Miniinthebox

03-01-2016 18:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Raden jullie mij aan om op miniinthebox voor 8 euro een horloge te kopen? Het gaat me niet om de kwaliteit maar dat ik weet hoe het zit met btw en douanekosten. Hartelijk dank voor een reactie.
Ja hoor.
Ik zou Aliexpress aanraden. Daar heb je datzelfde horloge voor ¤3,-
Ik bestel vaak dingen bij aliexpress en heb nog nooit iets bij hoeven betalen. Het proberen waard dus.

Krijg het ook verrassend snel binnen en vaak lollig contact met verkoper (spreken je aan met 'honey' en 'friend' enzo). Ik begrijp dat mini in the box ook zoiets is.
Niet aanklikken dat je de nieuwsbrief wil, ik kom er maar niet vanaf.
Je kunt tot 22 euro bestellen zonder problemen met douanekosten. Duurt wel 3 weken vaak voor je de boel in huis hebt.
Gewoon doen hoor. Duurt soms wel 2 a 3 weken voor ik het in huis heb maar invoerrechten heb ik maar 1 keer hoeven betalen en dat kwam volgens mij omdat het aankoopbedrag boven de ¤40 uitkwam. Daaronder heb ik nog nooit bij hoeven betalen!
.
anoniem_268349 wijzigde dit bericht op 18-10-2017 00:01
94.87% gewijzigd
Heb er vaak wat besteld en ging altijd goed.
Dochter bestelt er regelmatig zonder problemen.
Before you assume, there is this thing called asking.
Aliexpress en die hebben ook nog koopbescherming en een goede klachtenafhandelingsysteem.
Niet doen. Die gasten leveren zeer slecht. Zoek maar eens op internet want het stikt van de klachten. Ik wacht al meer dan 3 maanden op een bestelling van 50 euro. Enige positieve is dat ik met paypal betaald heb.

Via aliexpress heb ik nog nooit problemen gehad en heb daar tientallen keren besteld. Vaak ook nog relatief snel geleverd (1 a 2 weken).
Laatste keer dat ik iets bij MitB heb besteld was het kapot gegaan tijdens verzending. Direct contact opgenomen en binnen een dag al reactie dat ik m'n rekeninggegevens kon sturen voor geld terug (heb eigenlijk nooit gecheckt of het terug gestort is ). En omdat ze het artikel niet meer hadden hoefde ik hem ook niet terug te sturen. Met wat bison kit doet het trouwens prima z'n werk...
Ik heb al zoveel besteld bij Mini in the Box en het is eigenlijk altijd goed gegaan. 1 Keer een horloge besteld en toen ik deze kreeg was de seceondenwijzer kapot. Foto van gemaakt, mailtje gestuurd en ik kreeg netjes een nieuwe. Nadeel was dat het een verkeerd bandje was, zo'n metalen klikbandje, maar die zijn bij mij altijd te groot, dus ik wil altijd een gewoon bandje. Weer een foto van gemaakt en kreeg toen de juiste opgestuurd. Ze andere mocht ik gewoon houden. En kreeg iedere keer netjes snel antwoord.

Je moet wel zorgen dat je onder de 22 euro blijft, anders kan het gebeuren dat je invoerrechten moet betalen. Bij Mini in the Box duurt het meestal een week of 4 voordat het binnen is, bij Aliexpress 6 weken.
quote:stekelbaars schreef op 03 januari 2016 @ 19:20:

Niet doen. Die gasten leveren zeer slecht. Zoek maar eens op internet want het stikt van de klachten. Ik wacht al meer dan 3 maanden op een bestelling van 50 euro. Enige positieve is dat ik met paypal betaald heb.

Via aliexpress heb ik nog nooit problemen gehad en heb daar tientallen keren besteld. Vaak ook nog relatief snel geleverd (1 a 2 weken).Welke bedrijf je ook opzoekt op internet, het stikt altijd van de klachten. Dit komt omdat de dingen die wel goed gaan niet op internet gemeld worden.
Bedankt iedereen voor reactie;)
1 x iets besteld van 22,50 en daar moest ik uiteindelijk extra kosten voor betalen. Volgens de bezorger domme pech.

Ze zijn zeer slecht te bereiken. Ik heb krijg geen antwoord op e-mails. Dit ook omdat ik idd van de nieuwsbrief af wil wat volgens mij onmogelijk is.

Ik bestel daar nooit meer.
quote:ssssssssss schreef op 07 januari 2016 @ 15:41:

1 x iets besteld van 22,50 en daar moest ik uiteindelijk extra kosten voor betalen. Volgens de bezorger domme pech.

Ze zijn zeer slecht te bereiken. Ik heb krijg geen antwoord op e-mails. Dit ook omdat ik idd van de nieuwsbrief af wil wat volgens mij onmogelijk is.

Ik bestel daar nooit meer.Dat is geen domme pech.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven