Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 18:52:

Mijn bad loopt. Even ontspannen bubbelen met een boek. Heb een kutdag vandaag.😈Er komen ook mannen hier hoor..
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:05:

En als iemand me kan vertellen welke inbouwvaatwasser ik moet kopen, dan kan ik ook lekker in de kroeg blijven hangen.Je kunt ook gewoon een man nemen (of een vrouw natuurlijk) voor de afwas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 19:06:

[...]

Er komen ook mannen hier hoor..He Co hier hang je uit. Ik miste je de laatste tijd al!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Solomio schreef op 25 januari 2016 @ 19:03:

[...]

Ow, ik heb alle salie gekocht. Sorry.Stuur ik dat spook wel door naar jou.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:05:

En als iemand me kan vertellen welke inbouwvaatwasser ik moet kopen, dan kan ik ook lekker in de kroeg blijven hangen.Ik kom even naast je zitten, die moet ik nl ook nog.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:07:

[...]

Je kunt ook gewoon een man nemen (of een vrouw natuurlijk) voor de afwas.Nah, man is voorradig en doet het huishouden. Maar we hebben een nogal onregelmatig leven waardoor er vaak apart gegeten wordt enzo en ik hou van een leeg aanrecht en hij gaat niet voor elke 2 kopjes, 1 bordje... afwassen. Ik ga voor het gemak van de Heedendaagsche Tijd.
Ik ben trouwens echt heel blij met dit topic. Gewoon gezellig slap ouwehoeren met iedereen, zonder gezeik dat er zo nodig nagepraat moet worden.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 25 januari 2016 @ 19:08:

[...]

Ik kom even naast je zitten, die moet ik nl ook nog.Ik heb een topic geopend. Siemens schijnt tot nu toe de boventoon te voeren.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 25 januari 2016 @ 19:07:

[...]

Stuur ik dat spook wel door naar jou.Geen spook durft hier nog naar binnen, het stinkt echt enorm hier.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:09:

[...]

Nah, man is voorradig en doet het huishouden. Maar we hebben een nogal onregelmatig leven waardoor er vaak apart gegeten wordt enzo en ik hou van een leeg aanrecht en hij gaat niet voor elke 2 kopjes, 1 bordje... afwassen. Ik ga voor het gemak van de Heedendaagsche Tijd.Dan koop een paar kilo wegwerpservies
quote:Solomio schreef op 25 januari 2016 @ 19:10:

[...]

Geen spook durft hier nog naar binnen, het stinkt echt enorm hier. zeg nooit nooit, doe mijn nick nog wel eens eer aan.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:07:

[...]

He Co hier hang je uit. Ik miste je de laatste tijd al! ik was al ruim 2 weken hier in de kroeg
Is een optie LV, een optie... Maar daar ben ik natuurlijk veels de sjiek voor, dat zie je toch aan mijn prachtige mantelpak!
quote:Poltergeist2016 schreef op 25 januari 2016 @ 19:11:

[...]

zeg nooit nooit, doe mijn nick nog wel eens eer aan.Gaan we nou alweer meeten?
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 19:11:

[...]

ik was al ruim 2 weken hier in de kroeg Ah jij hebt de renovatie voor de opening gedaan!
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 19:11:

[...]

ik was al ruim 2 weken hier in de kroeg Zal wel een hele eenzame aangelegenheid zijn geweest, want de tent is net een dag open.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:12:

[...]

Gaan we nou alweer meeten?.

Ja als de kamers van kings kasteel niet bevalt moet ik toch op zoek naar ander onderdak.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:12:

[...]

Ah jij hebt de renovatie voor de opening gedaan!Lol. Ja!
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:13:

[...]

Zal wel een hele eenzame aangelegenheid zijn geweest, want de tent is net een dag open.Maai middul neem iz Remi he. Aai em joest toe it.
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 19:14:

[...]

Lol. Ja!Was waarschijnlijk nog een dingetje om al die loungebanken en ledverlichting te slopen. Maar eerlijk is eerlijk je hebt puik werk verricht.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:16:

[...]

Was waarschijnlijk nog een dingetje om al die loungebanken en ledverlichting te slopen. Maar eerlijk is eerlijk je hebt puik werk verricht.Ben nu tussendoor bezig met Leo haar woning. Ze gaat verhuizen en hier in Amsterdam boven de kroeg wonen.
O, ontdekking... Via het nummer Janie's Got a gun .. Past wel in deze tijd - kwam ik op dit album uit.

Grappig toeval.

Het is me eigenlijk nooit opgevallen dat ze best wel leuke nummers hebben uitgebracht.

En de naam "pump" .... ja, die heeft opeens ook een andere betekenis.
Beste forummers,

Wegens een communicatiefout is er onterecht meegedeeld dat de volgende regel zou worden afgeschaft:

Indien een gebruiker na het krijgen van een waarschuwing of ban een periode van minimaal drie maanden zonder overtreding gebruik maakt van het forum dan wordt de laatst verkregen waarschuwing of ban kwijtgescholden.

Deze regel blijft gewoon bestaan en staat ook nog steeds in de huisregels. Excuses voor de verwarring.

Groet,

CM VIVA
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 25 januari 2016 @ 19:24:

Beste forummers,

Wegens een communicatiefout is er onterecht meegedeeld dat de volgende regel zou worden afgeschaft:

Indien een gebruiker na het krijgen van een waarschuwing of ban een periode van minimaal drie maanden zonder overtreding gebruik maakt van het forum dan wordt de laatst verkregen waarschuwing of ban kwijtgescholden.

Deze regel blijft gewoon bestaan en staat ook nog steeds in de huisregels. Excuses voor de verwarring.

Groet,

CM VIVA
Jij bent snel Solo... wilde het net plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven