Goeie stofzuiger?
zaterdag 16 januari 2016 om 14:08
Als huishoudelijke hulp heb ik heel wat stofzuigers in mijn handen. Als ik jou was zou ik op marktplaats zoeken naar een oude miele. Op een goede tweede plaats vind ik philips, die zuigt prima, maar de diverse onderdelen sneuvelen vrij snel (geef het een jaar of twee).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 16 januari 2016 om 14:14
zaterdag 16 januari 2016 om 14:31
zaterdag 16 januari 2016 om 14:57
quote:Marels schreef op 16 januari 2016 @ 14:18:
In elk topic over stofzuigers kom ik toch weer spammen hoe blij ik nog steeds ben met mijn Dyson
Ik ook.
Ik ben al oud en heb vele stofzuigers bezeten, ook Miele bijvoorbeeld maar de Dyson heb ik nu al zeven jaar en hij zuigt nog steeds als een dolle.
In elk topic over stofzuigers kom ik toch weer spammen hoe blij ik nog steeds ben met mijn Dyson
Ik ook.
Ik ben al oud en heb vele stofzuigers bezeten, ook Miele bijvoorbeeld maar de Dyson heb ik nu al zeven jaar en hij zuigt nog steeds als een dolle.
zaterdag 16 januari 2016 om 15:51
Oude Miele hier, maar met een nieuwe zak zuigt de vloerbekleding nog steeds vast dus ik zet hem in het begin op minder dan 1000 watt en later op maximaal, 1600 watt. Hij is niet achteruit gegaan.
Ik koop zakken in dumpstores. Daar zijn ze minder dan 2 euro per pak.
Ik koop zakken in dumpstores. Daar zijn ze minder dan 2 euro per pak.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 16 januari 2016 om 16:32
Wij heben beneden een Bosch free-e. Wat ik er heel fijn aan vind is dat hij wieltjes onder het mondstuk heeft waardoor het zuigen veel minder energie kost. Bij andere stofzuigers valt me nu steeds op hoe hard je eraan moet duwen/trekken. Na drie jaar hebben we alleen het mondstuk een keer moeten vervangen ( te hard tegen de muur gebeukt) maar verder nog als nieuw. Zuigt goed. En omdat hij zo soepel gaat heeft mij moeder er meteen ook eentje gekocht toen ze hem bij ons eens had geprobeerd: ze heeft reuma en kan hiermee weer zelf storzuigen. Misschien zijn er wel meer merken met wieltjes aan het mondstuk maar ik had het nog niet eerder gezien.
Boven hebben we een Elektrolux Silence ofzoiets. Die is lekker stil en dat is fijn als er een uk ligt te slapen. Verder oogt hij niet zo degelijk alhoewel er nog niks aan kapot is...
(We hebben er twee omdat we een heel enge steile trap hebben die ik niet steeds met stofzuiger op en af wil)
Boven hebben we een Elektrolux Silence ofzoiets. Die is lekker stil en dat is fijn als er een uk ligt te slapen. Verder oogt hij niet zo degelijk alhoewel er nog niks aan kapot is...
(We hebben er twee omdat we een heel enge steile trap hebben die ik niet steeds met stofzuiger op en af wil)
zaterdag 16 januari 2016 om 16:36
Wij hebben sinds kort een Electrolux. Mijn jongste zoon kon helemaal niet tegen het geluid van de stofzuiger maar ik mag nu rustig de kruimels opzuigen als ze tv kijken. Hij is super stil maar heeft toch een enorme zuigkracht plus een goed mondje voor in de naden van de bank en stoel. Maar zoals ik al schreef we hebben hem pas dus geen idee hoe lang hij goed blijft. Maar door de stilte vind ik hem nu al elke cent waard.