Doucherek met zuignapjes
dinsdag 5 januari 2016 om 22:01
Ik ben op zoek naar een doucherekje met zuignapjes voor op een tegelwand die wel blijft hangen.
Ik heb er twee van de Blokker geprobeerd maar na 3 maanden zijn die gaan roesten en inmiddels verbogen door het aantal keer dat ze op de grond zijn gevallen.
Heeft iemand hier thuis een rekje hangen met zuignapjes die wel blijft hangen
en ook nog eens niet roest?
Ik heb er twee van de Blokker geprobeerd maar na 3 maanden zijn die gaan roesten en inmiddels verbogen door het aantal keer dat ze op de grond zijn gevallen.
Heeft iemand hier thuis een rekje hangen met zuignapjes die wel blijft hangen
en ook nog eens niet roest?
Doubt kills more dreams than failure ever will
dinsdag 5 januari 2016 om 22:05
Als ze niet blijven hangen, ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de ondergrond. Als die niet helemaal spiegelglad en vuilvrij is, zal er lucht in de zuignappen komen, en zullen de rekjes vallen. De zuignap-constructie werkt dus alleen bij oppervlakken zoals glanzende nieuwe tegels, of kalkvrij glas. Mat of oud werkt minder of niet.
Ik gebruik veel van die rekjes, heb ze allemaal bij de Hema vandaan. En ze blijven prima hangen. Eens in de paar maanden duw ik de eventuele luchtbellen uit de nappen, en klaar.
Ik gebruik veel van die rekjes, heb ze allemaal bij de Hema vandaan. En ze blijven prima hangen. Eens in de paar maanden duw ik de eventuele luchtbellen uit de nappen, en klaar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 5 januari 2016 om 22:12
dinsdag 5 januari 2016 om 22:15
dinsdag 5 januari 2016 om 22:16
Ok tegels goed schoonmaken dus. Ga ik doen.
Ikea, Hema en Jisk ga ik onthouden.
Ik heb geen deur of iets dergelijks om een rekje aan te hangen. Zal echt met napjes moeten en in het ergste geval boren (wat ik echt liever niet doe).
Haarlak..werkt dat echt? Je zal het vast niet voor niets melden maar wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ikea, Hema en Jisk ga ik onthouden.
Ik heb geen deur of iets dergelijks om een rekje aan te hangen. Zal echt met napjes moeten en in het ergste geval boren (wat ik echt liever niet doe).
Haarlak..werkt dat echt? Je zal het vast niet voor niets melden maar wat moet ik me daar bij voorstellen?
dinsdag 5 januari 2016 om 22:40
dinsdag 5 januari 2016 om 22:50
Bedoel je deze?
[img]http://www.action.nl/media/catalog/prod ... 539222.png[/img]
Hmm het was de bedoeling dat er een plaatje kwam maar blijkbaar heb ik die functie nog niet aangevraagd.
[img]http://www.action.nl/media/catalog/prod ... 539222.png[/img]
Hmm het was de bedoeling dat er een plaatje kwam maar blijkbaar heb ik die functie nog niet aangevraagd.