Doucherek met zuignapjes

05-01-2016 22:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een doucherekje met zuignapjes voor op een tegelwand die wel blijft hangen.

Ik heb er twee van de Blokker geprobeerd maar na 3 maanden zijn die gaan roesten en inmiddels verbogen door het aantal keer dat ze op de grond zijn gevallen.

Heeft iemand hier thuis een rekje hangen met zuignapjes die wel blijft hangen

en ook nog eens niet roest?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Als ze niet blijven hangen, ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de ondergrond. Als die niet helemaal spiegelglad en vuilvrij is, zal er lucht in de zuignappen komen, en zullen de rekjes vallen. De zuignap-constructie werkt dus alleen bij oppervlakken zoals glanzende nieuwe tegels, of kalkvrij glas. Mat of oud werkt minder of niet.

Ik gebruik veel van die rekjes, heb ze allemaal bij de Hema vandaan. En ze blijven prima hangen. Eens in de paar maanden duw ik de eventuele luchtbellen uit de nappen, en klaar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Wij hebben 2 plastieke (schrijf ik dat goed? ) van de jisk. Ze blijven prima hangen en roesten niet
Ik heb dat opgegeven.

Heb nu zo'n rekje dat je aan een haak over de wand van de douche hangt, die dondert tenminste niet naar beneden
Heb er een van Ikea hangt inmiddels 1,5 jaar...
denkmetjehart
Wij hebben een ijzeren die je hangt over je douchecabine. Werkt perfect.
Beetje haarlak op die zuignapjes spuiten.
verba volant, scripta manent.
Ikea heeft er verschillende!
Als je een hoek in je douchecabine hebt (ik vermoed van wel ). Kan je ook een rekje overwegen aan een stang van vloer tot plafond. Die verkopen ze ook bij de blokker en kan je in een hoek klemmen, bevalt hier erg goed. Heb helaas geen foto.
Bij mij bleef die van Ikea het langst hangen maar die kwam vandaag, na een half jaar ofzo, ook spontaan naar beneden. Ik ben het zat. Ik ga boren of een haak met plakstrip kopen (speciaal voor natte ruimtes).

Ik heb trouwens matte tegels. Misschien is dat het probleem.
.
Ok tegels goed schoonmaken dus. Ga ik doen.

Ikea, Hema en Jisk ga ik onthouden.

Ik heb geen deur of iets dergelijks om een rekje aan te hangen. Zal echt met napjes moeten en in het ergste geval boren (wat ik echt liever niet doe).

Haarlak..werkt dat echt? Je zal het vast niet voor niets melden maar wat moet ik me daar bij voorstellen?
Als je nooit de zuignappen aanduwt, of als je tegels niet spekspiegelglad zijn, zullen alle rekjes vallen. Heeft niks met de kwaliteit van die rekjes te maken.
Wij hebben rekjes van plastic van de Action. Hangen nu ruim een jaar en zijn prima.
De xenos heeft ook van die plastic dingen. Ik gebruik ze in de boot voor drinken enl losse spullen. Blijven perfect zitten en er is ook behoorlijk wat regen overheen gekomen. Na heel veel zon worden ze wel een beetje gelig. Geeft niks want ze kosten minder dan 2 euro geloof ik. Je hebt 2 maten.
Ik kon bij deze rekjes niet echt goed aanduwen. Er zat zo'n chromen sierknop over de nap heen.

Misschien sowieso maar een rekje kiezen waarbij de napjes zichtbaar zijn dan.
Ik heb ook die van de Action. Grote zuignappen en komt echt niet naar beneden zetten.
Ik heb rekjes van de Hema. Ze hangen al ruim 2 jaar braaf op hun plekje!
Als je niet wilt boren zou je ook eens naar de spullen van Tiger of Haceka kunnen kijken, die je kunt plakken. Werkt erg goed! Is alleen wel iets duurder.
Bedoel je deze?

[img]http://www.action.nl/media/catalog/prod ... 539222.png[/img]

Hmm het was de bedoeling dat er een plaatje kwam maar blijkbaar heb ik die functie nog niet aangevraagd.
Ja, die. Ik heb hem in een transparante uitvoering
Ik heb ook die van de action ze hangen er nu al een jaar!
Ik heb er twee (dezelfde) van de action. De ene hangt muurvast en de ander lazert steeds na een uur weer naar beneden. Ik heb het maar opgegeven, dan maar 1.
kijk even op 3 minuut 50

(de rest is ook leuk)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Hema! Hebben nog leuke kleurtjes ook, én verschillende modellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven