Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Jammer Ineke!! Heb nog wel zo zitten duimen :-)

Spannend wat je lichaam dan toch nog gaat doen...

@gatekeeper. Jij ook succes vandaag!

@Prof. Lekker na je werk op de bank ploffen!!!

Over sporten weet ik niet welke wel mag en bij welke je moet oppassen of helemaal niet meer mag doen..

Fijne dag dames!!
@professor ik doe aan crossfit, maar ze geven aan dat je daar mee moet stoppen als je zwanger bent. HIer staat goede info over wat wel/niet mag:

http://mens-en-gezondheid ... tijdens-zwangerschap.html

Zelf denk ik dat ik wel blijf hardlopen maar wel langzamer en max 8 km ofzo en verder zwemmen, zit je buik ook niet in de weg!
Oh jammer Ineke. Misschien is het toch nog iets te vroeg. Nog even afwachten of de ms misschien tóch uitblijven... En zo niet, dan lukt het volgende maand misschien wel.

Facebook: ik heb niets tegen een foto zo nu en dan, maar van die ouders die hele virtuele albums aanleggen met honderden foto's van hun kind én hun profiel niet goed afschermen, bah, dat begrijp ik niet goed.

Vandaag een drukke dag, maar GateKeeper, ik denk aan jou hoor!
Wat jammer Ineke, een negatieve test. Het wachten lijkt me best moeilijk als je alleen de stap hebt genomen er voor te gaan. Ik vind het nu al lastig te wachten tot we beginnen met proberen.

Mijn vriend en ik zijn er allebei heel stellig in dat we geen fotos van onze kinderen op facebook zouden willen. Het odee erachter is dan vooral; eenmaal op internet, altijd op internet. Die keuze mag het kind zelf gaan maken als hij/zij daar oud genoeg voor is.

Ik sport nu ook nog fanatiek professor. Hoop zo lang mogelijk door te kunnen gaan mocht ik zwanger worden, maar dan inderdaad mischien wel met een aangepast schema.

Ik vind het heel raar dat ik nu gewoon mee aan het schrijven ben op de zwanger pijler, onwerkelijk nog. Ook omdat het echt een geheimpje van mij en mn vriend is. De wens is er al een tijdje en we zijn nu allebei eind 20 en nu gaat het dan mischien ook wel echt gebeuren. Erg onwerkelijk nog allemaal, maar dat gevoel wordt hopelijk ook wel weer anders als het spiraaltje er eenmaal uit is.
I always tell the truth, even when I lie
Goeiemorgen meisjes!

@Giraf welkom! Schrijf het maar lekker van je af want dat kan echt deugd doen!

@Bloempje @professor : het is echt gek wat ons lichaam toch maar allemaal doet! Ik zit echt te zweven tussen is dit ontpillen of is dit zwanger zijn.. Mijn lichaam houdt me voor de gek en ik merk dat hier wel meer meiden last van hebben precies.

Grrr en aangezien je nooit precies weet wnnr je ms kunnen komen is dit echt zenuwslopend!

Gatekeeper succes!! Duimpjes staan omhoog en het zelfde voor Ineke, want kan ook zijn dat je zwangerschapshormoon nog niet hoog genoeg is..

Ik heb volgende symptomen de laatste dagen: krampen maar niet meer zo fel, wel steken in de lies, 1 dag extreme misselijkheid, daarna niks meer gevoeld, en mijn navel doet pijn. Super gek maar al 2 dagen heel erg veel last van mijn navel..

Ik geloof natuurlijk nooit dat ik op 3 weken na het stoppen met anticonceptie zwanger kan zijn maar fijn zijn deze symptomen niet..

Wat denken jullie hiervan? NOD is pas binnen 12 dagen "als" mijn cyclus 28 dagen zou zijn.. dus kan even goed een heel onregelmatige cyclus zijn en dat het lichaam op hol geslagen is

Over facebook.. goh ik vind dat zo moeilijk, zie ik zoveel baby's passeren dat ik denk mensen jullie overdrijven wel. Maar als je zo verliefd bent op je baby dan kan ik me voorstellen dat je zonder het door te hebben daar stiekem ook misschien aan gaat mee doen?

Ik ga het proberen te beperken, vlak na de geboorte zal er wel een fotootje opkomen als aankondiging voor degenen die we niet persoonlijk contacteren, altijd handig maar daarna ga ik het proberen te beperken.

Ik heb vooral moeite met foto's van de echo. Ik vind dat zooo persoonlijk. Sommigen zetten dit als profielfoto maar dat vind ik echt iets privé. (mijn persoonlijke mening, respect voor al de andere meningen natuurlijk!)

Fijne dag/werkdag

Professor laat je ijs smaken straks, heb je verdiend
Bij iedereen is het lichaam een btje op de hobbel lees ik wel!

T kan idd nog te vroeg zijn, vorige zwangerschap weet ik nog dat ik op nod dag ook heeeeeel licht teste en dat was ook dag 29.. Het is dag 28 en geen streepje.. En nog steeds niet ongesteld! Kan dus idd nog alle kanten op 😇

Ik ga er van uit dat ik ongesteld wordt dan kan het altijd mee vallen. Vanavond nog maar even testjes ophalen voor evt morgen ☺

En tja foto s ok Facebook.. Ik zet af en toe een fotootje van mijn zoontje en/of gezinnetje er op. Heb m'n Facebook goed afgeschermd en alleen goede vrienden op m'n Facebook.

De rest van de meiden... Succes en sterkte met wachten!!
Professor: ik doe crossfit. Ik heb een personal trainer en hij zegt dat je nog best lang mag doorsporten. Alleen moet het misschien wat aangepast worden.

Wel balen dat je nu echt ongesteld bent.
Ik lees net dat jij ook crossfit doet uilenkopje: leuk!

@foto's zelf zou ik niet teveel plaatsten op fb gewoon af en toe.
Hi dames alles was goed bij de uitgangsecho. We kunnen er weer voor gaan

Zo en nu even bijlezen.
Zo weer bijgelezen.

@ineke jammer vd negatieve test, maar het kan nog. Dus nog steeds de duimpjes omhoog.

@foto's op facebook doen wij niet. Man is IT-er en die is fel tegen en wat Giraf zegt eenmaal op internet altijd op internet. Ons huis hangt wel vol met foto's van de kleine en op de mobiel natuurlijk.

@professor wow powerliften stoer hoor, ik moet weer gaan sporten maar heb de motivatie nog niet gevonden. Ik heb nog een spekrandje van mijn zwangere buik dat ik weg wil hebben.

@Giraf welkom!

@Teja wanneer heb jij je intakegesprek?

@Uilenkopje ook voor jou staan de duimen omhoog voor komende NOD.
Zucht, moet ff m'n ei kwijt. Het lijkt erop dat poging 4 ook mislukt is. Ondanks dat wij altijd om de dag sex hebben wil het niet lukken. Had vandaag tijdens het afvegen heel klein beetje bloed en later beetje bruine afscheiding. Ook pijn onderin m'n buik, misselijk en gevoelige borsten. Aangezien mijn NOD 11januari is, is het vast de voorbode van de menstruatie. Al heb ik nog nooit gevoelige borsten gehad tijdens de menstruatie maar goed.

Vandaag ook van twee koppels gehoord dat ze ouders worden, is soms ff slikken dat het bij ons zo moeizaam gaat en hoop ik dat het ons ook binnenkort gegund is.
Ik snap je frustratie Woman

Op naar de volgende ronde. 4 mnd is nog niet zo heel lang en toch ben je iedere maand gewoon teleurgesteld.
Weet dat het ook nog niet lang is, dan denk ik doe normaal. Maar toch ben je elke x teleurgesteld.
Precies en dan hoor je nog van twee andere mensen dat ze ouders worden en dat maakt je dan helemaal verdrietig.
@women: een dikke virtuele knuffel!! Ik snap je teleurstelling echt. En je bent idd net zoals gatekeeper zegt "nog maar" in ronde 4 maar toch zal je iedere maand zolang het niet raak is teleurgesteld zijn. Positieve is dat je lichaam echt goed werkt en de kans om zwanger te worden iedere keer groter wordt! Als dat een kleine troost mag zijn :-) blijven genieten van elkaar en dan komt dat goed!
Ik snap dat je teleurstelling elke keer groter wordt!! Maar er komt vast een moment dat je een mooie positieve test in handen houdt.

Merendeel van de vrouwen wordt zwanger vanaf 6 maanden tot een jaar na het stoppen met de pil.

Hier nog steeds niet ongesteld... Snap er niks van. Elke keer als ik naar wc ga denk ik huh nog niet.

Even weer wat testjes gehaald, vanmorgen met action getest en nu Kruidvat en clear blue gehaald.

Je hoort ook wel eens dat de ene negatief test en de andere positief.

We zullen zien!

Zoon lief is ook nog eens ziek geworden gister, hoge koorts, snot verkouden. Zo sneu, wel eindelijk weer eens een hele dag knuffelen hihi

Fijne avond allemaal!!!!
Knuffel women! Teleurstelling hoort er blijkbaar bij, al ben je maar net bezig. Heb het ook

Ik hoorde vandaag dat mijn nichtje (is ook goede vriendin) zwanger is. Per ongeluk. Ik ben heel blij voor haar, echt, maar ook dacht ik al heel snel: waarom ik nog niet? Terwijl poging 2 pas net achter de rug is.

Ik voelde me ook meteen heel schuldig.

Maar gelukkig overheerste het blije gevoel wel.
Wat stom woman! Dikke knuffel

Is je vriend thuis om samen mee te balen?

Begrijp helemaal wat je bedoeld als andere zwanger blijken te zijn. Je bent heel blij maar stiekem ook gewoon jaloers (ik dan..).

Succes vanavond!
Hoi lieve dames.

voor iedereen die dat nodig heeft!!!!

@gatekeeper. Jeej! Goed nieuws! Fijn zeg.

@Ineke. Bij jou is het ook nodig spannend zeg!! Ik duim voor je en succes morgen ochtend!!

Hier is de ms wel afgelopen. Vanmorgen nog een heel klein beetje bruine afscheiding en heel licht bruin bij afvegen. Dan kan ik wel zeggen dat hij is afgelopen toch??

Vandaag gezellig dagje met me moeder gehad. Ik merk wel dat ik het er met haar over wil hebben.. Maak ook vaak opmerkingen over baby's, wat je wel/niet mag eten, vakantie en dat ik dan miss wel zwanger ben, en over vriendlief... pff vond het moeilijk of niks te zeggen..
Jeej, GateKeeper, dat is goed nieuws!

Volgende vrijdag is het onze intake. Het komt nu wel heel dichtbij...

Women, verwen jezelf dit weekend maar met lekkere dingen en leuke activiteiten!
@ prof: bak ben en Jerry's mag in dit soort gevallen best! Ik vind mezelf ook altijd heel zielig als ik in mijn ms periode zit haha. Klinkt herkenbaar!

@ giraf: welkom! Leuk dat jullie er uit zijn en het willen gaan proberen vanaf maart, dat is al snel.

@ bloempje: slim om een pilstrip te laten liggen als je ouders komen haha. En wellicht je foliumzuur verstoppen

@ uilenkopje: Dat open boek herken ik wel haha, zou het denk ik ook niet lang geheim kunnen houden. Geen idee ook hoe ik erin sta als het zover zou zijn, maar kan me niet voorstellen dat ik het weken lang geheim kan houden voor sommige.

@ gatekeeper: fijn dat alles goed is!

@women: sterkte, jullie tijd komt vast nog. Het is nog relatief kort, al lijkt het voor jullie een eeuwigheid. Schrijf het hier maar lekker van je af.

@ Ineke: voor jullie nog spannend! Ben heel benieuwd.. Kan zo te horen alle kanten nog op :-)

@ Kiki: haha precies hetzelfde dus. Ik dacht ook van nou we zien het wel, maar ineens werd ik heel nieuwsgierig. Ik ga volgende week (ong 2 weken na ms) mijn ovulatie een paar dagen testen. Ik ben benieuwd. Welke testen heb jij gekocht?

@ allen: hier gisteren voor het eerst seks gehad sinds ik gestopt ben met de pil en ongesteld-af ben haha. Voelt toch gek moet ik zeggen. Vriend werd wel wat nerveus daarna haha, die denkt dat het in 1x raak is en dat zou eerlijk gezegd niet heel goed uitkomen met het oog op 2 bruiloften in september/oktober 😆 maargoed de kans dat het gelijk deze maand raak is, is klein en er is altijd wel wat, dus rekening houden met dat soort dingen is toch lastig. Al wil ik 1 van die 2 bruiloften echt niet missen! Zijn jullie eigenlijk getrouwd of niet?

Sorry als ik nog iemand vergeten ben trouwens! Forum ook mobiel of op de iPad dus af en toe lastig bijhouden :-)
Vanmorgen met de Kruidvat test getest, weer negatief :(

Maar ook nog niet ongesteld. Nu begin ik te denken dat m'n cyclus mss nog niet zo is als ik denk...

We zullen het maar afwachten....
Aaaah jammer Ineke! Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je .
Jammer Ineke!

Omdat mijn vriend straks 5 dagen weg is heb ik ook alvast zo'n vroege test gedaan, maar helaas negatief. Aangezien ik ook niet echt klachten heb verder denk ik ook dat we moeten wachten op de volgende ronde... balen!

Vandaag wel goed gevulde dag voor de inrichting van ons nieuwe huis, leuke afleiding.
Balen Ineke. Maar zie dat je NOD vandaag is dus je bent nog niet overtijd... Mocht je over 2/3 dagen nog niet ongesteld zijn zou ik nog eens testen.

Uilenkopje jouw NOD is maandag zag ik, misschien dat je te vroeg getest hebt? Je weet t pas zeker als je overtijd bent toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven