Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zondag 24 januari 2016 om 22:27
zondag 24 januari 2016 om 22:48
quote:yette schreef op 24 januari 2016 @ 22:40:
Nou, nog eentje voor het slapen ...Ik vrees voor selfservice Yet, kijk ze daar nu prutsen met die bezemsteel. En maar niet begrijpen waarom er geen bier uit de tap komt.
Nou, nog eentje voor het slapen ...Ik vrees voor selfservice Yet, kijk ze daar nu prutsen met die bezemsteel. En maar niet begrijpen waarom er geen bier uit de tap komt.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 24 januari 2016 om 23:01
Ik kom broodnuchter binnenstappen om me klem te zuipen. En negeer te kijken naar de jukebox omdat toen ik de zaal verliet een dame met een hondje blije muziek wilde aanvragen terwijl in die hoek ook twee stonden te wachten tot het uurtje voorbij was.
Mijn keuken is weer schoon.
Is hier ook Malibu in van die grote colaglazen?
Mijn keuken is weer schoon.
Is hier ook Malibu in van die grote colaglazen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 24 januari 2016 om 23:08
quote:Moiren_ schreef op 24 januari 2016 @ 23:04:
[...]
Is dat lekker?
Een longdrink Malibu Feow? Ik ben de eerste om toe te geven dat dat helemaal niet stoer is. Maar de geur is echt heerlijk. En als ik over mijn nek mocht gaan denk ik dat de nasmaak?terugsmaak? Ook beter is dan die van bier.
[...]
Is dat lekker?
Een longdrink Malibu Feow? Ik ben de eerste om toe te geven dat dat helemaal niet stoer is. Maar de geur is echt heerlijk. En als ik over mijn nek mocht gaan denk ik dat de nasmaak?terugsmaak? Ook beter is dan die van bier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.