Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
@uilenkopje : kop op!! Dan maar weer lekkere romantiek in huis halen om er weer voor te gaan..

@ineke: ja! wat lees ik dus over een gevoelige en pijnlijke navel, komt voor in het begin van de zwangerschap omdat je baarmoeder moet wennen aan de innesteling van je bevrucht eitje.. Dus het "kan" dat zijn. Ik kan ook gewoon gek aan't worden zijn

Net als jou ineke heb ik al twee keer een ovulatietest gebruikt en die was 2 keer negatief.

@gatekeeper: dan wachten we toch even met de Clear Blue test, is goed als ik zeker weet dat ik zwanger zou zijn toch.. Te duur allemaal. Heb nu al vanalles zitten kopen echt te zot ..

@teja: ja die klemmen zijn echt niet aangenaam. Bij mijn mama is er ooit zo eentje dichtgeklapt stel je voor arme vrouw. Ze lag toen drie dagen plat van de pijn! He dat waren de jaren tachtig e, nu gebeurd dat niet meer.. Maar je moet je dan vooral ontspannen, dan voel je amper iets, anders voel je altijd wel wat spanning..

@ineke : dus als je lichaamstemperatuur laag is, kan je niet zwanger zijn? Of hoe zit dat precies..
Dat van die temperatuur vraag ik me ook af!

Goh ja, die eendenbek zal wel meevallen. Maar gewoon al het gedacht dat er iemand onbekend zit te prutsen aan mijn intieme delen én er een goed zicht op heeft vind ik lichtelijk onaangenaam. Maar dat zal iedere vrouw wel hebben veronderstel ik.
Vorige keren voelde ik mijn ms niet echt aankomen. Wel paar x vooraf eerst oud bloed gehad.

Gister en eergisteren wat krampjes gehad waardoor ik dacht ja nu komt het...maar tot heden blijft het uitz

Omdat ik zo erg onregelmatig was ben ik gaan temperaturen om inzicht te krijgen. Normaal als de temperatuur daalt dan komt je ms. Je moet gewoon elke ochtend voordat je opstaat je temperatuur meten. Via deze methode kun je ook je ovulatie ontdekken. Zo hoefde ik steeds niet onnodig een zwangerschapstest te doen.

Alleen dit x is het vaag mijn temperatuur was 36.1 en is 36.7 geweest maar nog niks van ms te bekennen.

Wat een gedoe. Had gister wel gevoelige tepels.

Kiki denk dat het bij jou innestelingsbloed was.

Ineke bij jou blijft het ook spannend zeg.

Voor de meiden die hun ms hebben: balen op naar de volgende ronde.
Heb ook ff terug gekeken op mijn app maar elke x als mijn temperatuur daalde kwam mijn ms meteen.

Heel raar daarom dat het nu niet komt.
@women: ik ben vandaag helemaal uit mijn balans door die gekke reactie van mijn lichaam en zit dus echt hier zelfs constant op het werk vanalles op te zoeken over zwanger zijn etc.. Ik lees net trouwens dat ons lichaamstemperatuur daalt als je zwanger blijkt te zijn?.. Misschien toch een boodschap naar jou toe? kijk maar eens op deze website ...

http://mens-en-gezondheid ... uw-dat-ze-zwanger-is.html
Oooh Kiki, ik heb het gelezen kreeg het er spontaan warm van. Nu ben ik helemaal door de war...vooral omdat mijn ms nog steeds uitblijft.
Toch morgen of het wknd even testen woman ?

Ik heb m'n testen binnen.... Morgen ochtend weer testen!!!🙈
Oooh ik ben benieuwd Ineke, laat je ons iets weten?

Ik durf nog steeds niet, iets zegt mij dat ik toch ongesteld moet worden. Dus ik denk dat ik met heel veel pijn en moeite het toch uitstel. Als ik vrijdag mijn ms nog niet heb test ik zaterdagochtend. Kan alleen niet met m'n man testen want die werkt t/m zaterdag en met ochtendurine testen is het beste...

Dus we zullen zien, maar word stiekem wel nerveus van hoor.
Oh dat wordt weer spannend Ineke!

Zucht. Nog een uurtje werken en ik kan naar huis. Zo moe...
Jeetje wat maken jullie het allemaal spannend meiden! Ik duim met jullie mee!!

Ik vanochtend eerste keer ovulatietest gedaan maar was nog negatief. Wil het even paar dagen proberen om te kijken of ik enige logica kan ontdekken in cyclus. Ben heel benieuwd! Heb nog steeds beetje zeurderig gevoel in m'n buik vandaag en ook meer afscheiding dan normaal. Eigenlijk beetje zoals normaal ook halverwege 2 ms periodes in. Geen idee of dat iets zegt haha
Ik ben ook bang dat ik weer teleurgesteld wordt hoor :(

Mja als het nu weer negatief is dan wacht ik echt op m'n ms, dan heb ik mogelijk m'n ovulatie over geslagen deze keer en dan maar hopen dat de volgende cyclus goed gaat!

Maarrrrrr voor t zelfde geld staat er morgen een klein streepje.....🙈

Je kan trouwens beter ovulatie testen s middags of s avonds doen heb ik gelezen, idd weer het tegenovergestelde van zwangerschapstesten.

Eventjes paar dagen die testen doen wie weet komt je ovulatie zo wat beter aan het licht ☺

Ik houd jullie morgen op de hoogte!!
Wacht maar salacia tot je zo iets gek mee maakt! Ik ben vandaag echt gek geworden. Ben blij als de dag bijna om is... Want zo een gekke bloeding week voor je nod maakt je heel onzeker. En het was zo weinig..

Maar aanzien dit ronde 1 is kan ik niet vergelijken of weten of dit zwanger zijn is of ms die komen.. H E L P!

@ineke duimen staan omhoog e laat er morgen een streepje staan! @women en hoop voor jou vrijdag 'tzelfde
@teja : hoera gedaan met werken :-)
quote:88kiki schreef op 12 januari 2016 @ 20:02:

@teja : hoera gedaan met werken :-)

Ineke, ik duim voor jou! En als het toch negatief is, dan lukt het een andere keer wel!
Duim voor jullie! Kan niet wachten tot ik het topic open en een eerste hartje zie staan in de tabel.
Het is oooooooochtend... Ik ben heel benieuwd Ineke! (Grappig dat ik zoveel aan jullie denk terwijl ik jullie eigenlijk niet ken.)
Hier hetzelfde! Duimen staan omhoog :-)
Fingers crossed!!! Inderdaad Teja! Ik heb het ook :-)
Ik ben ook heel benieuwd!! Moest er gelijk aan denken bij het opstaan haha, dus dacht gelijk even inloggen.

Ik net weer ovulatietest gedaan en volgens mij 2 streepjes!! Nu paar dagen bijhouden want streep wordt dan steeds donkerder naarmate eisprong dichterbij komt aldus de handleiding. Vind dit al spannend, laat staan een zwangerschapstest haha.
Ik duim voor je Ineke!

Ik ben nu helemaal door de war! Werd wakker en mijn temp. Is nu plots 36.9!

Was misselijk en heb hoofdpijn en mijn borsten zijn wat gespannen. Gister bleef ik ook krampjes houden maar geen ms.

Zou ik een verlate eisprong kunnen hebben?

Zou wel rot zijn want door de diensten van m'n man en de vermoeidheid in het weekend etc hebben we geen sex meer gehad.

Mijn cyclussen werden juist korter en zat eindelijk op het normale. En dan zou die nu plots weer langer duren. Word er gek van en weet eigenlijk niet waar ik aan toe ben.
Spannend salacia dan komen je vruchtbare dagen eraan
Hier een berichtje van mij.....

Ik weet t nu nog niet want als ik echt heeeeeel goed kijk zie ik mss een heel licht streepje maar echt zo vaag dat iemand anders denk die is gek 🙈

Moet hem echt in t velle licht houden wil je t zien....

Dus denk dat ik morgen nog 1 voor de zekerheid doe.

Maar ga dr maar vanuit dat t negatief is denk ik maar.

Iemand ervaringen met die van sensitest. ?

Pffff wat een gedoe zeg haha waarom kan er niet gewoon een duidelijk streepje staan ook als je maar een piep klein btje hcg in je urine hebt zitten
Amai Ineke, het blijft spannend bij jou. Misschien wordt die streep nog duidelijker? Maar... Er was een streep!

Ook spannend voor jou Salacia!

Women, zou jij dat temperaturen niet laten vallen? Volgens mij kan je daar niet volledig op vertrouwen en ik heb de indruk dat het je alleen maar meer in de war brengt.
Pff jaaaa zo irritant!

Ik lees ook van alles op internet over sensitest mja dat lees je over alle testen.

Morgen maar de clear blue test doen dan weet ik het zeker en kan ik verder wachten op m'n ms.
Jaa wat goed Ineke! Hopen dat de streep morgen duidelijker is, maar een streep is een streep

@woman, zou jij niet ook gewoon een test doen? Je NOD was toch ook afgelopen maandag? Wanneer was je vorige ms? Na 28 dagen een eisprong lijkt me onwaarschijnlijker dan een zwangerschap ik heb hoop voor je!

Verder iedereen ook succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven