Zomer 2016

22-01-2016 21:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij willen deze zomer (ws de laatste keer) samen met 3 zonen (20,18 en 16 jaar) op vakantie. Helaas lopen onze wensen uiteen. We willen vliegen naar Spanje ( niet de eilanden)Portugal, Italie, Frankrijk, Oostenrijk of Zwitserland. Graag in een appatement, hotel oid. En een groot zwembad met een of meerdere glijbanen.

Ben al bij het reisbureau geweest en al avonden gegoogeld, maar helaas nog niet gevonden waar we 100% tevreden over zijn. Ons budget is max 5000,00 en we willen 2juli weg.

Ik hoop dat jullie nog ideeen hebben?

Bij voorbaat dank!
Waarop ketst alles af dan? Niks te doen voor je zoons? Te druk? Te duur?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een hotel/appartement met zwembad vinden in Spanje, Portugal, Italië, Frankrijk, Oostenrijk of Zwitserland lijkt me niet zo heel gek moeilijk. Waarom zijn voorgaande hotels/appartementen afgevallen? Ik kan nu namelijk wel de eerste zoveel linkjes van Google kopiëren, maar die zijn voor een bepaalde reden al afgevallen. Zonder die reden te weten, zit ik zo voor niks te googelen en daar heb ik niet zo veel zin in. ;)

Dus waarom was de rest het niet?

--

Eerst link via Sunweb:

http://zon.sunweb.nl/span ... ihuela_park_en_palace.htm

Brand los.
Waar lopen de wensen op uiteen?
1000 euro pp voor een vliegvakantie in het hoogseizoen? Misschien als je met zijn 5en in 1 appartement gaat zitten maar verwacht er geen luxe voor maar misschien heb ik het mis.
quote:dolfje schreef op 22 januari 2016 @ 22:12:

1000 euro pp voor een vliegvakantie in het hoogseizoen? Misschien als je met zijn 5en in 1 appartement gaat zitten maar verwacht er geen luxe voor maar misschien heb ik het mis.Ligt er aan hoe lang ze willen.
Kan makkelijk, je kan zelfs naar de States voor dat bedrag als je goed zoekt.

Zoek eens op expedia bijvoorbeeld.
Oh dan heb ik het mis.

Ik zoek altijd eerst een bestemming uit en ga dan kijken wat er beschikbaar is voor het bedrag wat ik uit wil geven.
quote:Zusenzoo schreef op 22 januari 2016 @ 22:16:

Kan makkelijk, je kan zelfs naar de States voor dat bedrag als je goed zoekt.

Zoek eens op expedia bijvoorbeeld.https://werelddealweken.k ... N7u1rivvsoCFRUTGwodIYEKPQ
We willen een dag of 8 en 2 juli is nog net voor de schoolvakanties. Vooral de jongens zien graag1 of meerdere glijbanen in het zwembad. Maar wellicht hebben we toch te veel wensen.
quote:jerima schreef op 22 januari 2016 @ 22:35:

We willen een dag of 8 en 2 juli is nog net voor de schoolvakanties. Vooral de jongens zien graag1 of meerdere glijbanen in het zwembad. Maar wellicht hebben we toch te veel wensen.Ze willen niet iets als een leuke straat met kroegen in de buurt? Die gaan de hele dag glijden?
Als ik even snel kijk moet Spanje wel lukken voor dat bedrag maar of glijbanen erbij zitten heb ik niet naar gekeken.
https://www.google.nl/sea ... KAhWEh3IKHSBRBgoQ_AUIBygC

Waarom vielen deze allemaal af dan?

http://reisbureauvanboess ... op-10-splash-waterparken/

Home>Waterparken/Splash top 10

SPLASH WORLD Royalton Punta Cana & Memories Splash bestaat uit twee delen.

Royalton Punta Cana gedeelte ligt dichter bij het strand en biedt, naast de standaard kamer, tevens kamers met zeezicht en kamers met directe toegang tot het zwembad. Het Memories Splash gedeelte ligt op circa 600 meter van het strand. Tussen het Royalton Punta Cana en het Memories Splash ligt het grootste waterpark van Punta Cana. Met een Splashfactor 10 gegarandeerd volop fun voor de hele familie. De hier gelegen deluxe kamers liggen aan de rand van het resort. De premium kamers liggen dichter bij het waterpark. De familiekamers zijn ruim van opzet en beschikken over een extra sofabed of een stapelbed. Overal is het eigentijdse design tot in detail doorgevoerd. Er is gratis Wi-Fi in het hele resort en op de kamers en het 24- uurs all inclusive concept is zeer volledig, van gezellig koffiecafé tot Japanse sushi en Spaanse tapas.

SPLASH WORLD Hotel Eftalia Village nabij Alanya, Turkse riviera, Turkije.

eftaslis

Dit kindvriendelijke all inclusive hotel beschikt over een heleboel zwembaden en niet te vergeten glijbanen! Op het park vind je 4 verschillende zwembaden waarvan 2 met verschillende glijbanen. Als u van het park afgaat en naar het strand loopt door de tunnel die zich op het park bevindt, komt u op Eftalia Island terecht hier is van alles te doen! Zwembaden aan het strand met glijbanen en een groots opgezet animatieteam. Ook veel restaurants en bars van de hotelketens zijn hier te vinden.

SPLASHWORLD Hotel Jaz Makadi Aquaviva , Makadi Bay ,Egypte.

egypte

In dit mooie ruim opgezette hotel, vindt u veel leuke glijbanen voor jong en oud. Ook is er een golfslagbad aanwezig. Dit hotel is te boeken op basis van All inclusive en heeft een zeer goede classificatie.

SPLASHWORLD Memories Splash Punta Cana, Dominicaanse Republiek.

dominicaanse

In dit prachtige all inclusive hotel vindt u een waterpark met erg veel glijbanen voor jong en oud. Ook zijn er verschillende soorten zwembaden.en a la carte restaurants, U mag gebruik maken van de faciliteiten rondom het hotel.

SPLASHWORLD Club Ali Bey Park in Side aan de Turkse Riviera.

turkije

Dit All inclusive hotel in Ottomaanse stijl gebouwd heeft een uitgebreid waterpark met supersnelle glijbanen en de Lazy River. Daarnaast biedt het veel sportfaciliteiten, onder andere 62 tennisbanen en een professioneel fitness center.

SPLASH WORLD Venus Beach Hammamet Tunesië.

Heeft u interesse in een spetterend aquapark met glijbanen in alle soorten en maten én rustige waterattracties voor de kleintjes? Boek dan een SPLASHWORLD vakantie. U heeft gratis en onbeperkt entree tot een groot aquapark. Niet alleen de kinderen genieten van alle waterpret, ook ouders proberen graag zo’n spannende, supersnelle glijbaan uit. Durft u… Als eerste in één van de zwembaden te springen van SPLASHWORLD Venus Beach? In mei opent dit nieuwste SPLASHWORLD hotel haar deuren voor gasten. Met 3 zwembaden en glijbanen met huiveringwekkende namen als Black Hole en Space Tunnel is waterpret hier voor de hele familie verzekerd. Al is het maar omdat het strand ook maar een paar passen lopen is. Met een drankje erbij uit de All Inclusive Beach Bar ligt dat strandbed natuurlijk extra lekker. Of je nu met zijn tweeën komt of met de hele familie: alle kamers in SPLASHWORLD Venus Beach zijn ruim opgezet en lekker licht. Dus waar droomt u van: morgen de winst op de tennisbaan of een sprookje uit duizend-en-één-nacht tijdens het bezoeken van de souk in Hammamet.

SPLASHWORLD Paradise Valle Taurito Gran Canaria

Zin in een spetterend aquapark met glijbanen in alle soorten en maten en rustige glijbanen voor de kleintjes? Boek dan een SPLASHWORLD vakantie. U heeft gratis en onbeperkt toegang tot het aquapark. U verblijft op basis van All inclusive , zowel in het hotel als in het aquapark! Dat wordt dus grenzeloos genieten, spetteren en vooral heel veel vakantiepret. Het spectaculaire Splashworld Valle Taurito scoort een SplashFactor 8, en biedt daarmee één van de meest fantastische waterparken van Spanje aan. Voor de waterratjes kunt u niks leukers bedenken! Maar ook aan de volwassenen is gedacht, en dan niet alleen aan hen die graag het kind in zich loslaten gaan. Splashworld Valle Taurito heeft namelijk prachtige ruime moderne kamers, waardoor u zich niet alleen in het aquapark, maar ook in de luxe onderdompelt. Om nog maar te zwijgen over het uitzonderlijke klimaat van Playa Taurito, wat te bekend staat als het lekkerst van Gran Canaria, met het zachte zandstrand op loopafstand.

SPLASH WORLD Marina Parc – Arenal Dén Castell Spanje.

Dit is hét spetterende waterpret voor het hele gezin. SplashWorld betekent onbeperkt toegang tot de meest spectaculaire waterparken. Glij van supersnelle glijbanen, dobber in een band op de Lazy River en geniet van alle andere waterattracties. SplashWorld betekent zwemplezier voor jong en oud. Marina Parc is een erg ruim opgezette familie accommodatie waar u met het hele gezin kunt genieten van een heerlijke vakantie. Het is gelegen in een rustige groene omgeving in het gebied van Arenal d’en Castell. Een echte aanrader voor de glijbanen lieverhebbers!

SPLASHWORLD Sun Palace Faliraki/Rhodos Griekenland

Onbeperkt gratis toegang tot een spectaculair aquapark. Geniet van de diverse glijbanen. In Hotel Sun Palace verblijft u in een modern gerenoveerde kamer op een steenworp afstand van het grote waterpark. Maar ook bij het grote zwembad van het hotel kunt u heerlijk genieten van uw vakantie. Liever een dagje naar het strand? Dan bent u zeker ook hier op het juiste adres! Op loopafstand vindt u namelijk het brede zandstrand van Faliraki. Sun Palace biedt een uitstekende All Inclusive formule. Een echte aanrader voor een vakantie met het hele gezin!

SPLASH WORLD DISCOVERY POINT Blue Lagoon Resort – Kos Griekenland

Dit luxe en uitstekende vakantieresort biedt je alle ingrediënten voor een heerlijke All Inclusive vakantie met het hele gezin, of juist heerlijk samen. Zo zijn er naast het waterpark ook zwembaden en speeltoestellen. Daarnaast zijn er o.a. een afgescheiden Adults Only zwembad en een wellnesscentrum met binnenbad aanwezig. Voor families zijn er ruime familiesuites beschikbaar en u kunt ontspannen in de zeer uitgebreide sportfaciliteiten. Ook heeft u een ruime keuze aan uitstekende restaurants: Internationaal, BBQ, Grieks of Italiaans. Tevens geniet u er van de vriendelijke en uitstekende service.Een topvakantie is gegarandeerd in Blue Lagoon Resort.

De ene glijbaan is de andere niet, wij hebben een overzicht gemaakt die we zullen aangeven bij de door ons geselecteerde glijbanen, zodat u precies weet wat u kunt verwachten. Klik hier.
In Spanje heb je volgens mij ook tig waterparken,dat lijkt me dan voor een dag of wat leuker dan zo'n net niet glijbaan bij de accommodatie.
Gran canaria, appartement met zwembad en glijbanen.

Turkije is super luxe, wij zijn daar geweest met groot gezin voor tien dagen voor 3000 euro, all inclusive.

Turkije barst van luxe, wij hadden echt een 100 sterren vakantie, niet normaal.
Dank je wel voor jullie inbreng, maar we willen niet naar Turkije, Egypte of de Canarische eilanden. En als er een aquapark oid in de buurt is zou dit ook een optie kunnen zijn! Ik heb weer wat inspiratie en ga weer googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven