Klusjes klaagtopic
maandag 11 januari 2016 om 21:55
Leek me wel leuk om eens te klagen over de klusjes die altijd hélemaal naar onderen geschoven worden op onze to do lijst en dan heel ruim gezien dus niet gewoon strijken, poetsen, etc
Wat zijn zo de dingen waar jullie tegenop zien?
Ik trap af:
Een pakketje retour sturen
Enveloppen schrijven
Sokken vouwen
Huishoudfolie gebruiken
Een pot nutella uitspoelen
Wat zijn zo de dingen waar jullie tegenop zien?
Ik trap af:
Een pakketje retour sturen
Enveloppen schrijven
Sokken vouwen
Huishoudfolie gebruiken
Een pot nutella uitspoelen
dinsdag 12 januari 2016 om 10:57
Administratie uitmesten ja. En dan door de versnipperaar. Ik haat dat gedoe omdat je 200 keer een keus moet maken.
Gaan zwemmen en dan alles vanaf inplanning tot thuiskomst. Alleen het verlaten van het hokje plus de eerste plons (een minuut) is leuk. En daarna de verveling. Heel de middag naar z'n vaantjes. Ik doe het niet meer.
Gaan zwemmen en dan alles vanaf inplanning tot thuiskomst. Alleen het verlaten van het hokje plus de eerste plons (een minuut) is leuk. En daarna de verveling. Heel de middag naar z'n vaantjes. Ik doe het niet meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 12 januari 2016 om 11:08
@ Retrostar; haha ik moet wel lachen dat je zwemmen zo vervelend vindt. Klinkt inderdaad alsof je dat beter niet kunt doen:-).
Ik vind ramen lappen echt heel vervelend, dus dat stel ik al twee maanden uit. En ik ben ontzettend goed/slecht (is maar hoe je het bekijkt) in dingen bewaren waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee wil. Nou heb ik laatst al een verhuisdoos uitgezocht die er pas 2 jaar stond, maar nu staat ie er dus nog steeds want ik weet niet waar ik spullen wil bewaren die ik wil houden en ik vind dat zo'n stom klusje..
Ik vind ramen lappen echt heel vervelend, dus dat stel ik al twee maanden uit. En ik ben ontzettend goed/slecht (is maar hoe je het bekijkt) in dingen bewaren waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee wil. Nou heb ik laatst al een verhuisdoos uitgezocht die er pas 2 jaar stond, maar nu staat ie er dus nog steeds want ik weet niet waar ik spullen wil bewaren die ik wil houden en ik vind dat zo'n stom klusje..
dinsdag 12 januari 2016 om 11:14
quote:nieuwsbrief50 schreef op 11 januari 2016 @ 22:51:
Vogelvoer uitblazen???? Wat is dat voor een klus?
Strijken is zo niet mijn ding!
Ik gooi de voetbankjes altijd leeg in een schotel. Tot de schotel vol zit.
Als ik dan alle losse vliesjes er tussen uitblaas blijven de zware pitjes liggen. Dit kunnen ze dan weer opeten.
Anders gooi ik echt super veel voer weg wat echt zonde is.
Vogelvoer uitblazen???? Wat is dat voor een klus?
Strijken is zo niet mijn ding!
Ik gooi de voetbankjes altijd leeg in een schotel. Tot de schotel vol zit.
Als ik dan alle losse vliesjes er tussen uitblaas blijven de zware pitjes liggen. Dit kunnen ze dan weer opeten.
Anders gooi ik echt super veel voer weg wat echt zonde is.
dinsdag 12 januari 2016 om 11:14
dinsdag 12 januari 2016 om 12:17
Pakjes retourneren.
Frituurpan hoeft niet meer heb nu n airfryer. Die is zo schoon.
Deuren soppie geven. Nieuwbouw, hoge deuren ben 1.70 maar kan niet meer zonder trappetje.
Vriezer ontdooien. Moet allllles eruit, of eerst zoveel mogelijk leegeten en gedoe en natte bende. Al n jaar geen zin in.
Koken vind ik alleen erg als ik moe ben. Dat is vaak de laatste tijd. Eigenlijk vind ik koken leuk nl.
Maak veel voor meerdere dagen zodat er veel in de vriezer kan zodat ik die niet hoef te ontdooien want vol.
Frituurpan hoeft niet meer heb nu n airfryer. Die is zo schoon.
Deuren soppie geven. Nieuwbouw, hoge deuren ben 1.70 maar kan niet meer zonder trappetje.
Vriezer ontdooien. Moet allllles eruit, of eerst zoveel mogelijk leegeten en gedoe en natte bende. Al n jaar geen zin in.
Koken vind ik alleen erg als ik moe ben. Dat is vaak de laatste tijd. Eigenlijk vind ik koken leuk nl.
Maak veel voor meerdere dagen zodat er veel in de vriezer kan zodat ik die niet hoef te ontdooien want vol.
dinsdag 12 januari 2016 om 15:09