Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Mijn zei; wacht nog maar even 1 dagje lieverd....hoe lastig ook.... Ik wacht tot morgen. Vandaag toch nog werken dus dan gaat de dag wat sneller!!!
@belle, ik pas de tabel aan! Ik snap je teleurstelling, maar mooi dat alles weer op gang komt!

Ineke, wat spannend, ik hoop dat de dag vliegt! Hoe voel je je vandaag?

Women, ik leef met je mee hoor! Bijna te spannend deze periode.

Teja, wat grappig van je vriendin! Bijzonder waar we snachts allemaal over nadenken...

Salacia, ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat zonder pil. Ik vind het best apart hoe anders ik me voel.

Zo leuk dat er zoveel geschreven wordt, het lukt alleen niet altijd om overal op te reageren met mn telefoon. Ik moet zelf vandaag ongesteld worden, dus hoop dat het snel doorzet. Het lijkt er wel op dat de pms echt eenmalig was vorige maand, dus dat is mooi!
Goedemorgen dames.

@belle. Snap je teleurstelling! Maar wel fijn dat je lichaam het nog doet toch??

@Ineke, wat spannend zeg!!! En knap dat je het volhoudt om nog niet te testen! Duim voor je!

@Prof. Spannend! Succes vandaag.

Ik reageer ook vaak via mijn telefoon, werkt toch net iets anders dan achter de pc.

Hier gaat alles goed. Ms is al op zijn einde. Alleen nog wat bruinig....

Vandaag nog een dagje werken, dan lekker weekend!

Fijne dag allemaal!
Morgen wordt een spannende dag voor Ineke en GateKeeper!
Ik reageer ook altijd via m'n telefoon

Pff ben vandaag anders dan anders.... Btje gammel, raar gevoel in m'n buik...

Kan alle kanten op gaan dus.! Blij dat ik toch nog even gewacht heb met testen, voor t zelfde geld wordt ik morgen gewoon ongesteld dat heb ik dan liever dan eerst een negatieve test... Maar morgen ga ik echt wel testen hoor! Haha
Hey meiden!

Veel bij te lezen, even snel tijd om dit op mijn werk te doen..

@belle : je moet het inderdaad zo zien dat je lichaam nog goed functioneert en dat je dus sowieso zwanger zal worden!

@ineke: super spannend! Leef enorm met je mee, ik snap wel dat je zegt dat je liever eerst gewoon ongesteld wordt dan dat je een test doet en hij zal negatief zijn.. Morgenvroeg is het dan zo ver zeker

@salacia: Ik ben toch ook ovulatietesten gaan halen.. heel stoer zeggen dat ik het eerst zo ging proberen maar ik was zo nieuwsgierig om nu te weten of ik mijn eisprong echt voelde of dat ik mezelf gewoon iets wijs maakte.. Ik heb 1 test gedaan en die was negatief dus nu weet ik eigenlijk helemaal niet meer wat ik er van moet denken..

Ik heb echt het gevoel dat ik constant mijn regels kan krijgen, maar dat kan bijna niet omdat mijn nod normaal pas 20 januari is.

Zijn er misschien nog meiden bij die na het stoppen van de pil zo gek gevoel hebben daar beneden, krampachtig, beetje pijn in de lies?

@gatekeeper : duimen staan omhoog!

@al de rest: sorry als ik iets over het hoofd zag van belangrijke datums, Teja binnenkort dat weet ik! Succes xx
eindelijk tijd om weer te reageren...

@ineke, spannend!!

@professor, is het al doorgezet?

@belle, met die symptomen zou ik ook aan een zwangerschap denken... maar je lichaam pakt het gelukkig weer op.

@kiki, ik voel ook steeds dingen 'daar'. maar volgende week verwacht ik mijn eisprong. ik weet nu dus dat als ik dit soort dingen na mijn eisprong voel, het niks te betekenen heeft.
be positive
@miepy : maar ik weet niet zeker of ik mijn eisprong al heb gehad dus het is echt gek.. aangezien dit mijn eerste maand is na anticonceptie kan ik sowieso niet met zekerheid zeggen wanneer die eisprong was of is. Spannend wel voor jou als je met ovuleert volgende week, dan moet je deze week maar veel romantiek in huis brengen tussen jou en je partner e succes!
Hallo Dames,

@Prof. Hoe voel je je vandaag? Is je ms al doorgekomen? (ik hoop van niet!!)

@Gatekeeper. Morgen een spannende dag! Ik hoop dat alles goed is!

@Kiki. Na het stoppen met de pil (heb net me 'echte' ms gehad) had ik die weken naar mijn ms toe ook een rommelende buik..

Soort van ms krampen en rond me eisprong (wat de app aangaf) veel doorzichtig slijm met wat bruin verlies erbij. In de lies niks gevoeld, maar heb het wel eens vaker gelezen dat dat ook kan. Ik weet niet of je verandering merkt in je afscheiding??

Hier gaat alles goed. Heb het er sindsdien niet meer met me vriend over. Soms komt hij wel met een opmerking ineens kort door de bocht, dat ik denk... Je bent er dus wel mee bezig.. Maar ga er verder dan niet zo op in. (hoe moeilijk ik dit soms vind!)

Gisteren avond op Pinterest gezeten.. Aankondigingen zoeken en zag het al helemaal voor me :)!! Ook namen gezocht.. Gaat nog moeilijk worden... Alle namen die ik leuk vind sla ik op in me telefoon.

Ook denk ik vaak hoe ik eruit zou zien met een dikke buik.. Herkenbaar voor iemand ??
@Kiki, dat komt helemaal goed

@bloem, ik denk dat het wel goed is dat je er niet op in gaat. Mijn vriend wilde ook heel lang niet, als ik er over begon was hij steeds negatief. (Bang voor verandering) dus ik had het een tijd laten rusten. Totdat zijn beste vriend vader werd... Nu is hij helemaal om.

En het is voor mij heel herkenbaar hoor!! vooral de aankondiging!

Hoe denken jullie over foto's plaatsen van je kindje op social media?
be positive
Wij hebben al namen bedacht hihi.

Bij ons is het trouwens wel andersom. Mijn man wilde al veel langer een kindje dan ik. Hem hoef ik dus niet te overtuigen.

Ik heb ook al stiekem zitten nadenken hoe en wanneer ik het m'n ouders zou vertellen.

@prof: is je ms al doorgebroken?
Hihi ik vind het ook gewoon leuk om het opzoeken!! Wordt er vrolijk van en zie mijn ouders al opkijken;-) Alhoewel ik wel denk dat mijn moeder het al eerder door heeft en het dus niet écht als een verrassing komt.. Maar dat is afwachten..

Hier in de vriendenkring verwacht ik nog geen kinderen. Maar goed dat weet je nooit!

Hadden het vorig weekend nog wel even over me pil. Wij vieren carnaval en mijn ouders slapen dan bij ons. Denk dat ik toch een stripje pil neer leg en er elke dag 1 uithaal, zodat me ouders denken dat ik nog met de pil bezig ben Dat zijn dan weer super leuke gesprekken! En kijk dan stiekem ook wel uit naar dat geheimpje in dat weekend!!
Hai allemaal

Sorry dat ik inbreek in jullie topic, ik weet dat de tabel vol is. Ik lees hier al vanaf het begin mee en vind het nu toch ook wel leuk om te reageren.

Vorig jaar juli naar mn vriend toe uitgesproken dat ik graag een kindje zou willen en toen afgesproken dat we maart dit jaar er voor zouden gaan (komt goed uit qua werk) het er eigenlijk sinds dien niet meer over gehad, ik wilde mn vriend niet pushen! Nu is het afgelopen week ter sprake gekomen en is het duidelijk dat we er allebei voor willen gaan!! Vanaf begin maart gaan we er dus voor, en ik weet dat dat al snel is maar het liefst zou ik nu al naar de dokter rennen om mn mirena te laten verwijderen. Maar ik ga mee in het tempo van mn vriend, hij vind het allemaal nog net iets spannender dan ik het vind. Ik wil hem er ook niet teveel in pushen dus daarom vind ik dit topic echt een uitkomst! Dus als jullie het goed vinden breek ik af en toe wat in.
I always tell the truth, even when I lie
Hi Giraf, breek gerust in hoor! Leuk dat jullie er allebei voor willen gaan

Bloempje, dat herken ik zeker. Ik kan hele dagen dagdromen over hoe ik het aan mijn ouders zou vertellen of mijn vriendinnen en zusjes. Word ik zo vrolijk van!

Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik ook van alles en weet ik ook niet precies waar het door komt. Apart en soms frustrerend.

Ik weet eigenlijk niet of het heeft doorgezet, want wanneer spreek je echt van doorzetten? Ik heb krampjes en heel klein beetje bruinige/beige afscheiding, maar nog geen bloed. Dus ik denk dat dat betekent dat het doorgezet heeft? Of moet het echt rood bloed zijn?

Nog steeds bijzonder dat ik me verder topfit voel, geen ms klachten verder
Hmm ik weet het ook niet. Misschien komt het echte rode pas morgen?

Ik heb ook al een keer gehad nadat ik gestopt was met de pil dat ik totaal niks voelde en toen ik naar het toilet ging en toen pas bij het afvegen zag dat ik ongesteld was. Dat was heel apart, had geen enkel krampje gehad. Terwijl met de pil voelde ik het vooraf al en had ik altijd veel pijn. Je lichaam reageert plots heel anders zonder de pil.
Ja ik denk ook dat dat het is women. Dit is pas mn tweede echte ms na het stoppen met de pil, en misschien is het steeds anders. Vorige keer had ik geen bruin, maar meteen rood, en wel pms.

Toen ik nog aan de pil was was het echt helemaaaal anders. Met migraine en meer buikpijn en emotionele klachten.
Heerlijk ja dat dagdromen! (dan droom ik vaak weg per dag

Volgens mij moet het wel rood bloed zijn wil je spreken van een ms... Miss toch een ander soort bloeding Prof??????

Met pil was ik inderdaad ook heel anders ongesteld! Vind dit beter hoor, zonder pil! Geen heftige krampen, hoofdpijn enzo.. Ben nu wel heel benieuwd naar me volgende ms, of die weer precies over 28 dagen komt...

Gezellig hoor Giraf dat je af en toe inbreekt :-)
Ach, ik zie mn ms morgen wel verschijnen. Dagje later is niet zo gek, zeker niet bij ronde 2 na de pil. Maar god wat is mn lijf raar en wispelturig!

Ineke, bij jou al nieuws?

En miepy: ik wil vooropstellen dat iedereen natuurlijk zelf moet weten wag hij/zij ip social media zet, zolang het anderen niet schaadt. En ik vind dat een fotootje hier en daar van je kindje moet kunnen.

Maar close ups van het zielige koppie van grieperige zoon/dochter? Of kiekjes van intieme momenten, in bad bijvoorbeeld? Dat vind ik vrij ver gaan, en ik vraag me af of dat niet een beetje een inbreuk is op de privacy van je kindje.
Leuk giraf!

Ik met pil ook heel anders.

@professor, Ik had er een discussie met mijn vriend over. Dus ik was wel benieuwd hoe jullie er over denken. (Hij zou helemaal niks op Facebook willen zetten en ik vind dat af en toe een fotootje moet kunnen)
be positive
Een late reactie van mij. Wat is er weer veel geschreven, leuk!

@belle jammer dat je ongesteld bent geworden, maar inderdaad gelukkig werkt je lichaam.

@gatekeeper heel veel succes morgen, ik hoop dat alles goed is.

@ineke ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt!

@bloempje heel herkenbaar, ik denken er ook al eensnel over na hoe we aan familie het nieuws zullen brengen als we zwanger zijn, op internet staan leuke ideeën.

Eergisteren gaf ik aan dat mijn menstruatie was doorgebroken, ik moet dit toch bijstellen denk ik. Na 2 dagen alleen wat bruin bloed bij het afvegen ging ik eergisteren vloeien, maar ook alleen maar bruin en na die dag is het weer gestopt. Heel vreemd. Of dit nu een menstruatie was weet ik niet zeker. Ik moet toch nog een afspraak maken bij de huisarts voor iets anders en dan zal ik gelijk eens vragen of er nu echt helder rood bloed moet zijn om als menstruatie mee te tellen.
@miepy ik zet sowieso niet veel op Facebook, maar ik zie vaak genoeg dat mensen foto's van hun kinderen erop zetten. Maar zoals professor zegt zou ik wel opletten wat voor foto's je erop zet.
Gatekeeper en ineke: succes vandaag!

@dromen heb ik ook erg! Wie ik het hoe ga vertellen, zeker als je die verhalen dan leest. Zelf ben ik wel heel slecht ik geheimen bewaren, echt een open boek.. Vanaf hoeveel weken vertellen jullie het ouders/beste vriendinnen denk je?

Hier nog 3 dagen tot NOD en de spanning stijgd. Alleen veel last van borsten, deed bij hardlopen zelfs zo'n zeer dat ik ze vast moest houden..

Verder in mijn buik gebeurd er voor mijn gevoel nog weinig.
De test was negatief.... Maar nog niet ongesteld, vandaag maar even afwachten.

Ik heb bij m'n zoontje eens even terug gerekend en vond het altijd al zo vreem dat de vk een dag later mijn uitgerekende datum had dan ik had berekend... Ik nam een cyclus van 28 dagen maar de vk aan de hand van ds termijn echo bleek een cyclus van 29 dagen. Als dat zo zou zijn zou morgen mijn nod moeten zijn... Dan is er nu gewoon nog te weinig hcg in m'n urine.

Maar ik ga dr vanuit dat ik morgen of vandaag ongesteld ga worden.

En anders morgen er nog een testje tegen aan gooien ☺
Jammer Ineke! Afwachten wat je lichaam vandaag en morgen gaat doen..
Ik ben benieuwd Ineke en uilenkopje!

Ben nu wel echt ongesteld. Ik ga na werk dus lekker op de bank met een bak ben & jerrys (ik weet het, troostvoer is niet goed, maar 2x per maand mag het van mezelf)

Verder zat ik ook nog te denken over sport. Wie deed er ook alweer aan crossfit? Ik doe zelf aan powerliften (niet competetief, geeoon voor de lol) en vraag me af of dat ook mag wanneer je zwanger bent,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven