Over oude rellen
dinsdag 12 januari 2016 om 15:04
dinsdag 12 januari 2016 om 15:06
quote:Marels schreef op 12 januari 2016 @ 14:42:
[...]
De enige memorabele rel die ik blijkbaar gemist heb is Rivka, of ik heb het verdrongen... De naam zegt me nog wel wat maar ik kan zo gauw niet meer zeggen wat het punt ook alweer was of waar het om draaide...
Wie kan die even voor me ophelderen? Yas? Jij vast, als forumkoningin?Rivka was heel apart, incl. haar vriend. Bijzondere verhalen en het liep altijd uit op een rel.
[...]
De enige memorabele rel die ik blijkbaar gemist heb is Rivka, of ik heb het verdrongen... De naam zegt me nog wel wat maar ik kan zo gauw niet meer zeggen wat het punt ook alweer was of waar het om draaide...
Wie kan die even voor me ophelderen? Yas? Jij vast, als forumkoningin?Rivka was heel apart, incl. haar vriend. Bijzondere verhalen en het liep altijd uit op een rel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 12 januari 2016 om 15:06
dinsdag 12 januari 2016 om 15:32
Dat topic ga ik zo ook even goed voor zitten BGB, als ik even ga poepen straks. Ik moet heel gek ook gelijk denken aan Lookatme die wilde weten welke groenten ze allemaal naar binnen kon schuiven en dat was niet in verband met goede voornemens. Ook een lekker topic was dat. Lees haar nooit meer btw.
dinsdag 12 januari 2016 om 15:46
Ik kan mij niet een rel herrinneren misschien post ik niet lang genoeg hier of heb ik de rels verbannen uit mijn geheugen. Meneertje broodje pindakaas/filet american is mij wel bijgebleven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 12 januari 2016 om 16:26
dinsdag 12 januari 2016 om 18:39
dinsdag 12 januari 2016 om 18:43
quote:pruttel schreef op 12 januari 2016 @ 15:11:
Aaaah, dank je MV, lief!!
Volgens mij hebben wij ook nog een rel met de NieTjes gehad, met Sto ( of zoooooo, haha, Sto-fzuiger, sto-rend sto-m sto-plicht ) het zelfbenoemde beautyfossiel, die zichzelf ook heel beroemd vond Oeps, dat is ook zo, het boterde niet heel erg met haar, jaren later wel weer hoor maar in het begin niet echt dacht ik. Was toch ook in de tijd dat de NieTjes de blauwe bloem wat irritant vond? Die steunde elkaar dacht ik.
Aaaah, dank je MV, lief!!
Volgens mij hebben wij ook nog een rel met de NieTjes gehad, met Sto ( of zoooooo, haha, Sto-fzuiger, sto-rend sto-m sto-plicht ) het zelfbenoemde beautyfossiel, die zichzelf ook heel beroemd vond Oeps, dat is ook zo, het boterde niet heel erg met haar, jaren later wel weer hoor maar in het begin niet echt dacht ik. Was toch ook in de tijd dat de NieTjes de blauwe bloem wat irritant vond? Die steunde elkaar dacht ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 12 januari 2016 om 18:48
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2016 @ 16:26:
[...]
R
O, ja,...Roma. Ook nooit meer wat van gehoord. En dat was toch ook een hele actieve forumster.Die stopte wegens stalking van een beruchte forumster, wat ze tegen mij iig vertelde.
[...]
R
O, ja,...Roma. Ook nooit meer wat van gehoord. En dat was toch ook een hele actieve forumster.Die stopte wegens stalking van een beruchte forumster, wat ze tegen mij iig vertelde.