Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 25 januari 2016 om 19:57
quote:yasmijn schreef op 25 januari 2016 @ 19:53:
[...]
Dan ben ik vast de sjaak. Kippensoep ontdooien moet ik. En een glas cognac.Een goeie straffe Grog naar grootmoeders recept heb je nodig! *en ik bibber nog als ik daar aan denk: een rauw ei moest van grootmoeder ook uitgezogen worden bij grieperige klachten en koorts*
[...]
Dan ben ik vast de sjaak. Kippensoep ontdooien moet ik. En een glas cognac.Een goeie straffe Grog naar grootmoeders recept heb je nodig! *en ik bibber nog als ik daar aan denk: een rauw ei moest van grootmoeder ook uitgezogen worden bij grieperige klachten en koorts*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 januari 2016 om 19:58
maandag 25 januari 2016 om 20:02
maandag 25 januari 2016 om 20:04
maandag 25 januari 2016 om 20:04
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:44:
Zielig voor Fietsie ook. Je zal maar al die dronken torren naar huis moeten rijden.quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:46:
Is ze in da house?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:49:
Volgens mij wel, en anders ga ik haar gewoon halen. Altijd handig voor noodgevallen, een ouwe kroegfiets.
Ja hoor, ik ben er weer. Taxi-Fietsie heeft alle haal- en brengacties van vanmiddag succesvol afgerond. Kind is naar de koorrepetitie, man was bij de fysiotherapeut. Fiets is klaar voor vandaag. Doet u maar een Amaretto naast de thee.
P.S. Ik dacht ik doe na mijn missie nog even een Missietje voordat jullie haar gaan missen! Multiquotes in de kroeg, mag toch wel?
Zielig voor Fietsie ook. Je zal maar al die dronken torren naar huis moeten rijden.quote:Oudblond schreef op 25 januari 2016 @ 19:46:
Is ze in da house?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 19:49:
Volgens mij wel, en anders ga ik haar gewoon halen. Altijd handig voor noodgevallen, een ouwe kroegfiets.
Ja hoor, ik ben er weer. Taxi-Fietsie heeft alle haal- en brengacties van vanmiddag succesvol afgerond. Kind is naar de koorrepetitie, man was bij de fysiotherapeut. Fiets is klaar voor vandaag. Doet u maar een Amaretto naast de thee.
P.S. Ik dacht ik doe na mijn missie nog even een Missietje voordat jullie haar gaan missen! Multiquotes in de kroeg, mag toch wel?
maandag 25 januari 2016 om 20:05
maandag 25 januari 2016 om 20:07
maandag 25 januari 2016 om 20:08
quote:fietsie schreef op 25 januari 2016 @ 20:04:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
I like being a mess. It's who I am.
maandag 25 januari 2016 om 20:08
maandag 25 januari 2016 om 20:10
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 20:08:
[...]
Die ga ik onthouden.
Hij drinkt nu een week niet meer, wil dat graag volhouden, dus ik haal alles in huis om m daarbij te helepn Goede insteek. Wens hem succes. Soms vind ik het ook lekker om een bodempje heet citroensap te blussen met sprankelend water.
[...]
Die ga ik onthouden.
Hij drinkt nu een week niet meer, wil dat graag volhouden, dus ik haal alles in huis om m daarbij te helepn Goede insteek. Wens hem succes. Soms vind ik het ook lekker om een bodempje heet citroensap te blussen met sprankelend water.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras