Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 25 januari 2016 om 15:45
quote:fietsie schreef op 25 januari 2016 @ 15:39:
[...]
Ga gerust jullie gang, het kan zodra de vijf in de klok zit. 15.40 is dus prima! Ik doe nog even niet mee, ik moet moet nog koken en rijden. En timen, heel precies. Ene schotel in de ene oven, andere in de andere oven en derde gerecht in de magnetron. Dan in de auto om dochter te halen en bij thuis kanomst direct eten. Dan kan iedereen op tijd zijn voor clubjes of fysiotherapie oid.Wat leuk dat jij zelf servies maakt.
[...]
Ga gerust jullie gang, het kan zodra de vijf in de klok zit. 15.40 is dus prima! Ik doe nog even niet mee, ik moet moet nog koken en rijden. En timen, heel precies. Ene schotel in de ene oven, andere in de andere oven en derde gerecht in de magnetron. Dan in de auto om dochter te halen en bij thuis kanomst direct eten. Dan kan iedereen op tijd zijn voor clubjes of fysiotherapie oid.Wat leuk dat jij zelf servies maakt.
maandag 25 januari 2016 om 15:49
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 15:40:
Wat voor schotels maak je dan? 3 stuks??
A G V
Aardappelpuree in ene de oven
Suddervlees in de andere oven
Rode kool in de magnetron
Ik ben vanmiddag dus aan het preppen (lelijk woord) en dan straks alles op tijd klaar. Nu even thee, met de jongens met zere bekkies. Die zitten ook chagrijnig met hun telefoon. De een heeft een getrokken kies, die andere een aangedraaide beugel.
Wat voor schotels maak je dan? 3 stuks??
A G V
Aardappelpuree in ene de oven
Suddervlees in de andere oven
Rode kool in de magnetron
Ik ben vanmiddag dus aan het preppen (lelijk woord) en dan straks alles op tijd klaar. Nu even thee, met de jongens met zere bekkies. Die zitten ook chagrijnig met hun telefoon. De een heeft een getrokken kies, die andere een aangedraaide beugel.
maandag 25 januari 2016 om 15:59
maandag 25 januari 2016 om 16:04
maandag 25 januari 2016 om 16:04
quote:doornroosje9 schreef op 25 januari 2016 @ 15:59:
Heel druk met je telefoon bezig zijn, Red. Tikken alsof je leven er vanaf hangt!
Ik ben inmiddels bij op al mijn fora
Nee ik heb geen ideeeee waar ik heen ga op vakantie. Nee geen koffie dank je. Nee dit nee dat. Uhuh. Hmhm. Wat? Nee nog steeds geen koffie. En zo.
Volgende keer neem ik mijn bliksemafleider mee, die kletst voor twee. Vier.
Heel druk met je telefoon bezig zijn, Red. Tikken alsof je leven er vanaf hangt!
Ik ben inmiddels bij op al mijn fora
Nee ik heb geen ideeeee waar ik heen ga op vakantie. Nee geen koffie dank je. Nee dit nee dat. Uhuh. Hmhm. Wat? Nee nog steeds geen koffie. En zo.
Volgende keer neem ik mijn bliksemafleider mee, die kletst voor twee. Vier.
maandag 25 januari 2016 om 16:08