Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 januari 2016 om 15:43
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 15:38:
[...]
Fijn!
Dan negeer ik moi en zijn wij weer gezellig saampjes. Lekkertjes met zijn tweetjes tegen de rest.
Ow, die zag ik niet aankomen.
Eh.................. ik ben Zwitserland.
[...]
Fijn!
Dan negeer ik moi en zijn wij weer gezellig saampjes. Lekkertjes met zijn tweetjes tegen de rest.
Ow, die zag ik niet aankomen.
Eh.................. ik ben Zwitserland.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 6 januari 2016 om 15:47
quote:yette schreef op 06 januari 2016 @ 15:33:
Ik sleep je vragenlijstje even hier heen, zat in nr. 50 te tikken ...
[...]
Nope, we eten de Limburgse versie: curry, mayo en uien.
De Zoon had vannacht weer eens de ene epileptische aanval na de andere. De noodmedicatie die ik zelf mag geven, deed niet veel, dus dan moet het intraveneus.
En een eigen topic hoeft ik echt niet, hoor! Heel lief bedacht, maar ik zou me dan genoodzaakt voelen regelmatig updates te geven. Dat doe ik allang niet meer altijd. Ik wil er meestal niet te lang bij stil staan. Zoals nu - alleen een vriendin die hier gisteravond was, weet van deze opname. Misschien horen de opa en oma's en anderen het nog wel eens. Of niet. Want dan moet ik weer het hele verhaal vertellen en ze in het ergste geval ook nog opvrolijken. Ook hier of op FB meld ik lang niet elke opname of ingreep. Ik probeer juist zoveel mogelijk te focussen op leuke dingen.
Bah, wat naar voor je zoon.
Ik snap dat je niet alles overal neerzet.
Ik heb nog kip.
En sla.
Ik maak kipsla.
Ik sleep je vragenlijstje even hier heen, zat in nr. 50 te tikken ...
[...]
Nope, we eten de Limburgse versie: curry, mayo en uien.
De Zoon had vannacht weer eens de ene epileptische aanval na de andere. De noodmedicatie die ik zelf mag geven, deed niet veel, dus dan moet het intraveneus.
En een eigen topic hoeft ik echt niet, hoor! Heel lief bedacht, maar ik zou me dan genoodzaakt voelen regelmatig updates te geven. Dat doe ik allang niet meer altijd. Ik wil er meestal niet te lang bij stil staan. Zoals nu - alleen een vriendin die hier gisteravond was, weet van deze opname. Misschien horen de opa en oma's en anderen het nog wel eens. Of niet. Want dan moet ik weer het hele verhaal vertellen en ze in het ergste geval ook nog opvrolijken. Ook hier of op FB meld ik lang niet elke opname of ingreep. Ik probeer juist zoveel mogelijk te focussen op leuke dingen.
Bah, wat naar voor je zoon.
Ik snap dat je niet alles overal neerzet.
Ik heb nog kip.
En sla.
Ik maak kipsla.
woensdag 6 januari 2016 om 15:56
quote:yette schreef op 06 januari 2016 @ 15:33:
....................
[...]
.....................
En een eigen topic hoeft ik echt niet, hoor! .................Vervelend voor jullie.
Hoe gaat het met je dochter? Hebben ze het bloed nog eens goed gecontroleerd op die bacterie?
....................
[...]
.....................
En een eigen topic hoeft ik echt niet, hoor! .................Vervelend voor jullie.
Hoe gaat het met je dochter? Hebben ze het bloed nog eens goed gecontroleerd op die bacterie?
LOEP ME MAAR aub.