Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 25 januari 2016 om 17:42
quote:fietsie schreef op 25 januari 2016 @ 17:33:
[...]
Daarom ga ik ook nooit naar een andere kapper. Toen vriendin haar arm brak, heb ik gewoon zeven weken gewacht tot ze weer kon knippen.Ik vind het echt zo raar, als je een nieuwe broek past in de winkel vraagt de verkoopster ook niet of je op vakantie gaat. En wat de plannen voor de kerst zijn.
[...]
Daarom ga ik ook nooit naar een andere kapper. Toen vriendin haar arm brak, heb ik gewoon zeven weken gewacht tot ze weer kon knippen.Ik vind het echt zo raar, als je een nieuwe broek past in de winkel vraagt de verkoopster ook niet of je op vakantie gaat. En wat de plannen voor de kerst zijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 januari 2016 @ 17:40:
[...]
Ik vind dat niet helemaal fair, want zo heb je nooit de kans met een schone lei te beginnen. Ook niet als je al heel lang braaf bent.Wat nou weer? Lekker is dat, heb ik ook eens een ban en nou blijft ie tot in lengte van dagen staan? Ik zeg je, ze haten mij.
[...]
Ik vind dat niet helemaal fair, want zo heb je nooit de kans met een schone lei te beginnen. Ook niet als je al heel lang braaf bent.Wat nou weer? Lekker is dat, heb ik ook eens een ban en nou blijft ie tot in lengte van dagen staan? Ik zeg je, ze haten mij.
Elvis ... wie is Elvis? https://www.youtube.com/watch?v=Km6PskIbnog
maandag 25 januari 2016 om 17:44
maandag 25 januari 2016 om 17:44
maandag 25 januari 2016 om 17:55
quote:doornroosje9 schreef op 25 januari 2016 @ 17:52:
Jeej, LV!
En die nieuwe regels zullen vanaf vandaag ingaan, lijkt me sterk als dat met terugwerkende kracht is.Ik kijk nergens meer raar van op hoor. En ik wens ze veel plezier met de te verwachten stortvloed aan verzoeken om bans en waarschuwingen terug te draaien.
Jeej, LV!
En die nieuwe regels zullen vanaf vandaag ingaan, lijkt me sterk als dat met terugwerkende kracht is.Ik kijk nergens meer raar van op hoor. En ik wens ze veel plezier met de te verwachten stortvloed aan verzoeken om bans en waarschuwingen terug te draaien.