Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:41:

[...]

Fietsen is link met drank op. We nemen een taxi of lopen.Ow da's ook waar, maar LV bood me een biertje aan en ik bliefde een rood wijntje... maar eh.... zoals het nu gaat kan ik straks echt op de fiets naar huis. Wie heeft bardienst?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:43:

[...]

Wow dat stelt me gerust! En de salie is uitverkocht dussssss... we hoeven nog niet naar de schuilkelder. *kan iemand die op een 'mals' stoeltje zit even met me ruilen? Je krijgt natuurlijk een drankje en een portie bitterballen als dank.*
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:43:

[...]

Wow dat stelt me gerust! En de salie is uitverkocht dussssss... we hoeven nog niet naar de schuilkelder. *kan iemand die op een 'mals' stoeltje zit even met me ruilen? Je krijgt natuurlijk een drankje en een portie bitterballen als dank.*
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 19:44:

[...]

[img]http://www.holland.com/upload_mm/e/1/9/ ... ijter2.jpg[/img]

Zulke?Uitsmijters in de ochtend, buitenwippers in de avond als de ongewenste gasten de dag onder de loep willen nemen en wij gewoon cafe praat uit willen slaan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:44:

[...]

Zielig voor Fietsie ook. Je zal maar al die dronken torren naar huis moeten rijden. Is ze in da house?
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Uitsmijters in de ochtend, buitenwippers in de avond als de ongewenste gasten de dag onder de loep willen nemen en wij gewoon cafe praat uit willen slaan.
Dank je LV, de bitterballen komen er aan. Wat wil je drinken?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:42:

[...]

Dat doen we ook niet, we verkeren in een parallel universum. Stiekem zijn we al lang vermorzeld door zure regen, neutronenbommen en koliedraden.

Koliedraden!

En we zaten los op de achterbank 😬
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Is ze in da house?Volgens mij wel, en anders ga ik haar gewoon halen. Altijd handig voor noodgevallen, een ouwe kroegfiets.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:49:

[...]

Volgens mij wel, en anders ga ik haar gewoon halen. Altijd handig voor noodgevallen, een ouwe kroegfiets.

Ben niks opgeknapt van het bad. Kats veel hoofdpijn en sloerig in de rakker.

Ik moet kippensoep met sambal.

Heerst er griep?
Weten jullie lekkere, alcoholvrije drankjes? Niet te zoet, liever geen koolzuur. Ik heb net een fles gember-appel limonadesiroop gekocht,mdie valt wel in de smaak. Jullie nog ideeën?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:47:

Dank je LV, de bitterballen komen er aan. Wat wil je drinken?

Doe maar een lekkere Westmalle Triple

quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:50:

Ben niks opgeknapt van het bad. Kats veel hoofdpijn en sloerig in de rakker.

Ik moet kippensoep met sambal.

Heerst er griep?Yep er heerst griep Man is geveld, ik voorlopig nog alleen snotverkouden.
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 19:51:

Weten jullie lekkere, alcoholvrije drankjes? Niet te zoet, liever geen koolzuur. Ik heb net een fles gember-appel limonadesiroop gekocht,mdie valt wel in de smaak. Jullie nog ideeën?Ik heb altijd karvan cevitam. Weinig siroop, veel water.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:51:

[...]

Doe maar een lekkere Westmalle Triple

[img]http://www.beerhawk.co.uk/media/catalog ... h005_1.jpg[/img]Goede keuze LV, daar maak ik stoofvlees mee
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:47:

[...]

Koliedraden!

En we zaten los op de achterbank 😬Wij lagen onderweg naar zuidfrankrijk gewoon te knokken op de hoedenplank. En op ieder verjaardagsfeestje stond het blauw van de rook en Ome Piet reed als een streep naar huis, na het nuttigen van anderhalve fles Jonge Bols. Dat waren nog eens tijden.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:52:

[...]

Yep er heerst griep Man is geveld, ik voorlopig nog alleen snotverkouden.Dan ben ik vast de sjaak. Kippensoep ontdooien moet ik. En een glas cognac.

Weten jullie lekkere, alcoholvrije drankjes? Niet te zoet, liever geen koolzuur. Ik heb net een fles gember-appel limonadesiroop gekocht,mdie valt wel in de smaak. Jullie nog ideeën?Ik drink graag perensap, maar jij bedoelt waarschijnlijk limonadeachtige dingen? Ik heb meestal ook een kan met ijswater met limoen en munt staan, vind ik erg lekker.

Weten jullie lekkere, alcoholvrije drankjes? Niet te zoet, liever geen koolzuur. Ik heb net een fles gember-appel limonadesiroop gekocht,mdie valt wel in de smaak. Jullie nog ideeën?Appel- of sinaasappelsap, flink aangelengd met water.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:53:

[...]

Wij lagen onderweg naar zuidfrankrijk gewoon te knokken op de hoedenplank. En op ieder verjaardagsfeestje stond het blauw van de rook en Ome Piet reed als een streep naar huis, na het nuttigen van anderhalve fles Jonge Bols. Dat waren nog eens tijden.

Absoluut. Zo was het. Los in rokerige auto's met een chauffeur met flink wat borrels op.

En nog meer situaties die nu ondenkbaar zijn. En we zijn er nog. 😁
quote:Poltergeist2016 schreef op 25 januari 2016 @ 19:13:

[...]

.

Ja als de kamers van kings kasteel niet bevaltonmogelijk.
very metal
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:53:

[...]

Goede keuze LV, daar maak ik stoofvlees mee Zonde van dat lekkere bier, koop dan gewoon zo'n gore Leffe Dubbel. Niet te zuipen maar in stoofvlees doet ie het prima.
Wat ik ook redelijk veel drink, tomatensap. Scheutje tabasco erdoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven