Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Oh haha. Ik heb op de site van de verloskundigen gekeken en die rekent uit 4 weken en 3 dagen.

Heb me tevens aangemeld. Dus spannend. We zullen het zien ;)
Even een kort berichtje van mij....later reageer ik op de rest.

@women: mijn vriend en ik vormen het gezin van twee. Het wordt dus ons eerste kindje. En daarom vind ik het dus zo super spannend

@Teja: fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad. Blijkbaar moest de spanning uit je lijf

Ik ga ook maar alvast beginnen met foliumzuur. Zijn die van de Tuinen goed te doen? Sporten blijf ik ook doen hor. Zie wel hoe of wat. Eerst maar eens zwanger wordebnhaha
Doe eens gek...Wees jezelf!
Vraagje: ik lees hier vaak over moeders voor moeders. Wat is dat eigenlijk? Wij kennen dat niet in België...
Hahaha mevrouw x ik had het helemaal verkeerd gelezen. Sorry.

Spannend he gezinnetje uitbreiden.
Moeder voor moeders maken uit urine van zwangere vrouwen medicijnen die vrouwen nodig zijn die lastig zwanger raken.

Dat kan vanaf 6 weken zwangerschap tot 16 weken. Moet je zo vaak als je zelf wil in een emmer plassen en die wordt dan opgehaald.

Ik ga nu voor het eerst mee doen. A.s woensdag komt ze langs. Vanaf dan staat er een bokaal boven en als ik thuis ben plas ik daar in of giet ik het vanaf een kannetje over.

Blij dat ik op zo n manier kan helpen. M'n schoonzusje is al 5 jaar lang bezig om een kleintje te krijgen maar dat wil niet lukken :(
Wauw, wat een prachtig initiatief! Goed dat je daaraan meedoet!
Goedemiddag dames.

@Teja. Wat ontzettend fijn dat jullie dag zo goed is verlopen! En dat jullie er een goed gevoel over hebben! Spannend allemaal!

@belle. Heel herkenbaar!!

Gisteren een feestje gehad. Was erg gezellig! En hebben ook weer sex gehad.. we begonnen met condoom maar vriend heeft deze afgedaan en is weer voor het zingen de kerk uit gegaan

Alhoewel de kans dan klein is, merk ik toch wel aan me zelf dat ik het spannend vind...

Zit toch te denken, stel dat het wel zo is..

Voel me aan de ene kant erg dom, we vieren carnaval, hoe gaat dat dan??!! Als het toch raak zou zijn.. pff weet het even niet en kan alleen maar afwachten, maar wordt er erg zenuwachtig en onzeker van.
@Bloempje: lastig zeg...lijkt me best dubbel als hij het comdoom er halverwege af haalt terwijl hij nog niet weet wanneer hij zou willen beginnen. Waarschijnlijk omdat zonder toch net iets beter voelt ;) al is het geen waterdichte methode hahaha. Maar de kans is klein dat het raak is als je niet in je vruchtbare dagen zit.
Bloempje, je vriend neemt het risico, jij hebt niet gevraagd om het condoom uit te doen... Volgens mij is hij er enerzijds volledig klaar voor, anders neem je niet zo'n risico als je goed bij je verstand bent (en ik ga ervan uit dat hij dat is ), anderzijds voelt hij zich onzeker en angstig over een nieuwe stap, maar zijn we dat niet allemaal een beetje?
Het voelt ook dubbel.. En het voelt ook beter zonder condoom ja

En de vruchtbare dagen, daar zit ik midden in.

Ik heb het ook heel duidelijk tegen hem zegt, en hij zegt dan wel, als het zo is dan is het zo.

Hij twijfelt gewoon om die stap te nemen. En als het wel raak zou zijn (de kans is klein), dan heeft hij die stap die niet hoeven nemen, misschien ook anders dan.. Ik weet het niet. We wachten het maar af..

Hoe is dat bij jullie mevrouw X? Wilde hij al langer?

@Teja, ik had je bericht nog niet gelezen, maar hier wel het antwoord :-)
Hey meiden! Hier rap een berichtje uit Berlijn!

Ik heb gisterenavond in bed even bij gelezen wat jullie allemaal schreven..

Eerst en vooral is iemand zijn vriend jarig hier, net als de mijne dus gefeliciteerd daarmee!

Welkom aan mevrouw X ! Leuk dat jullie er ook aan willen beginnen. Spannend!

Ik zit bijna een week na die "bloeding", ik ben misselijk met vlagen, opgeblazen gevoel alsof ik altijd net gegeten heb en vooral iets dat op mijn maag blijft liggen, oprispingen en boertjes laat ik ook regelmatig.

Nog helemaal geen menstruele symptomen te verkennen en denk meer en meer dan die bloeding een innestelingsbloeding was.

Ik kan me sterk vergissen en dan ben ik enorm teleurgesteld maar heb toch heel gek gevoel.

Laatste dagen voel ik me niet zo lekker!

@teja: fier op je! Tof dat je er bijna aan kan beginnen, ben vereerd dat wij dat verhaal beetje mogen volgen hoe dit verloopt.

@ineke en women: hoe voelen jullie zich nu?

Tot snel!
@bloempje: wil jou niet vergeten.. Waauw je vriend is er klaar voor! Dit is een teken dat hij echt wel het risico wil nemen en er vrede mee heeft hoor. Mannen die geen kinderen willen, gaan geen condooms uitdoen no way! Doen er liefst nog 2 over aan haha.. Even geduld maar je weer maar ooit e. Van de eerste keer raak komt wel vaker voor.
Kiki, dat klinkt als een zwangerschap! Maar ik begrijp dat je voorzichtig bent om daarvan uit te gaan. Als het dan toch negatief is, is dat een hele teleurstelling. (Maar dat is het altijd denk ik.)

Wanneer zou jij testen?

Nog veel pret in Berlijn!
Gefeliciteerd met je vriend Kiki! Hoe is Berlijn? Je symptomen klinken idd wel als een mogelijke zwangerschap. Wanneer ga je testen?

Bloempje het klinkt alsof je vriend er stiekem wel klaar voor is hihi. Leuk hoor

Met mij gaat alles goed. Ben wel misselijk in de ochtenden en avonden. Had laatst een erg opgeblazen gevoel maar vandaag viel dat mee. Wel blijf ik steekjes in m'n lies houden waardoor ik elke x op het toilet nog even check of er echt geen bloed is. En vandaag was ik plots erg moe. Mijn man kwam thuis en vroeg of het wel ging: zag wat bleek en had hele kleine oogjes hihi. Ben dus maar ff 1 uurtje gaan liggen omdat we vanavond een feest hebben.

Heb dus maar al gezegd dat ik antibiotica heb en niet mag drinken want dit is echt zo'n avond met heeel veel alcohol.

Fijne avond meiden.
@Bloempje: mijn vriend wilde al veel eerder beginnen aan kinderen, maar ik hield nog de boot af. Inmiddels denk ik er wel klaar voor te zijn. Wij hebben op papier alles in orde dus...we gaan er vanaf feb/maart ook voor. Aan de ene kant voelt het al nog lang wachten, maar aan de andere kant vind ik het opeens ook heel snel gaan. Maja, eerst afwachten of mijn vriend een vast contract krijgt,want daar laten we het wel vanaf hangen.....zeggen we nu.... En wat betreft het voor het zingen de kerk uit...daar zijn wij inmiddels op afgestudeerd

@Kiki: oeh...wat spannend! Het klinkt als of het misschien meer is dan eventje niet zo lekker zijn. Moeilijk om niet super enthousiast te reageren zolang je geen zekerheid hebt maar ik ga stilletjes natuurlijk wel voor duimen
Hallo dames, ik weet dat ik de afgelopen tijd wat stiller ben geweest ik had het best wel druk op werk en zo'n buitenland trip hakt er best wel in...

Mevrouw X, welkom, leuk dat je meeschrijft!

Ineke, women, hoe voelen jullie je? Ik moet best wel veel aan jullie denken en ik ben zo blij dat het al gelukt is!

Thea ontzettend fijn dat het bij jou zo goed is gegaan!

Kiki, spannende tijd nu voor jou! Ik hoop dat het raak is

Bloempje: als hij er echt nog niet klaar voor was, zou hij het toch nooit zonder condoom willen doen? Of denk ik dan te simpel?
Willen jullie nu eens iets weten... Echt echt waar... Ik heb een zwangerschapstreep over mijn buik lopen. Die was ervoor niet.. Ik begin stilletjes aan door te draaien! Is dit niet extreem vroeg, "als ik zwanger zou zijn"

Maar alles wat women zegt heb ik ook. Ook veel last van steken in de lies..

Zodra ik thuis ben toch maar eens testen precies!
Spannend Kiki! Ik duim voor je.
Dames! Een heel verhaal, we waren gisterenavond om mijn vriend zijn 30ste te gaan vieren lekker gaan uit eten. Echt top op sterrenniveau. Ik heb geen druppel alcohol gedronken omdat ik voel dat mijn maag het gewoon niet aan kan.. Vannacht wakker geworden en misselijk als hel.. Zo erg dat we vanmorgen maar om 7 uur hier een apotheek van dienst zijn gaan zoeken! Het is ook nog zondagochtend dus was even zoeken..

Heb getest en was in eerste instantie teleurgesteld. Oh niks, dacht ja dat zal dan echt wel allemaal inbeelding zijn. ( was me al aan't voorbereiden om naar een psycholoog te gaan want mijn maagpijn is gewoon te echt)

Net op het moment dat ik de test wil weg gooien 10 min later.. Verschijnt er een streepje.. Vaag maar zichtbaar genoeg dat ook mijn vriend het ziet. Net als women haar streepje!

Het mooiste streepje op aarde! Ik wacht nog even af maar voorzichtig kan ik melden dat ik zwanger ben...
Kiki! Ok dan ga ik je alvast voorzichtig feliciteren: (gefeliciteerd)
Kiki een streepje is een streepje 😁

Gefeliciteerd ik snap dat je nog een beeke voorzichtig bent.

Bij mijn vorige zwangerschap ging het mij precies zo, eerst niks en daarna toch ho toch een streepje volgende dag maar gauw een clear blue test gedaan dan staat er zeker weten zwanger of niet zwanger ☺

Ik voel me prima alleen wat meer moe en m'n borsten beginnen wat groter te worden en pijnlijker te zijn. Verder nergens last van gelukkig 😁
@Kiki: oehhh....dat klinkt echt heel goed. Wanneer ga je weer testen?

@Women: heeft je antibiotica-verhaal geholpen of kreeg je toch wat nieuwsgierige blikken, omdat je geen alcohol dronk?
Oooh Kiki voorzichtig gefeliciteerd !

Net zoals iedereen bij mij zei: streepje is een streepje en dat bleek te kloppen want ben ook hartstikke zwanger. Morgen of overmorgen nog eens testen dan is ie vast duidelijker. Wanneer is je NOD?

Ik had gisteravond mijn eerste alcohol vrije feestje. Niet dat ik normaal een drinken ben maar 2/3 wijntjes vind ik wel lekker. Gister was ik dus serieus de enige die nuchter was en denk dat een paar toch wel iets vermoeden. Een vriend van mij man begon al te vissen bij mijn man en ze waren beide beschonken dus toen flapte mijn man het eruit tegen hem

Maar met als reden omdat die vriend zijn vriendin nu ook 6 weken zwanger is en hij het ook echt iemand moest vertellen. Ze vonden het te moeilijk om het voor zich te houden. Ik dacht altijd dat vrouwen daar meer moeite mee hadden. Hij heeft beloofd te zwijgen als het graf dus hopelijk blijft het voor de rest nog even geheim.
Haha had net m'n verhaal getypt mevrouw x. Ik weet niet of ze het echt allemaal geloofde...en anders waren ze hopelijk te beschonken om zich de reden te herinneren waarom ik niet dronk.

Maar helaas is het dus niet volledig geheim gebleven.
@Kiki, ik wil je niet teleurstellen maar als je de test afleest na de afleestijd dan heb je kans dat het in een indrooglijntje is. Ik hoop t natuurlijk wel voor je. Dus hopelijk heb je over 2 dagen een knaltest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven