te dom om te leven

08-01-2016 19:31 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb in het daklozencircuit gezeten waardoor ik iemand in mijn moeders huis heb ontvangen die ook dakloos is en werkt bij react we gebruikten samen drugs maar hebben elkaar niet geknuffeld of w/e

ik vroeg hem een dag langer te blijven omdat mijn ouders weer ruzie hadden

maar na dag 2 schold hij mij uit en was mijn bed meer de zijne dan de mijne terwijl we niet eens gezoend hebben of sex hebben gehad ik heb het gezegd tegen mijn moeder zei zei ok ik regel het wel maakte ruzie en ging naar de buurvrouw wachtend dat ik hem wegstuurde ik wilde wel maar hij liet het niet gebeuren dus ik tegen hem schreeuwen hij eerst janken

toen gaf ik hem een klap en hij mij een klap terug heel hard toen gaf ik hem weer een klap en hij mij weer 2 klappen terug waardoor mijn ouders aardig tegen hem deden en hem aanboden een bord pasta te eten en zeiden dat ik echt zo een man nodig had en ze begon te schelden op mij en met hem begonnen te lachen toen vertelde ik de waarheid over zijn drugsgebruik toch bleef ze voor hem opkomen toen probeerde ik hem aan te vallen met een knoflookpers en heeft hij mij bij mijn keel gegrepen mijn moeder vond dat ik het zelf verdiende

toen ik haar telefoon pakte om de politie te bellen heeft ze 2 uur staan gillen als een speenvarken dat ik de politie belde ook gilde ze dat ik naar de inrichting moest

terwijl de jongen sliep

zodat hij precies kon horen wat er aan de hand is

ze schold me uit voor hoer uren lang had het over mijn ex

en jev bent qal een hoer als je hem in je kamer ontvang ik heb uren gehuild

de vorige kerstnacht was ik mijn sleutels kwijt dus kon ik 2 dagen in het portiek slapen kelderportiek

jullie zeiden zoek hulp ik heb hulp gezocht ik heb 3x in een inrichting gezeten waar ik ook ben aangerand en getreiterd wat weer mijn schuld was

maatschappelijk werker ging niet de zaak was te zwaar

nu durf ik niet meer

ik ben meerder malen dakloos geweest heb gebedeld ipv gestolen of mezelf te verkopen

maar daardoor werd ik nog meer geminacht

want een hoer is blijkbaar meer waard dan een slet volgens anderen

ik heb maanden geen sex met iemand anders gehad omdat ik niet meer kon

we zijn ontzettend arm dus we leven van mijn geld en een beetje van mijn moeders geld

mijn stiefvader slaapt de hele dag

ik ben het zat ik wil niet meer als ik eet klaagt ze omdat ze het berekend heeft

als ik niet eet zegt ze dat ik een magere hond ben

ze heeft de tel afgesloten want het kost veel geld maar stiefvader heeft wel een smartphone twv 100 a 150 euro

dus ik kan alleen bellen als zij het wil maar dat mag nooit

ik vroeg haar waar is mijn stiefvader zo belangrijk is omdat hij een lul heeft was het antwoord

ik vraag regelmatig waarom hij niet werkt

ik vroeg haar waarom ben je geen echte moeder ze zei ze hoeft mijn moeder niet te zijn

hij is een alcohlist en dat is mijn schuld omdat hij sigaretten gaat halen

ik zou haar 230 euro betalen om er te wonen de hele maand dat blaadje is weggehaald nu is het 280 euro voor 2 weken waarvan 2 dagen in onze kelderportiek en 3 dagen in een kraakpand met bovengenoemde man

ik d8 er gister aan om te vluchten had alles van waarde gepakt maar d8 kan het niet maken iik ben weer dom geweest

net 2 sec geleden vergelijkt ze met de zoon van de buurvrouw

ze vind dat ik omdat ik vraag waarom werkt mijn stiefvader mij niet dat het goed is dat ze me wurgde want ik bemoeide met haar leven toen ze de buurvrouw vroeg of ze de wasmachine een wasje mocht draaien

ze praat de hele tijd over mijn ex en zegt ddat ze die gat melden dat er een andere jiongen was

ze zei dat ze ook aan die dakloze jongen heeft verteld dat ik van plan was hem weg te laten gaan

ze zeikt me af omdat ik naar parnassia ging en noemt mij nu parnassiapatient ze kan uren doorgaan met schelden en treiteren

ik betaal dus eigenlijk voor 3 mensen terwijl ik net meer inkomen begin te krijgen

wioensdag jheb ik pas weer mijn id

ze zegt nu net dat ze me tijdens die wurging niet zou helpen

ik mag niet meer naar buiten omdat ik er dan niet inkom en niet weet waar ik moet gaan

ze zegt dat ik niks heb gedaan om mijn leven te veranderen toen ik ging studeren sloeg ze me in elkaar met de familie

ze begint nu weer ruzie te maken

en vergelijkt me met anderen

ik schreeuw tegen haar ze zegt dat geen enkel kind zo is ze schreeuwt nu dat de buurma mij toen niet wilde binnenlaten omdat ik geen respect had ik pikte zijn seksuele opmerkingen niet en dat is geen respect in haar ogen
Je moet zo snel mogelijk uit die situatie weg. Zoek dus echt hulp, professioneel, zoek opvang. En neem de rust de dingen voor jezelf weer op te bouwen daar, maar dat zullen de artsen/deskundigen je ook zeker aanraden. Er zijn echt mensen die om je geven en er zijn echt mensen die het beste met je voor hebben. Succes meis, en dikke knuffel!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
er zijn geen mensen die om mij geven alleen jullie geven mij af en toe steun bedankt
quote:ragweed schreef op 09 januari 2016 @ 08:14:

er zijn geen mensen die om mij geven alleen jullie geven mij af en toe steun bedankt

Soms is het niet anders, er zijn heel veel mensen zonder lieve familie en steun, ze staan niet voor je neus dus je ziet ze niet maar weet je wel hoe veel mensen alles zelf voor elkaar moeten knokken?!

Kop op! Kom in je eigen kracht, besluit je leven om te gooien en zelfstandig te zijn je bent en klaar voor.

Dus kom op wordt even heel boos en zoek je kracht een beetje, zo:
Ragweed, alleen dat je de juiste hulp nog niet hebt gevonden betekent niet dat die er niet voor je is.

Geef niet op, ook voor jou is ergens een veilige plek. Succes met alles

En zijn echt wel mensen die om jou geven en oprecht van je houden, die je graag willen leren kennen en de helpende hand willen toereiken, maar hoe kunnen die mensen jou bereiken, jouw situatie lijkt meer een vorm van gevangenschap.

Maak je los van die situatie, zoek hulp, nogmaals, dit kan ook via anonieme websites op internet en zorg dat die lieve mensen jou kunnen bereiken, succes.
quote:Websurfer1974 schreef op 09 januari 2016 @ 10:28:

[...]

En zijn echt wel mensen die om jou geven en oprecht van je houden, die je graag willen leren kennen en de helpende hand willen toereiken, maar hoe kunnen die mensen jou bereiken, jouw situatie lijkt meer een vorm van gevangenschap.

Maak je los van die situatie, zoek hulp, nogmaals, dit kan ook via anonieme websites op internet en zorg dat die lieve mensen jou kunnen bereiken, succes.

Wie houden er zoveel van haar? Wie geven er zoveel om?

Ik denk dat het goed bedoelt is en dat het een beetje een ver van je bed show is, soms heb je gewoon niemand, kun je niks aan doen.. geboren in het verkeerde ledikant in het verkeerde huis.

Ze heeft op dit moment even helemaal geen steun en dan is het heel moeilijk een begin te maken met je leven, je hebt geen goed voorbeeld gehad, geen steun, geen voorlichting en dan moet je zelf het wiel uitvinden.

TO wel doen hoor zo snel mogelijk het huis uit of begeleid gaan wonen en maak je los van die nare mensen in je omgeving.

Eenmaal op jezelf ontmoet je mensen die bij je passen en dan begint jouw leven! Geeft niet op en blijf van de drugs af. Doel in je hoofd en er recht op af.
Sterkte vandaag, Ragweed.
Life is short. Eat dessert first.
Lieve Ragweed, kijk je goed uit. Probeer je gedachten op een rijtje te krijgen, hopelijk is de emotie nu een beetje gezakt.

Ik denk dat de eerste stap voor hulp toch de huisarts is, deze kan je door verwijzen.

https://www.hulponlinedenhaag.nl/crisissituatie/
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:alinea schreef op 09 januari 2016 @ 10:37:

[...]

Wie houden er zoveel van haar? Wie geven er zoveel om?

Ik denk dat het goed bedoelt is en dat het een beetje een ver van je bed show is, soms heb je gewoon niemand, kun je niks aan doen.. geboren in het verkeerde ledikant in het verkeerde huis.

Ze heeft op dit moment even helemaal geen steun en dan is het heel moeilijk een begin te maken met je leven, je hebt geen goed voorbeeld gehad, geen steun, geen voorlichting en dan moet je zelf het wiel uitvinden.

TO wel doen hoor zo snel mogelijk het huis uit of begeleid gaan wonen en maak je los van die nare mensen in je omgeving.

Eenmaal op jezelf ontmoet je mensen die bij je passen en dan begint jouw leven! Geeft niet op en blijf van de drugs af. Doel in je hoofd en er recht op af.

Waarom denk je dat er mensen in de zorg en bij de hulpverlening werken? Dat zijn bijvoorbeeld mensen die echt wel om een naaste geven, maar ook mensen die dit lezen en het zielig en/of vervelend voor haar vinden en die willen dat ze liefst nu meteen de juiste opvang en hulp krijgt die geven echt wel om haar.

Met alles in het leven is het zo dat je leeuwendeel zelf moet doen, TO zal zich dan ook eerst zelf los moeten maken vanuit de situatie waar ze in zit, dit kan bijvoorbeeld ook via internet, er bestaan voldoende websites voor, dat is stap één, maar die mensen die onvoorwaardelijk van hun naasten (en dus ook van TO) houden bestaan dus echt.

Ging iets mis.
quote:Websurfer1974 schreef op 09 januari 2016 @ 10:50:

[...]

Waarom denk je dat er mensen in de zorg en bij de hulpverlening werken? Dat zijn bijvoorbeeld mensen die echt wel om een naaste geven, maar ook mensen die dit lezen en het zielig en/of vervelend voor haar vinden en die willen dat ze liefst nu meteen de juiste opvang en hulp krijgt die geven echt wel om haar.

Met alles in het leven is het zo dat je leeuwendeel zelf moet doen, TO zal zich dan ook eerst zelf los moeten maken vanuit de situatie waar ze in zit, dit kan bijvoorbeeld ook via internet, er bestaan voldoende websites voor, dat is stap één, maar die mensen die onvoorwaardelijk van hun naasten (en dus ook van TO) houden bestaan dus echt.

Ik denk dat je het beetje rooskleurig ziet dat hulpverleners gebeuren, oprecht van haar houden enzo?!

Je bent meestal gewoon een nummer en in instellingen wordt ze constant aangerand en getreitert dus een om dit te roepen is een beetje een dooddoener, ze moet keihard knokken en af en toe komt er een parel langs die inderdaad wel steunt en hoop biedt maar lang niet altijd en dan moet je op je eigen kracht vertrouwen. En tuurlijk geven mensen hier op het forum om haar maar echte Hulp moet ze zelf zoeken en vooral even veel van zichzelf houden en zich erdoorheen slepen.
quote:alinea schreef op 09 januari 2016 @ 10:59:

[...]

Ik denk dat je het beetje rooskleurig ziet dat hulpverleners gebeuren, oprecht van haar houden enzo?!

Je bent meestal gewoon een nummer en in instellingen wordt ze constant aangerand en getreitert dus een om dit te roepen is een beetje een dooddoener, ze moet keihard knokken en af en toe komt er een parel langs die inderdaad wel steunt en hoop biedt maar lang niet altijd en dan moet je op je eigen kracht vertrouwen. En tuurlijk geven mensen hier op het forum om haar maar echte Hulp moet ze zelf zoeken en vooral even veel van zichzelf houden en zich erdoorheen slepen.Hoe kan ik jou duidelijk maken dat jij degene bent die er niks van snapt en dat er helemaal niets mis is met mijn opvattingen?? Je bent me iets te vermoeiend door net te doen alsof ik deze conversatie met jou persoonlijk heb, dus doe in godshemelsnaam geen moeite meer!!
quote:Websurfer1974 schreef op 09 januari 2016 @ 11:06:

[...]

Hoe kan ik jou duidelijk maken dat jij degene bent die er niks van snapt en dat er helemaal niets mis is met met opvattingen?? Je bent me iets te vermoeiend door net te doen alsof ik deze conversatie met jou persoonlijk heb, dus doe in godshemelsnaam geen moeite meer!!

Ik snap er wel wat van want ik heb in zo'n situatie gezeten vroeger.

daarom erger ik me zo aan die BS die je uitkraamt.
Een met alinea, ook van dichtbij meegemaakt.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb over je nagedacht, jaja. Je verhaal geeft me een gevoel namelijk. Je bent heel erg boos. En ik denk terecht. Alleen, met boosheid kom je niet veel verder. Boosheid maakt je van binnen kapot. Ik denk dat als je zo ontzettend boos blijft, dat je je eigen leven niet op orde krijgt. Denk je dat kunt beginnen aan de boosheid wat gaan laten liggen? Zou veel rustiger zijn, toch?

Als je dat lukt, denk ik namelijk dat je zelf kunt gaan herstellen. En dat is zo belangrijk. Eigenlijk laat je nu je boosheid de hele tijd de baas zijn. En je hebt meer emoties dan dat. Waar is je liefde, je gevoel? Waar word je wel blij van? Mijn ervaring is, dat als je de focus weghaalt op de mensen waar je boos op bent, en meer op jezelf gaat leggen, dat herstellen mogelijk wordt. Met die boosheid blijf je maar ondjes draaien in de ellende. Heel menselijk trouwens.

Ook al is je boosheid terecht, misschien kun je die even in de koelkast zetten. Om therapeutische redenen. Zodat je weer toe komt aan positieve emotie. Die is nu ver te zoeken. Herkenbaar en toch ook weer niet. Ik heb een heel optimistisch en positief gericht karakter. Ik heb ook veel meegekregen wat dat karakter kon doen ontplooien. Jij niet, denk ik. Misschien kun je het dan van me aannemen, ik sta anders in het leven dan jij en kan andere dingen zien daardoor. Niet kwetsend bedoeld he, ik weet het niet beter hoor, maar laat je een andere zienswijze zien.

Ga je blijdschap weer vinden, die zit in je. Vaak zijn het dingen die je als kind al leuk vond. De natuur, creatief zijn, sporten, kruiswoordraadsels oplossen, postzegels verzamelen. Iedereen heeft een passie in het leven, wat is de jouwe? Als je je daarmee bezig gaat houden, komt de positiviteit weer terug in je leven. Dat gun ik je echt! Veel kracht, wijsheid en moed toegewenst, vrouw, zet m op, maak er wat moois van!
quote:alinea schreef op 09 januari 2016 @ 11:12:

[...]

Ik snap er wel wat van want ik heb in zo'n situatie gezeten vroeger.

daarom erger ik me zo aan die BS die je uitkraamt.

Dat is rot dat je ook zo'n situatie had, geef ik toe, maar de vraag in deze is meer; Tot hoever kun je voor jezelf nog daadwerkelijk open staan vanuit een situatie als die van TO voor de mensen die jou graag willen opvangen en in hun armen willen sluiten? Dat TO nog een lange weg en wellicht ook een zware strijd te gaan heeft mag voor haar dus geen reden zijn om geen hulp te zoeken, uiteindelijk doet ze het idd helemaal zelf voor zichzelf met alle hulp die ze krijgen kan, dat is hoe dan ook meer dan de moeite waard!

Dat jij niet open kunt staan voor de oprechte liefde/belangstelling van je omgeving en/of er gewoon geen waardering voor hebt om wat voor reden dan ook, daar kan ik niks aan doen, maar dat TO hulp nodig heeft staat vast en die hulp is er volop, ook al is TO helaas één van de zovelen die die hulp nodig heeft.

Ik begrijp dat jij nu inmiddels niet meer in zo'n situatie zit en de zorg/aandacht dus ook niet meer nodig hebt, wellicht kun je zonder deprimerende ontmoedigingen een steun zijn voor TO en goede behulpzame tips geven.

Laten we vanaf nu dit topic weer over TO gaan!!!
To, als het je niet meteen lukt om die boosheid in de ijskast te gaan zetten, zoals Jareth zegt, ga dan een stuk rennen of fietsen. Dan doe je iets met die energie, waardoor je daarna weer rustiger naar een oplossing kunt zoeken.

Mail die instanties voor begeleid wonen. Ik zag dat limor zowel in den haag als in Groningen zit. Dan zou je kunnen aangeven dat je graag zo ver mogelijk weg wil.

Bij alle instanties mag je trouwens aangeven dat je graag vrouwelijke begeleiding wil. Misschien geeft dat je ook een gevoel van veiligheid?

Zorg dat je tot rust komt. Dat gaat waarschijnlijk het beste door zo snel mogelijk het huis uit te gaan, en dus intensieve therapie te volgen. Ambulant, dagbehandeling, deeltijd... Zoiets.
Hey ragweed hoe gaat het nu met je?
slecht ik ikan mijn pinpas pas krijgen na 5 wderkdasgen omdat hij vermist is

ze heeft bekend dat zij hem mishandeld en tegen anderen zegt dat ik hem mishandel nu weet ik waarom hij in bed plast

en waarom hij zoveel drinkt
Kies voor jezelf TO, gebruik de link...

http://www.vooreenveiligt ... I2vivCtosoCFQL3cgodPHIPYw

Bedplassen en veel drinken, leg eens uit, als je wil. En wat is nu je plan?
Ben je al bij de huisarts geweest?

Heb je al een van de hulpinstanties gemaild?

Zo niet, dan hier je to do lijstje voor morgen:

1. Ga naar de praktijk van je huisarts. Er zijn daar vast meer huisartsen, en waarschijnlijk ook een praktijkondersteuner. Leg de situatie kort en bondig uit (telefonisch niet bereikbaar, wil graag iets in vertrouwen bespreken, en vandaag nog). Ga niet weg voor je een afspraak hebt.

2. Mail alle genoemde hulpinstanties (uitzondering leger des heils ivm ex). Leg uit dat je een plek nodig hebt om te slapen, en dat je zo snel mogelijk weg moet thuis. Vraag wat er nodig is voor een spoedplaatsing.

3. Pak een tas in met de allernoodzakelijkste spullen: kleding (bovenkleding, ondergoed, sokken), medicatie (als je die gebruikt), id-kaart, pas van de zorgverzekering.
Bleueyes, ik denk dat dit soort lijstjes totaal geen nut hebben.

Ik heb uit goede bron vernomen dat TO afgelopen zaterdag een mogelijkheid is geboden om per direct de woning van haar ouders te verlaten. Helaas heeft ze daar werkelijk op geen enkele wijze op gereageerd. Niet positief, niet negatief, niet gevraagd om extra info, geen bedankje voor het aanbod, gewoon echt totaal geen reactie.

Ik denk dan ook dat de soep niet zo heet gegeten wordt.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 12 januari 2016 @ 10:47:

Bleueyes, ik denk dat dit soort lijstjes totaal geen nut hebben.

Ik heb uit goede bron vernomen dat TO afgelopen zaterdag een mogelijkheid is geboden om per direct de woning van haar ouders te verlaten. Helaas heeft ze daar werkelijk op geen enkele wijze op gereageerd. Niet positief, niet negatief, niet gevraagd om extra info, geen bedankje voor het aanbod, gewoon echt totaal geen reactie.

Ik denk dan ook dat de soep niet zo heet gegeten wordt.

O echt?

Ik vraag mij dan zo af is dat dan omdat ze echt niet wil of is ze zo lamgeslagen door de situatie dat ze er niet uit durft te stappen omdat ze bang is voor wat komen gaat?

Ik heb dat vaker gehoord,al is de situatie nog zo slecht het is wél een bekende situatie en uit angst voor het onbekende blijft iemand maar hangen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven