Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 16:49:

Wat gaan jullie eten? Hier kip/gele curry en rijst.

Boerenkool.

Wat is er erg aan dat plaatje?
Alle reacties Link kopieren
Dag Leo, heel veel plezier vanavond
I like being a mess. It's who I am.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 januari 2016 @ 17:13:

Daaaag allemaal!

Tot morgen!

Fijne avond.Toi Toi Toi!
Succes, Leo!
Life is short. Eat dessert first.
Leo..

Zien we je volgende week in De Bladen?
Leo succes!

Rutger Hauer, zo mooi.

Ga zo een grote fritatta maken, dan kan ik de rest morgen meenemen in de salade voor lunch.

Nu eerst een borrel, doe mij maar een wodka-jus.
En ik hou van gefriemel aan mijn hoofd. Maar niet van een hoop geklets van kappers.
Ik had ook wel zin in boerenkool of zuurkool maar de curry staat al op
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 17:07:

[...]

Is wat om die kapsters te geven voor ze beginnen te knippenidd, flinke schep er in.
very metal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 januari 2016 @ 17:19:

En ik hou van gefriemel aan mijn hoofd. Maar niet van een hoop geklets van kappers.,Daar hou ik ook niet van, waarom willen ze altijd weten wat je met de feestdagen gaat doen of met de vakantie? Ze staan er om mijn haren te knippen niet om mijn prive leven uit te horen, waar alle wachtenden klanten dan ook weer naar luisteren.
Onwijze Andijvie vraag. Kan een fleecedeken de droger in? En er dan nog uit komen zoals-ie er in ging natuurlijk.
Volgens mij wel moi. Een fleecetrui zou ik gewoon erin doen, dus een deken lijkt me ook geen probleem.
quote:Poltergeist2016 schreef op 25 januari 2016 @ 17:25:

[...]

,Daar hou ik ook niet van, waarom willen ze altijd weten wat je met de feestdagen gaat doen of met de vakantie? Ze staan er om mijn haren te knippen niet om mijn prive leven uit te horen, waar alle wachtenden klanten dan ook weer naar luisteren.Daarom ga ik ook nooit naar een andere kapper. Toen vriendin haar arm brak, heb ik gewoon zeven weken gewacht tot ze weer kon knippen.
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 16:49:

Wat gaan jullie eten? Hier kip/gele curry en rijst.Geen flauw idee nog
quote:Moiren_ schreef op 25 januari 2016 @ 17:32:

Onwijze Andijvie vraag. Kan een fleecedeken de droger in? En er dan nog uit komen zoals-ie er in ging natuurlijk.ben je nou nog bezig?
very metal
quote:Moiren_ schreef op 25 januari 2016 @ 17:32:

Onwijze Andijvie vraag. Kan een fleecedeken de droger in? En er dan nog uit komen zoals-ie er in ging natuurlijk.Ja hoor, doen wij ook altijd. Droger niet te heet zetten.
quote:-KING- schreef op 25 januari 2016 @ 17:37:

[...]

ben je nou nog bezig?

Jah.

Je zou het doen Wol, maar dus nog nooit gedaan?
Gezellig trouwens, ik ben nog niet klaar met mijn werk en het gaat alweer over de was .
WTF van de nieuwe forumregels trouwens.
Ja, volgens mij wel ooit hoor. Geen probleem. Niet op 90 graden, maar 40 kan gewoon.
Als er verzoeknummers aangevraagd kunnen worden dan wil ik deze wel.

Howzath - Sherbet https://www.youtube.com/watch?v=oXM4wGCqKWA

Ik kom niet kleppen - want ik doe alles met filter. Laat gewoon het mooie binnen.

Dat wil ik dan ergens droppen.

Deze hoeft niet, maar voor de ouderen. https://www.youtube.com/watch?v=0KJ60uJZ3-Q

Barbamamma.

Have Fun... er er was lekker veel vandaag.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 17:39:

Gezellig trouwens, ik ben nog niet klaar met mijn werk en het gaat alweer over de was .Maar ik heb nu wel professioneel advies
quote:Moiren_ schreef op 25 januari 2016 @ 17:38:

[...]

Jah.

Je zou het doen Wol, maar dus nog nooit gedaan? Nee duhuh, anders had ze wel Fleece geheten.
quote:Moiren_ schreef op 25 januari 2016 @ 17:39:

WTF van de nieuwe forumregels trouwens.Ik vind dat niet helemaal fair, want zo heb je nooit de kans met een schone lei te beginnen. Ook niet als je al heel lang braaf bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven