dit bestek?

05-01-2016 15:41 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit rond te neuzen voor bestek en kwam deze set tegen. probleem is dat ik niet goed kan zien hoe het handvat eruit ziet. of het nou glad is of een randje heeft zeg maar. ik heb de klantenservice al gebeld en die reageerden heel verontwaardigd. als de foto voor mij niet duidelijk is, dan kan ik toch gewoon in de winkel gaan kijken? nou das voor mij niet bepaald makkelijk en ook niet de bedoeling van internetshopping. zijn er mensen die goed zien hoe het handvat eruit ziet? of het bestek kennen?

http://www.kijkshop.nl/pr ... en-home-bestekset-401044/
Met een randje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Met een randje, behalve die grote soeplepel, of ik zie het verkeerd bij die soeplepel
Inderdaad een Randje. Het is is geen super modern bestek.
Met zo'n klantenservice zou ik er niks meer kopen. Kijkshop is sowieso niet zo'n topper. Misschien kun je beter op Ikea kijken voor soortgelijk spul en kun je ook bestellen.

Maar moet je zelf weten natuurlijk. Zie wel een randje trouwens.
Inderdaad heeft het een randje. Het is niet heel mooi bestek, niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Sola, maar dat kan ook niet voor dat geld.
ik had heel fijn bestek van de action. kostte echt bijna niks. maar dat hebben ze niet meer. voorwaarde is voor mij dat er een bijpassende opscheplepel en juslepel bijzitten. ik vind het niet mooi om die los van een andere set te moeten kopen en gebruiken. dragon van Ikea vind ik prima en mooi bestek maar die hebben geen opscheplepel. als iemand nog een tip heeft? hoeft geen topkwaliteit maar liefst wel beetje betaalbaar.
Het lijkt idd een randje te hebben, maar dan is het wel apart dat die soeplepel dat niet heeft.
deze lijkt me ook nog wel wat
https://www.bonuskoopjes. ... LKE7IT3ksoCFQ_gGwodAFkJgw
quote:Yavanna schreef op 05 januari 2016 @ 15:48:

Met zo'n klantenservice zou ik er niks meer kopen. .Nou is het ook wel een hééééééél bijzondere vraag, hoor, bij zo'n duidelijke foto.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dat vind jij. ik zag inderdaad bij de grote lepel geen randje en bij andere lepels weer wel. wilde het evezeker weten
Ik zie een randje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2016 @ 15:58:

[...]

Nou is het ook wel een hééééééél bijzondere vraag, hoor, bij zo'n duidelijke foto.Ja dat is ook wel zo, ik heb zelf een beetje een hekel aan de Kijksjop, dat kleurde mijn mening.
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 05 januari 2016 @ 15:56:

Het lijkt idd een randje te hebben, maar dan is het wel apart dat die soeplepel dat niet heeft.

Bij het vervaardigen van de soeplepel waren de randjes net op

TO: ik vind de tweede set die je laat zien mooier.

Nu gaat het er niet om wat ik vind natuurlijk.

Maar ik VIND het wel.
Ik vind het ook niet heel duidelijk hoor. Heb nog nooit een set gezien waarbij de grote soeplepel zo anders is als de rest, dus op basis daarvan zou ik zonder randje zeggen. Maar als ik dan kijk naar de rest van de set zeg ik met randje. Snap dat je het zeker wil weten. En ik zou deze set nooit kopen dan, omdat de soeplepel er niet bij past
Bij beoordelingen staat dat er een decoratie op zit. Met rand dus
ik ga voor constance en dan gelijk de 82 delige set haha. dan heb ik wel heel veel lepels en vorken enzo, maar wel twee opscheplepels hahaha.
Wat raar ja, ze hebben allemaal een randje lijkt het, behalve de soeplepel. Maar dat kan bijna niet. Misschien de soeplepel iets te hard blinkend opgepoetst met de photoshop?

Maar of er nou wel of geen randje op zit, ik vind de tweede set die je post véél mooier!
ja vind ik ook. ik vind het gewoon mooi als alles wat op tafel ligt hetzelfde is. het kan mooi in de vaatwasser. en mocht ik ooit wat onderdelen kwijtraken is er altijd wel weer aan te komen bv via mp heb ik gemerkt. of als ik het wil uitbreiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven