Beginnende stalker?

21-01-2016 17:30 452 berichten
Lang verhaal.

Gisteren zou ik bij een kennis gaan eten. Mijn eigen klaargemaakt en om 17.30 wilde ik vertrekken. Ik pak mijn tas, stola, huissleutels en wilde mijn autosleutel pakken. Geen autosleutel en dat is me nog maar een keer overkomen.

De huissleutel en de autosleutel liggen in hetzelfde open sleutelkastje naast de voordeur. Als ik mijn auto in de garage heb gezet stop ik hem altijd tussen het randje van mijn BH. Dan sleep ik de boodschappen naar boven, hang de huissleutels en de autosleutel weg.

Oke, geen paniek, ik had veel boodschappen gehaald, waarschijnlijk in de tas gedaan en dus even de boodschappentassen nagekeken. Geen sleutel en dus lichtelijke paniek, slaapkamer helemaal doorzocht, huiskamer, badkamer, keuken. Met de plumeau onder de bank, onder het bed en onder de kasten geveegd. Achter bij de garage en in de garage is geen licht. Ik met het lampje van mijn telefoon de hele plaats afgezocht en in de garage gekeken, vuilniszakken die al buiten stonden naar binnen gehaald en minitieus nagekeken. Nou ja, jullie begrijpen, alles goed en grondig doorzocht.

De buurman, ik heb altijd een aardige buurman gehad, een Marokkaan die wel eens mijn boodschappen naar boven sjouwde. Beetje verlegen jongeman. Nu woont er sinds een paar weken een andere man bij in (zegt hij maar ik heb de andere buurman niet meer gezien) ook een Marokkaan. Geen probleem, ik ben zelf half Marokkaans maar geadopteerd door een NL vader.

Ik bel dus bij hem aan met de vraag of hij toevallig mijn autosleutel had gevonden. Nee, maar hij ging gelijk buiten zoeken met een lampje. Ik het hele appartement doorzocht en naar buiten gegaan. Hij kon hem ook niet vinden, maar was wel een beetje handtastelijk. Truitje goed doen want anders zou ik kou vatten enzo.

Onze deuren zitten recht tegenover elkaar en hij zei, ik kom even een sigaret bij je roken. Ik dacht nou ja, hij is zo aardig geweest, een glas cola erbij. Hij begon, ik was mooie vrouw, ik moest man hebben en hij zocht lieve vrouw, allemaal liefde nodig, ik ook. Ik heb hem gelijk gezegd dat hij mij niet moest gaan versieren, heel duidelijk. Volgens hem zou ik nog wel achterkomen hij goede man is en ik goede vrouw en anders sex.

Hij komme helpen andere dag , wij zoeken heel jouw huis door. Nou daar zat ik niet op te wachten. Ik zeg nog tegen hem na een uur of anderhalf dat mijn kennis echt boos was, die had speciaal voor mij Thais gekookt.

Hij kijkt mij lachend aan (voor de beelddenkers, klein, dik mannetje, brede lach) en zegt. Watte ik krijge als ik jouw sleutel vinden en ik zeg , nou dan krijg je een kus. Ik zeg maar jij kan die sleutel niet vinden, jij hebt die sleutel niet. Watte ik krijge waar kus, ik zeg, op je wang, hij zegt neenee mond. Dit spelletje speelde nog een kwartier ofzo en hij haalt zijn hand tussen de bank vandaan met mijn autosleutel. (Ik heb een hoekbank en op die plaats zit ik nooit, loop ik zelfs nooit langs en ik had toch voor de zekerheid daar wel gevoeld. Die vuile klootzak had gewoon de hele tijd mijn sleutel. Waarschijnlijk achter op de plaats gevonden of in het halletje. Hij draait zijn wang naar me toe en ik geef hem maar dat kusje, terwijl hij zo snel zijn hoofd draaide dat het half op zijn mond kwam. Toen hij weg was, werd ik ineens zo ontzettend woest, laaiend was ik. Uiteindelijk bij kennis aangekomen om 20.15 uur (die was strontlazarus, maar dat terzijde).

Nu stond hij vanochtend aan de deur met Marokkaanse pannekoeken, daarnet klopte hij op de deur want hij ging boodschappen doen, of ik nog iets nodig had? Nee zeg ik, hij zegt, ik kijke voor jou wat jij nodig hebt. Vanavond ik kooke voor jou.

Achteraf bezien staat hij heel vaak achter het gordijn van zijn slaapkamer waar hij mij kan zien als ik wegga of terugkom. En nu komt hij vanavond en ik weet niet wat te doen.

Nee ik laat hem niet binnen, ik ga niet samen eten, ik zal het wel aanpakken.

Die onderdanigheid heb ik in me gestampt gekregen als jong meisje van mijn stiefvader en later van mijn ex. Ik ben bang om iemand af te wijzen al ben ik wel zover gekomen dat ik zeg dat ze me niet moeten versieren of aan me moeten zitten.

Ik hoop dat het met een sisser afloopt, maar ik ben bang van niet. De sleutels liggen gelijk bij binnenkomst en dat weet hij nu en hij weet hoe mijn huis er van binnen utziet nu. Sleutels geef ik voorlopig een andere plaats.

Lang verhaal, ik schrijf het dan vooral ook heel gedetailleerd op zodat ik bij een calamiteit het hele verhaal compleet heb.

Mocht je het wel gelezen hebben, thanks.

.
quote:AmyFarahFowler schreef op 21 januari 2016 @ 19:43:

Hij is 25 minuten binnen geweest? Ik ben benieuwd wat hij allemaal bekeken heeft. Je laatje met ondergoed?

IEDEREEN hier zegt dat je het niet moet aannemen, maar je gaat het toch doen. Echt hoor, schiet mij maar lek. Grow a pair of balls vrouw.

Ja het begon als een gewoon praatje en hij vertelde wat over Marokko, over hoe het hier geregeld was in dit dorp met woningen/appartementen De laatste tien minuten begon het gedonder pas.

Echt achteraf voel ik me zo stom en ik ben inderdaad al aan het oefenen om het eten te weigeren. Ik ben zo stom dat ik altijd denk dat iedereen het goed bedoelt.
quote:ThunderassMan schreef op 21 januari 2016 @ 19:33:

[...]

De 2 mannen die tot nu toe hebben gereageerd? Ja, die denken hierover exact hetzelfde.

Score: 100%.

Uitsluitend "Nee" blijven zeggen is het enige dat verbaal zal helpen.

Dat van een grote en brede vriend/zoon/TAM is een goede volgende stap.
Alle reacties Link kopieren
Ja traumatisch idd...een vrouw die misschien blijft uit stralen omdat ze nee niet uit haar bek krijgt.

Je zorgt voor je eigen onveiligheid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het gedonder was er al de vorige keer...maar blijkbaar was je er nog niet klaar mee...lekker theater en aandacht niet alleen van hem maar ook op het forum...ik zou hem volgende keer ook weer binnen laten want anders heb je hier straks niets meer te melden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En je gaat je straks nog stommer voelen als je dat eten aanneemt. Zoals iedereen zegt; dat is een opening en een mixed signal. Het is heel simpel.

JE WIL HET NIET

ZEG DAT

Oefen je suf, maar er staan hier een paar heel goede suggesties met wat je kunt zeggen als je opendoet. Je bent een volwassen vrouw toch? Heel apart dat je dit niet aankunt en zo over je grenzen laat gaan, bij je eigen voordeur nog wel. Allemachtig.
quote:viva-amber schreef op 21 januari 2016 @ 19:49:

Je zorgt voor je eigen onveiligheid.Mee eens
Je moet alles weigeren, je wilt geen contact. Punt.
Hatsjikideee...
quote:Heksie schreef op 21 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Zeg maar dat ik me kan voorstellen wat in Keulen gebeurd is. En dat heeft echt niet met Islam te maken. Dat heb ik meegemaakt, een groep van 7 of 8 jongeren, die het grappig vinden om een meid van 16 te betasten. En als je ze vraagt, geloof me, ze hebben absoluut niet in de gaten hoe bedreigend dat overkomt en hoe traumatisch het kan zijn.

Ja klopt, ik ben als jong meisje van 8-9 eens 'ontvoerd' door oudere jongens uit mijn buurt. Ze hielden me vast aan armen en benen en sleepten me naar de bosjes waar niemand me kon zien. Ik lag op de grond en werd vastgehouden aan polsen en enkels. En daar trokken ze mijn broek en onderbroek uit. En keken ernaar. Een stuk of 7 grote jongens. Gewone Hollandse jongens.

En ik durfde niks te vertellen thuis, want ik schaamde me.

Het is gek hoe je als vrouw op de een of andere manier 'geleerd' wordt dat dit soort gedrag oogluikend wordt toegestaan. Waarom schaamde me ik me? Geen idee, maar toch had ik dat gevoel.

Nee zeggen is het enige juiste. Het verschil met jou TO, is dat jij geen kind meer bent.
Doe anders alsof je voor je vriendin spreekt dan ben je blijkbaar wel strijdvaardiger.
Hatsjikideee...
Maarreh, is dat eten er nu nog niet?
quote:viva-amber schreef op 21 januari 2016 @ 19:47:

Volgens mij vind je het ergens toch wel een beetje interessant...of in ieder geval goed voor je ego...jaar gaat maar door met gemixte signalen afgeven en lief zijn.... je eigen veiligheid is niet meer van belang...voor dat beetje spanning en aandacht (en gratis eten) ...blijf je gewoon lief en schaapachtig lachen.....en alles accepteren. Je doet het zelf.

Nou dan zal ik je uit de droom helpen, ik vind het allesbehalve interresant. Echt niet, ik heb gisternacht zelfs een mes meegenomen naar bed en het nummer van de politie in mijn telefoon gezet. Interessant my ass, ik vind het doodeng. En vooral omdat ik het non verbaal blijkbaar niet goed over kan brengen.

En aan aandacht van mannen heb ik geen gebrek dus ik zit echt niet op die van hem te wachten.
Viva-amber, je begrijpt het niet. Niet iedereen is even assertief. En veel vrouwen worden opgevoed om de ander te plezieren. Een vrouw hoort mooi en zorgzaam te zijn. Als je zo opgevoed bent, is het niet raar dat je dubbele signalen afgeeft. Het is heel moeilijk je opvoeding te veranderen.

Wat je opmerking over op zichzelf afroepen... Waarom moet een slachtoffer van seksueel geweld medeverantwoordelijk zijn voor wat haar overkomen is? Nee, als iemand aan je lijf komt, zonder je toestemming of omdat je onder druk ben gezet, is alleen de vieze klootzaak verantwoordelijk voor het voorval, en nooit de slachtoffer. Hoe dubbel haar signalen dan ook zijn.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:viva-amber schreef op 21 januari 2016 @ 19:49:

Ja traumatisch idd...een vrouw die misschien blijft uit stralen omdat ze nee niet uit haar bek krijgt.

Je zorgt voor je eigen onveiligheid.Ik heb duidelijk aangegeven dat ik hem niet wil, niet geinteresseerd ben, hij niet aan mijn lichaam moet komen.
quote:prada schreef op 21 januari 2016 @ 19:56:

[...]

Nou dan zal ik je uit de droom helpen, ik vind het allesbehalve interresant. Echt niet, ik heb gisternacht zelfs een mes meegenomen naar bed en het nummer van de politie in mijn telefoon gezet. Interessant my ass, ik vind het doodeng. En vooral omdat ik het non verbaal blijkbaar niet goed over kan brengen.

En aan aandacht van mannen heb ik geen gebrek dus ik zit echt niet op die van hem te wachten.Doe er dan wat aan! Je vraagt hier toch om tips? Die heb je toch gekregen?!
ff een 'mannetje' langs sturen bij die buuurman.....
Aliquando et insanire lucundum est
Er is helemaal geen sprake van seksueel geweld. Prada zegt raak me niet aan en geeft vervolgens een kus.

Zou ik ook flink van in de war raken.
quote:viva-amber schreef op 21 januari 2016 @ 19:50:

Het gedonder was er al de vorige keer...maar blijkbaar was je er nog niet klaar mee...lekker theater en aandacht niet alleen van hem maar ook op het forum...ik zou hem volgende keer ook weer binnen laten want anders heb je hier straks niets meer te melden.

Het gedonder de vorige keer was een ruzie die ik hier op het forum had. Ik hoef geen theater en aandacht.

Beetje flauwe post, maar goed, iedereen is welkom om hier te schrijven.
quote:Dubbs schreef op 21 januari 2016 @ 19:53:

[...]

Ja klopt, ik ben als jong meisje van 8-9 eens 'ontvoerd' door oudere jongens uit mijn buurt. Ze hielden me vast aan armen en benen en sleepten me naar de bosjes waar niemand me kon zien. Ik lag op de grond en werd vastgehouden aan polsen en enkels. En daar trokken ze mijn broek en onderbroek uit. En keken ernaar. Een stuk of 7 grote jongens. Gewone Hollandse jongens.

En ik durfde niks te vertellen thuis, want ik schaamde me.

Het is gek hoe je als vrouw op de een of andere manier 'geleerd' wordt dat dit soort gedrag oogluikend wordt toegestaan. Waarom schaamde me ik me? Geen idee, maar toch had ik dat gevoel.

Nee zeggen is het enige juiste. Het verschil met jou TO, is dat jij geen kind meer bent.Seksueel geweld is het enige delict waar de slachtoffer samen met de dader beoordeeld en soms veroordeeld wordt.
quote:Moiren_ schreef op 21 januari 2016 @ 19:58:

Er is helemaal geen sprake van seksueel geweld. Prada zegt raak me niet aan en geeft vervolgens een kus.

Zou ik ook flink van in de war raken.Aan haar zitten en onder druk zetten voor een kus is aanranding. Dat is seksueel geweld. Het is een misvatting dat een hand op je billen of wat deze meneer doet, geen seksueel geweld is.
quote:Moiren_ schreef op 21 januari 2016 @ 19:58:

Zou ik ook flink van in de war raken.

Tja, ik zeg toch dat ik daar niets kwaads in zag, ook omdat ik ervan overtuigd was dat hij de sleutel niet had.

En het gaat steeds over een kus, maar maak het niet groter als ik bedoelde. Een bedankt kusje, meer niet. En ja, nu zie ik hoe stom dat was.
Nee hij is nog niet geweest en hopelijk blijft dat zo.
quote:Heksie schreef op 21 januari 2016 @ 20:02:

[...]

Aan haar zitten en onder druk zetten voor een kus is aanranding. Dat is seksueel geweld. Het is een misvatting dat een hand op je billen of wat deze meneer doet, geen seksueel geweld is.

Hij heeft 1x haar arm aangeraakt en die kus heeft ze hem zelf toegezegd.

Kom op zeg, niet alles is aanranding en verkrachting.
Je begrijpt het echt niet hé...ik heb het niet overig je vorige topic, die heb ik niet eens bekeken...ik heb het over de buurman die gister volgens jou al stalkergedrag vertoonde maar die je vandaag weer binnen liet. Het gedonder begon pas vandaag na 10 min volgens jou? Het gedonder met de buurman begon toch al gister.

maar goed verslaafd aan spanning....en theater...je hoopt natuurlijk dat iemand je komt redden zodat je zelf geen nee hoeft te zeggen en je nog meer aandacht genereert.
quote:Heksie schreef op 21 januari 2016 @ 20:02:

[...]

Aan haar zitten en onder druk zetten voor een kus is aanranding. Dat is seksueel geweld. Het is een misvatting dat een hand op je billen of wat deze meneer doet, geen seksueel geweld is.

Eens, TO is hierin gemanipuleerd, want hij had de sleutel wel.

En bedenk je goed dat dit soort types exact weten bij wie ze hun vuile spelletjes kunnen spelen. Ze kiezen de vrouwen erop uit.

Dat neemt niet weg dat het totaal niet handig is van Prada, en zelfs erg dom. Maar als je niey goed weet hoe om te gaan met dit gedrag, trap je erin, en weet je je niet goed houding te geven.
quote:Moiren_ schreef op 21 januari 2016 @ 20:04:

[...]

Hij heeft 1x haar arm aangeraakt en die kus heeft ze hem zelf toegezegd.

Kom op zeg, niet alles is aanranding en verkrachting.Ik zie het ook niet als verkrachtig of aanranding, maar ik voel me wel heel erg geintimideerd. Ik hoop dat het hierbij blijft en hij nu KO van de drugs op zijn bank ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven