Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:53:

[...]

Dan ben ik vast de sjaak. Kippensoep ontdooien moet ik. En een glas cognac.Een goeie straffe Grog naar grootmoeders recept heb je nodig! *en ik bibber nog als ik daar aan denk: een rauw ei moest van grootmoeder ook uitgezogen worden bij grieperige klachten en koorts*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En bier en wijn en water. 😆
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:52:

[...]

Ik heb altijd karvan cevitam. Weinig siroop, veel water.Welke smaak? Meneer Tats is niet zo'n zoetekauw.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:57:

[...]

Een ghoeie straffe Grog naar grootmoeders recept heb je nodig! *en ik bibber nog als ik daar aan denk: een rauw ei moest van grootmoeder ook uitgezogen worden bij grieperige klachten en koorts*Ja! Krijg ik wel weg. Ik krijg alles weg.
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:55:

[...]

Absoluut. Zo was het. Los in rokerige auto's met een chauffeur met flink wat borrels op.

En nog meer situaties die nu ondenkbaar zijn. En we zijn er nog. 😁
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Welke smaak? Meneer Tats is niet zo'n zoetekauw.Die citroen cactus vind ik lekker en nog net een beetje 'zuur'.
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Welke smaak? Meneer Tats is niet zo'n zoetekauw.In koelkast: citroen, tropical en sinaasappel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:54:

[...]

Appel- of sinaasappelsap, flink aangelengd met water.Appelsap is ie een beetje op uitgekeken geloof ik m
Karvancevitam is ook fijn om te mixen, de smaken door elkaar. Dat doet meneer Yas weleens.
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Ja! Krijg ik wel weg. Ik krijg alles weg.

Een rauw ei is prima te doen met een zooitje peper. Die peper zet meteen de snotklieren goed in werking.

Tomatensap heb ik nooit kunnen verdragen, zelfs niet met wodka.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Die citroen cactus vind ik lekker en nog net een beetje 'zuur'.En als ie dan te zuur is mix je hem met een andere smaak.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 20:00:

[...]

Een rauw ei is prima te doen met een zooitje peper. Die peper zet meteen de snotklieren goed in werking.

Tomatensap heb ik nooit kunnen verdragen, zelfs niet met wodka.Tomatengroentesap is ook goed te doen.
Sinaasappels en een loswandelende grapefruit persen. Die grapefruit haalt net het overbodige zoet weg (ik ben ook niet zo'n zoetekauw)
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 20:02:

[...]

Tomatengroentesap is ook goed te doen.Nee ik vind het echt niks. Wortelsap wel trouwens.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Uitsmijters in de ochtend, buitenwippers in de avond als de ongewenste gasten de dag onder de loep willen nemen en wij gewoon cafe praat uit willen slaan.

Een buitenwipperT is toch ook een uitsmijterT?

Of alleen in limburg?
Man ligt zielig uit te zieken op bed en is muziekjes aan het draaien. Hoor ik keihard The Cure 'boys don't cry'
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:44:

Zielig voor Fietsie ook. Je zal maar al die dronken torren naar huis moeten rijden.quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:46:

Is ze in da house?

quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:49:

Volgens mij wel, en anders ga ik haar gewoon halen. Altijd handig voor noodgevallen, een ouwe kroegfiets.

Ja hoor, ik ben er weer. Taxi-Fietsie heeft alle haal- en brengacties van vanmiddag succesvol afgerond. Kind is naar de koorrepetitie, man was bij de fysiotherapeut. Fiets is klaar voor vandaag. Doet u maar een Amaretto naast de thee.

P.S. Ik dacht ik doe na mijn missie nog even een Missietje voordat jullie haar gaan missen! Multiquotes in de kroeg, mag toch wel?
quote:Corona67 schreef op 25 januari 2016 @ 20:04:

[...]

Een buitenwipperT is toch ook een uitsmijterT?

Of alleen in limburg? Maar in deze context geen ei, ook niet in Limburg
quote:fietsie schreef op 25 januari 2016 @ 20:04:

Multiquotes in de kroeg, mag toch wel?Deze zinnige niet vergrootglas-kijkende-snerende-multi-quotes zijn helemaal welkom. Hallo Fietsie!!!
quote:fietsie schreef op 25 januari 2016 @ 20:04:

[...]

[...]

[...]

Ja hoor, ik ben er weer. Taxi-Fietsie heeft alle haal- en brengacties van vanmiddag succesvol afgerond. Kind is naar de koorrepetitie, man was bij de fysiotherapeut. Fiets is klaar voor vandaag. Doet u maar een Amaretto naast de thee.

P.S. Ik dacht ik doe na mijn missie nog even een Missietje voordat jullie haar gaan missen! Multiquotes in de kroeg, mag toch wel?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Die citroen cactus vind ik lekker en nog net een beetje 'zuur'.

Die ga ik onthouden.

Hij drinkt nu een week niet meer, wil dat graag volhouden, dus ik haal alles in huis om m daarbij te helepn
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 20:04:

Man ligt zielig uit te zieken op bed en is muziekjes aan het draaien. Hoor ik keihard The Cure 'boys don't cry'
Bij het opperen van tomaten- wortel of groentesap word ik heeeeeel raar aangekeken
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 20:08:

[...]

Die ga ik onthouden.

Hij drinkt nu een week niet meer, wil dat graag volhouden, dus ik haal alles in huis om m daarbij te helepn
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 20:08:

[...]

Die ga ik onthouden.

Hij drinkt nu een week niet meer, wil dat graag volhouden, dus ik haal alles in huis om m daarbij te helepn Goede insteek. Wens hem succes. Soms vind ik het ook lekker om een bodempje heet citroensap te blussen met sprankelend water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven