hotel rotterdam

14-01-2016 09:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan helpen?

Wij zoeken voor 2 overnachtingen een hotel in Rotterdam die netjes is maar niet al te duur.

Er moet parkeergelegenheid bij zijn en ontbijt bij de prijs in begrepen.

We willen er in februari met zijn viertjes heen (2 kinderen van 13 en 11).
Wat is voor jou niet al te duur?
Booking.com kan helpen.
Als je even de zoekfunctie gebruikt zie je dat er vorige maand een topic over is geopend met heel veel tips en ervaringen.

Hotel stroom sprong er bovenuit volgens mij. (staat op mijn wenslijst)
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Ik zat eigenlijk te denken aan 200 euro voor 2 nachten maximaal.
Met zn vieren? Succes. Maar denk niet dat dat gaat lukken.
quote:musegirl schreef op 14 januari 2016 @ 10:05:

Ik zat eigenlijk te denken aan 200 euro voor 2 nachten maximaal.

Dat betekent 50 euro per tweepersoonskamer per nacht? Of zoek je een vierpersoonskamer van 100 euro per nacht?

Het klinkt vrij onmogelijk, tenzij je ergens net buiten Rotterdam gaat zitten in Barendrecht of Capelle misschien.
Met kinderen? Novotel! Ligt absoluut niet in het centrum, maar de kinderen slapen en ontbijten gratis tot 14 jaar. Slapen ze wel bij je op de kamer (bedbank) maar wij hebben het regelmatig gedaan en vinden het goed te doen. Helaas zijn ze nu te oud om gratis mee te mogen :-((

Er is er een bij de universiteit (Brainpark). Ligt vlak naast de snelweg, goede verbinding naar het centrum met de metro (denk aan ov-chipkaarten) of met de auto. Andere optie is in Schiedam, ook dat is goed verbonden met Rotterdam.

*edit* prijs even bekeken: bijvoorbeeld van 19 tot 21 februari, ontbijt inbegrepen, totaal 192 euro.
Op Hotels.com zie ik Hotel Milano, 4 persoonskamer, ontbijt inbegrepen, 2 nachten (1-3/2), 214 euro.

Maar hangt misschien ook van je exacte data af.
Bedankt voor de tips.

Er zijn nog wel wat mogelijkheden voor die prijs gelukkig.

Ik ga gelijk kijken.

We wilden in de voorjaarsvakantie in februari gaan (21 tot en met 23 februari).
Oef, da's wel een krap budget. Op veel hotelkamers kan wel 1 bed bijgeplaatst worden, maar 2 lukt meestal niet. Dus je hebt twee kamers nodig, dus 50 euro per kamer per nacht inclusief ontbijt.

Ik denk dat je voor het geld wat je dadelijk voor twee nachten voor vier personen hartje Rotterdam kwijt bent, ook een week of lang weekend in een huisje op een bungalowpark zit. Misschien is dat iets om te overwegen, met een daguitstapje naar Rotterdam?

Of een stukje buiten de stad? Van die snelweghotels hebben soms wel vierpersoons familiekamers. En conferentiehotels hebben vaak in het weekend gunstige tarieven (zijn vooral doordeweeks bezet) maar die blinken dan ook niet uit qua sfeer en gezelligheid...

Of een jeugdherberg, die hebben vaak wel vierpersoons kamers. Is meestal wel exclusief ontbijt, maar ergens in de stad lekker gaan ontbijten is ook leuk.
quote:musegirl schreef op 14 januari 2016 @ 10:28:

Bedankt voor de tips.

Er zijn nog wel wat mogelijkheden voor die prijs gelukkig.

Ik ga gelijk kijken.

We wilden in de voorjaarsvakantie in februari gaan (21 tot en met 23 februari).Jammer, da's duurder... Novotel is vooral in de weekenden goedkoop, omdat het een zakenhotel is en dus in het weekend leeg staat.
De stayokay in de kubuswoningen, midden in het centrum en erg leuk voor kinderen

Natuurlijk genoeg parkeermogelijkheden maar goedkoper is op een P&r parkeren en met de metro naar Blaak
Airbnb?
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven