WhatsApp scam 2
donderdag 12 november 2015 om 11:00
Hallo,
kan iemand mij helpen met het probleem op mijn telefoon?
Het probleem is dat als ik een link of internet open op mijn mobiel, ik bericht krijg dat mijn whatssapp verlopen is, dat klopt niet. Als ik deze aan zou klikken wat ik niet gedaan heb, dan sluit je iets af waardoor het een hoop geld gaat kosten.
Ik heb het op gezocht op google, opgelicht en androiworld schrijven er over dat je niet moet aanklikken en zeker geen telefoonnummer moet ingeven. Maar er staat niets geschreven over hoe ik het van mijn telefoon afkrijg.
Iemand?? Wat ik lees wordt het probleem steeds groter totdat de telefoon onbruikbaar is geworden.
kan iemand mij helpen met het probleem op mijn telefoon?
Het probleem is dat als ik een link of internet open op mijn mobiel, ik bericht krijg dat mijn whatssapp verlopen is, dat klopt niet. Als ik deze aan zou klikken wat ik niet gedaan heb, dan sluit je iets af waardoor het een hoop geld gaat kosten.
Ik heb het op gezocht op google, opgelicht en androiworld schrijven er over dat je niet moet aanklikken en zeker geen telefoonnummer moet ingeven. Maar er staat niets geschreven over hoe ik het van mijn telefoon afkrijg.
Iemand?? Wat ik lees wordt het probleem steeds groter totdat de telefoon onbruikbaar is geworden.
donderdag 12 november 2015 om 13:03
is het zo'n melding die zegt dat whatsapp vandaag ZOU verlopen? met een link naar whatsapap.downland.com oid (dus inclusief de spelfouten?
die heb ik weggekregen door de internet cache op de telefoon leeg te gooien.. zoek bij instellingen, apps, je internet op, cache (of buffer) legen.. en hij is weg. Bij mij tenminste
het is namelijk een advertentie en die komt via internet, niet via whatsapp zelf
die heb ik weggekregen door de internet cache op de telefoon leeg te gooien.. zoek bij instellingen, apps, je internet op, cache (of buffer) legen.. en hij is weg. Bij mij tenminste
het is namelijk een advertentie en die komt via internet, niet via whatsapp zelf
donderdag 12 november 2015 om 17:26
Ah mooi berichten waar ik hoop ik iets mee kan..
Citronella, klopt inclusief de spelfouten daarmee hopen ze dat de zogenaamde hooggeschoolde niet erop klikken omdat deze mensen vaker een melding maken. Maargoed t is een vervelend probleem, ik ga er vanavond mee aan de slag.
Ik kreeg gisterren een melding van amber alert en als ik de link aanklikte kwam die melding.
Ik zal cc cleaner er ook eens opzetten. Ik heb een samsung s6 daar zou mcfee op zitten maar kan m niet vinden.
Citronella, klopt inclusief de spelfouten daarmee hopen ze dat de zogenaamde hooggeschoolde niet erop klikken omdat deze mensen vaker een melding maken. Maargoed t is een vervelend probleem, ik ga er vanavond mee aan de slag.
Ik kreeg gisterren een melding van amber alert en als ik de link aanklikte kwam die melding.
Ik zal cc cleaner er ook eens opzetten. Ik heb een samsung s6 daar zou mcfee op zitten maar kan m niet vinden.
zondag 29 november 2015 om 21:23
Ik haal het topic even omhoog, want ik heb weer een nieuwe whatsapp verloopt melding. Ik word er gestoord van. Weer als ik internet gebruik, dus weer een valse melding. Weer mijn cache leeggegooid, chrome gaan gebruiken maar daar kwam die melding ook. Ik heb het idee dat het door bepaalde websites wordt veroorzaakt maar ik kom er maar niet achter. Het viva forum of een online krant, daar krijg ik de meeste reclame bij, maar hoe kom ik er nou achter waar die k*t melding vandaan komt en hoe ik eraf kom.
zondag 3 januari 2016 om 21:52
donderdag 7 januari 2016 om 17:43
Deze info en wat te doen is een blog van 5/1/2016
https://blog.t-mobile.nl/whatsapp-verouderd-virus/
https://blog.t-mobile.nl/whatsapp-verouderd-virus/
Je bent zelf een theepot
donderdag 7 januari 2016 om 18:36
Als hij terug blijft komen kun je het beste de geïnstalleerde browsers verwijderen en opnieuw installeren. En de cache leegmaken zou het ook op moeten lossen, al is het tijdelijk.
Dit soort spam is hot, en alleen met een addblocker heb je er helemaal geen last van.
Dit soort spam is hot, en alleen met een addblocker heb je er helemaal geen last van.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?