
@woman; beter materiële schade dan dat jij iets zou hebben.. Ontspan maar even xx
Hihi oke, dan is het toch je lichaam en het ontpillen ofzo? Nu wel minder prof??

Hoe lang duurt het bij jou?

Met de pil meestal wel 5 a 7 dagen.. dan wel laatste 2 dagen bruin..
Sterkte Woman, doe rustig aan

@Teja fijn dat je ms is gekomen. Misschien toch onbewust draag je spanning met je mee waardoor t uitblijft. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

@Bloempje herkenbaar ik loop zonder ac helemaal leeg, met pil kon ik de kleinste tampon gebruiken. Na mijn zwangerschap is mijn menstruatie ook veranderd, nu 6 dagen en 29 dagen, voorheen 5 dagen en 28 dagen.

@Kiki ik zou ook nog niet beginnen met ovulatietesten. Gewoon vanaf dag 10 tot dag 16 om en om. Gewoon lekker van genieten, ovulatietesten kunnen altijd later nog.

@hier, ik lig ook een beetje in de lappenmand, heb volgens mij een beginnende keelontsteking. Ik zit met kippenvel op de bank. Ook heb ik sinds vanavond flinke steken in mijn linkereierstok. Ik hoop niet dat t doorzet.
@ women: WoW dat is schrikken! Mankeer je verder niks? Hoe gebeurde het?

@ Teja: fijn dat het toch op gang is gekomen. Logisch dat je de arts hebt geannuleerd voor vanavond.

@ bloempje: haha klinkt als veeeel. Ik kan er nog niet over meepraten, nu ongesteld, maar dat is direct na stoppen met de pil. Ben benieuwd eind januari! Wel goed exact 28 dagen bij je!

@ Kiki: je hebt gelijk hoor! Zo sta ik er eigenlijk ook in, mijn nieuwsgierigheid won het alleen haha.. Dus toch die testen besteld. Als ik het dan wil testen dan heb ik ze in ieder geval in huis

@ Ineke: spannend spannend! Wat kan een week dan lang duren hè haha.

@ valkgezicht: balen dat je ziek bent! Maar goed nieuws dat jullie ervoor gaan!
Na het stoppen met de pil is mn ms wel korter geworden trouwens. 4/5 dagen ipv 7. Enne ik ben pas één keer ongesteld geweest zonder pil, dus ik baseer alles op 1 ervaring haha. Weet dus niet hoeveel je eraan hebt, misschien is het deze maand weer anders. Zou donderdag ongesteld moeten worden. Dan weer ik dus meer.

Vorige maand had ik de 3 dagen voor mn ms trouwens echt last van pms (heel humeurig en emotioneel, en ontzettende obstipatie en opgeblazen gevoel). Als mn cyclus regelmatig is, had dat gisteravond moeten beginnen, maar heb nog nergens last van. Lijkt zelf alsof ik extra vrolijk ben. Dus misschien was die extreme pms eenmalig? En word ik nu ongesteld zonder ellende vooraf? Zou heel fijn zijn

Beterschap gatekeeper en valkgezicht!
Ow nee Gatekeeper! Ik hoop het ook niet voor je!
Ja wel precies 28 dagen. Ben daar wel erg blij mee!! Ben nu al benieuwd naar de volgende ms. Miss was dit toeval, en nog door de hormonen van de pil.. We zullen het over 28 dagen weer zien.

Spannend ook voor jou Prof! Hoop dat hij niet komt en anders dat het mee valt!
Spannend Professor haha hoop dat het zo blijft voor je
28 dagen is wel fijn bloempje! Meer kansen per jaar dan bij een langere cyclus
Hallo Dames, een heel fijn 2016 gewenst allen!

Welkom nieuwe dames.

Ben een paar dagen niet op forum geweest want was ziek ook helaas oudejaarsavond. Nu is mijn vriend ziek geworden nu ik aan de betere hand ben dus we hebben helaas niet veel aktie gehad en ik heb het gevoel dat ik juist nu vruchtbaar ben. Gevoelige tadda's en nog wat andere tekenen. Ik denk dus dat het deze maand dus nog niet zo mag zijn of mijn vriend wordt snel weer beter. Heb afgelopen week een prachtige droom gehad namelijk dat ik bevallen was van een jongetje. Mijn vriend en ik waren het in mijn droom ook helemaal eens over de naam van het kindje. Vervolgens de dag erop zeg ik de naam die wij samen aan het kindje in mijn droom gegeven hadden en zegt mijn vriend dat hij dat echt een vreselijke naam vind...

Ik had het een paar dagen geleden ook met een vriendin over het sterke gevoel dat ik in januari of februari zwanger denkt te worden en vervolgens zegt zij mij dat zou dat gevoel ook heeft voor mij. Ze heeft het al voor een andere vriendin ook juist voorspeld wanneer zij zwanger zou worden.. Hoop zo dat ze dit keer ook gelijk heeft.

Jullie verhalen en gedachtes zijn zo herkenbaar.

@ineke, ik las dat jij ook in je partner zijn oor had gefluisterd toen de klok 12 sloeg tijdens oudejaarsavond dat je hoopte dat jullie in 2016 zwanger hoopt te worden. Dit heb ik ook gedaan!!!

Verder weet ik niet hoe de rest van de dames erover denkt maar sommige dames hier excuseren zich voor het feit wanneer ze een bepaalde klacht hebben die wat viezer klinkt, maar ik vind dat persoonlijk helemaal niet erg. Niet omdat ik het graag lees maar we zijn allemaal vrouwen met dezelfde of vergelijkbare klachten en ik snap niet waarom we het beestje niet gewoon kunnen benoemen als je wat bloed of wat anders omschrijft. Dit kan namelijk ook als een opluchting of gerustelling ervaren worden of zijn om dit te delen Dit vind ik zelf wel persoonlijk. Hoe zien jullie dit?
Jeetje wat een hoop weer om bij te lezen!

@ Women: wat vervelend om te horen van je auto! Gelukkig alleen materiële schade en ben je zelf naast de schrik ongedeerd!

@ Bloempje: Ook mijn ms is nu heel heftig. Altijd een ms-onderdrukkende pil of spiraal gehad en nadat die is verwijderd weet ik ook weer waarom, pff... Maar gelukkig is het voor het goede doel en niet voor altijd denk ik maar. Wel inderdaad weer in jaren van die mega tampons moeten kopen om iedere 2 uur naar de wc te moeten

@ GateKeeper: Beterschap!

@ Sade: Ik ben het er ook mee eens inderdaad dat je het beestje gewoon bij zijn naam kan noemen. We zijn allemaal (nog) ongesteld en hebben last van dezelfde kwaaltjes, niets om sorry voor te zeggen.

@ Ineke: hier NOD ook over 5-6 dagen en spanning gaat nu toch wel weer oplopen. Het is nog even wachten, het schommelt bij mij een beetje tussen de 26 en 29 dagen.

Vandaag soort kramp of ik ongesteld ga worden maar ja, zit mezelf alleen maar gek te maken met de vraag of ik iets voel

@ Professor: Spannend bij jou! Ik hoop met je mee
Oei Sade, jij ook al! Het is precies het moment van rondvliegende microben!

Je hebt gelijk dat we allemaal hetzelfde doormaken en ons niet hoeven te excuseren voor ons woordgebruik. Ik had dat wel gedaan in verband met mijn slijmverlies, omdat ik dacht dat niet iedereen dat fijn om te lezen vond. Maar zelf stoor ik me niet aan de concrete beschrijvingen hoor.

Wat een mooie droom trouwens. Nu nog op zoek gaan naar een naam die je vriend wél mooi vindt.
OMG volgens mij voel ik nu op dit eigenste moment mijn eisprong. KAN DIT? (sorry voor even egoistisch deze mededeling te doen maar ben helemaal gek aant worden hier op mijn werk)...

Want als ik dus vanavond zou vrijen, zou het raak kunnen zijn toch?

@sade : daarvoor dient dit forum e, onze zorgen, kwalen te kunnen delen zonder dat wij ons er over hoeven te schamen. Je droom vind ik supergrappig, je verlangt er zo naar dat je dan dus effectief er van droomt e. Maar jammer dat je vriend de naam niet mooi vindt in het echt.. haha de mijne zou ook zoiets zeggen dan.

@professor : hoop dat je ms uitblijven en we gelijk kregen over het te vroeg testen

@salacia: zoals net gezegd, ik voel nu vanalles en normaal zou mijn eisprong binnen 2 dagen moeten zijn maar ik voel nu zo vanalles dus als ik nu op mijn eigen lichaam vertrouw en rustig vanavond vrij met de vriend .. wie weet, wie weet e redden we het zonder die testen
Hihi Kiki, tuurlijk kan het dat je die voelt. Ik voel die elke maand. Er staat je vanavond iets belangrijks te doen!
Kiki, dat kan hoor! Sommige vrouwen voelen hun eisprong heel goed! Kan me voorstellen dat je gek wordt op werk. En ja, als het inderdaad je eisprong is, kan seks vanavond tot een zwangerschap leiden

Ik ben zelf ook niet huiverig om het over allerlei kwaaltjes te hebben, maar kan me voorstellen dat anderen het misschien minder prettig vinden. Maar als we er allemaal hetzelfde over denken, dan zal het geen probleem zijn. Dus: slijm, bloed, woohoo!

Sade, wat een mooie droom! Ik word wel nieuwsgierig naar de naam haha

Ik voel me nog steeds top, alleen af en toe steekjes links en rechts in mn onderbuik. En ineens heel erg trek in smeerleverworst (eet ik nooit). Ben gewoon naar de AH gerend (ik werk thuis op dinsdagen, dus dat kan). Als ik niet al getest had zou ik bijna denken dat het raak is. Ik weet dat het kan zijn dat de test te vroeg was, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en dat dit hoort bij bijna ongesteld worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven