Doucherek met zuignapjes

05-01-2016 22:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een doucherekje met zuignapjes voor op een tegelwand die wel blijft hangen.

Ik heb er twee van de Blokker geprobeerd maar na 3 maanden zijn die gaan roesten en inmiddels verbogen door het aantal keer dat ze op de grond zijn gevallen.

Heeft iemand hier thuis een rekje hangen met zuignapjes die wel blijft hangen

en ook nog eens niet roest?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Dank je voor het plakken van het plaatje.

Tja voor het geld wat de Action ervoor vraagt kan ik die natuurlijk gewoon even proberen.

Erg mooi vind ik het niet maar dan ben ik in ieder geval even van het probleem af.

Het is wel echt irritant als dat ding maar blijft vallen..

Ik heb er ook wel meer geld voor over om dit netjes op te lossen.

Vond dat van Tiger er ook wel goed uit zien inderdaad.
Zie ook dit topic: welk mandje voor shampoo/zeep in de badkamer
TO, zei je nou dat je matte tegels hebt? Want dan gaat niks werken. Zelfs gladde tegels moet je akelig schoon houden willen ze blijven hangen.
quote:missmisery schreef op 05 januari 2016 @ 23:12:

kijk even op 3 minuut 50

(de rest is ook leuk)

Heerlijk! Herkenbaar!

Blokker check, 's nachts vallen check, sukkel die steeds blijft ophangen check.
quote:SpringDing schreef op 05 januari 2016 @ 23:25:

TO, zei je nou dat je matte tegels hebt? Want dan gaat niks werken. Zelfs gladde tegels moet je akelig schoon houden willen ze blijven hangen.

Nee, ik heb wel gladde tegels.

Geeft me nog hoop haha.
Ik heb het op gegeven, hoe schoon de tegels ook waren, ze kwamen elke keer naar beneden zetten .

Ik heb een duurder rek gekocht, waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad.
Wat voor duurder rek is dat? Nog wel met zuignappen?
Nee, zonder zuignappen. Ik probeer een link te plakken. Ik ben alleen niet zo handig met mijn telefoon haha
Nee, zonder zuignappen. Ik probeer een link te plakken. Ik ben alleen niet zo handig met mijn telefoon haha. Als je op Google invult doucherek nero, dan kun je hem vinden. Schrik niet van de prijs
Ik heb een zuignap rekje van de hema met nog een losse zuignaphaak eronder ter ondersteuning. Een handdoekhaak ofzo, ook van de hema.
quote:mallebeppie schreef op 05 januari 2016 @ 23:45:

Nee, zonder zuignappen. Ik probeer een link te plakken. Ik ben alleen niet zo handig met mijn telefoon haha. Als je op Google invult doucherek nero, dan kun je hem vinden. Schrik niet van de prijs

Deze?

Niet goedkoop nee . Maar een opgelost probleem is ook heel fijn. Helaas kan ik het rekje niet ophangen.
Ik gebruik het telescopisch doucherek van aldi al jaren. Dit is een lange staaf die je kan opspannen tussen plafond en vloer/douchebak. Hier zitten 4 rekjes aan. Kost slechts 10 euro. Elk jaar koop ik een nieuw omdat het binnenwerk in de staaf wat gaat roesten en zo mijn voegen wat gelig maakt. Maar voor die prijs kan je het jaarlijks vervangen. Beetje werk om het in elkaar te steken maar het komt niet los en kan heel wat flesjes en potjes dragen.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ja die is het idd!

Zo'n telescoop geval heb ik ook overwogen, maar eerlijk gezegd vind ik ze niet zo mooi en heeft mijn douche ook niet een hoek waar hij dan nog enigszins mooi staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven