Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 25 januari 2016 om 20:28
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 20:28:
[...]
Nou een heel klein beetje dan.
[img]http://www.ah.nl.kpnis.nl/static/recept ... 94_JPG.jpg[/img]
[...]
Nou een heel klein beetje dan.
[img]http://www.ah.nl.kpnis.nl/static/recept ... 94_JPG.jpg[/img]
maandag 25 januari 2016 om 20:30
quote:hatsetats schreef op 25 januari 2016 @ 20:18:
[...]
doe ik alles om t zo makkelijk kogelijk te maken.
Dat is wel heel drastisch.
Mijn man mag nog maar twee alcoholische eenheden per week ivm eczeem. Hij wordt blij van wiekse witte 0,0%.
Verder zijn er gewoon ook mensen die water lekker vinden. Kun je opleuken met een ijsklontje als citroen en/of munt te hip gevonden worden.
[...]
doe ik alles om t zo makkelijk kogelijk te maken.
Dat is wel heel drastisch.
Mijn man mag nog maar twee alcoholische eenheden per week ivm eczeem. Hij wordt blij van wiekse witte 0,0%.
Verder zijn er gewoon ook mensen die water lekker vinden. Kun je opleuken met een ijsklontje als citroen en/of munt te hip gevonden worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 25 januari 2016 om 20:35
maandag 25 januari 2016 om 20:38
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 januari 2016 @ 20:32:
[...]
En al dat gesodemieter dat je er ook van hebt, van één zo'n lepeltje. Ik heb dat amusegedoe echt nooit begrepen.
2 april Running Amuse hier. Met onze vriendenclub. In elk huis een amuse met eem bijpassende wijn/ drankje. Niet van lepeltjesformaat ben ik bang
Allemaal op loopafstand, makkelijk. Het laatste huis is de sjaak, daar wordt doorgezakt
[...]
En al dat gesodemieter dat je er ook van hebt, van één zo'n lepeltje. Ik heb dat amusegedoe echt nooit begrepen.
2 april Running Amuse hier. Met onze vriendenclub. In elk huis een amuse met eem bijpassende wijn/ drankje. Niet van lepeltjesformaat ben ik bang
Allemaal op loopafstand, makkelijk. Het laatste huis is de sjaak, daar wordt doorgezakt